Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Onze rondreis sept 2008

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jazzkat
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Onze rondreis sept 2008

Bericht door Jazzkat »

Hoi allemaal,

Ik lees al een geruime tijd met jullie mee en ik heb mij vandaag aangemeld tot lid.
Wij gaan in Sept ook een rondreis maken van 23 dagen. We gaan diversen plekken bezoeken. Ik zal hieronder even het reisschema neerzetten:

1 sept tot 4 sept -> Washington
4 sept tot 9 sep -> San Francisco
9 sept tot 12 sept -> Yosemite
12 sept tot 14 sept -> Death Valley
14 sept tot 19 sept -> Las Vegas
19 sept tot 23 sept -> Los Angeles (hollywood)
24 sept aankomst Nederland.

Wij willen het rustig aan doen en echt proeven van de sfeer die elke plek met zich mee brengt, wij hebben eerder een rondreis gemaakt en wij vonden het toen erg gehaast en weinig tijd om van de plaats te genieten. Wij hebben deze hele reis wel van tevoren vast gelegd, ik wil graag weten waar ik de volgende nacht slaap. Dat geeft mij wat meer rust en kan ik beter genieten.

Wij zijn nog nooit in Amerika geweest, maar aangestoken met het Amerika Virus door mij zus gaan wij dit jaar de grote oversteek maken. We hebben er erg zin in :D

Ik ben op het forum op allerlei tips tegen gekomen om te bezichtigen, maar misschien hebben jullie nog specifieke tips voor ons. Wat we echt moeten bekijken of beleven?

En ik had nog een vraagje? Weten jullie misschien waar ik een kaartje kan vinden met allerlei benzinepompen er op?
Ik ben een soort handboek aan het aanleggen met allerlei informatie zoals route's kleine kaartjes van plekken en diversen bezienswaardigheden. En nu wil ik graag ook een kaartje met benzinepomp langs de onze route.

Groetjes Jazzkat
Live the life you love
Love the life you live
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Onze rondreis sept 2008

Bericht door Martin & Marianne »

Halalo Jazzkat, welkom op het forum!

Jullie doen het heerlijk rustig aan. Alleen de rit van Yosemite naar Death Valley is erg lang voor 1 dag; reken op een hele dag rijden. Je mist dan de tijd om onderweg nog iets te doen (oostkant Yosemite, Bodie, Mono Lake, Alabama Hills). Ik zou hier nog een tussenstop plannen, bijvoorbeeld ten koste van een nacht in Las Vegas.

Vanuit Las Vegas kun je nog prachitge utistapjes maken; ik zou ook een bezoek aan Zion overwegen, prachtig park, en heerlijk in september qua temperatuur.

Wat benzinepompen betreft: wacht niet te lang met tanken. In Yosemite en in DV zijn er wel benzinestaions maar de prijzen zijn er hoog. Verder is het volgens mij nergens een probleem om een pomp te vinden.

Marianne
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Jazzkat schreef:En ik had nog een vraagje? Weten jullie misschien waar ik een kaartje kan vinden met allerlei benzinepompen er op?
Ik ben een soort handboek aan het aanleggen met allerlei informatie zoals route's kleine kaartjes van plekken en diversen bezienswaardigheden. En nu wil ik graag ook een kaartje met benzinepomp langs de onze route.
Misschien kan jij met de website van Mapquest Gas Prices zelf steden- en routekaartjes samenstellen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Jazzkat
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Jazzkat »

Hoi allemaal,

Ik wilde even laten weten dat weer terug zijn van onze rondreis, en dat het super naar onze zin gehad hebben. We zijn vanochtend geland en ben ik aan het proberen om wakker te blijven. Wordt wel lastig maar ja.
Live the life you love
Love the life you live
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer