Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kings Canyon en Sequoia: uitvalsbasis
Kings Canyon en Sequoia: uitvalsbasis
Tijdens onze reis naar het zuidwesten in september willen we ook Kings Canyon en Sequoia bezoeken. Nu zit ik te dubben over wat de meest handige overnachtingsplaats(en) is (zijn) in dit park. Ik vind dit lastig omdat de drie interessante stukken van dit park te ver uit elkaar liggen om vanuit één uitvalsbasis te bekijken. Ik dacht nu zelf aan 2 nachten in Grant Grove en van daaruit het Cedar Grove gedeelte van Kings bezoeken om daar een dagwandeling te doen. De volgende dag op ons gemakje van Grant Grove naar Giant Forest rijden en dan allerlei stops maken en korte wandelingetjes doen. De 3e nacht overnachten in Giant Forest of net buiten het park (Three Rivers). Heeft iemand tips of suggesties op dit gebied?
groetjes Inge
groetjes Inge
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Kings Canyon en Sequoia: uitvalsbasis
Hallo Inge,
Het lijkt me een prima oplossing om twee nachten Grant te doen en dan de laatste nacht ten zuiden van het park te gaan zitten. Ik neem aan dat jullie vanuit het noorden komen?
Wij hebben in 2006 ook twee nachten in Grant gezeten en vervolgens op weg naar LA nog delen van Sequoia NP bekeken. Zie ons verslag vanaf 3 augustus.
Een overnachting bij Cedar Grove lijkt me ook niet gek, zeker als je uitgebreid wilt wandelen daar, maar het kan ook vanuit Grant.
Marianne
Het lijkt me een prima oplossing om twee nachten Grant te doen en dan de laatste nacht ten zuiden van het park te gaan zitten. Ik neem aan dat jullie vanuit het noorden komen?
Wij hebben in 2006 ook twee nachten in Grant gezeten en vervolgens op weg naar LA nog delen van Sequoia NP bekeken. Zie ons verslag vanaf 3 augustus.
Een overnachting bij Cedar Grove lijkt me ook niet gek, zeker als je uitgebreid wilt wandelen daar, maar het kan ook vanuit Grant.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2311 Weergaves
-
Laatste bericht door Bauke
-