Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

navigatie Garmin in USA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
elliende
Amerika-ontdekker

navigatie Garmin in USA

Bericht door elliende »

We hebben een auto gehuurd met navigatie. We moeten deze nog omzetten naar een SUV type dus we kunnen nog wat omgooien i.v.m. kosten te drukken.
We hebben nu net weer van iemand gehoord dat het veel voordeliger is om binnen de USA de Garmin te kopen. Nu is het zo dat wij van oost naar west gaan. Ik vraag me dan af of ik de Garmin ( zo rond de $ 150,00) dan gelijk heb met een kaart van de gehele USA of dat ik daar nog apart kaarten voor moet gaan aanschaffen. Volgens mij is het dan zo dat we de kaarten daar dan alleen kunnen krijgen via het downloaden van internet . Net zoals het hier gaat met TomTom.
Ik hoop op wat reacties.
hondake0
Amerika-ontdekker

Re: navigatie Garmin in USA

Bericht door hondake0 »

Als je in europa een navi koopt zitten meestal (altijd) de kaarten er wel in of bij
Het lijkt me dat als je daar een navi koopt de kaarten van de us erin of bij zitten
Ik heb na veel piekeren gekozen voor de tom met europa en de us, altijd makkelijk en ook lekker dichtbij als je is de garantie nodig heb
De losse kaarten van de us vond ik wat overdreven duur om aan te schaffen voor mijn laatste garmin
:mrgreen:
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: navigatie Garmin in USA

Bericht door Old Faithful »

De kaarten zullen er in de meeste gevallen inderdaad bij zitten. Je moet alleen even oppassen dat Garmin, in tegenstelling tot bijvoorbeeld TomTom, ook outdoortoestellen levert waar alleen een basiskaart in zit. De gedetailleerde wegenkaart of topografische kaart moet daarbij apart worden aangeschaft. Deze toestellen "praten" overigens niet.
Groet,

Old Faithful
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer