Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie heeft tips ? Chicago - New Orleans
Wie heeft tips ? Chicago - New Orleans
Van 7 september t/m 28 september 2008 willen wij een autotrip maken van Chicago naar New Orleans.
Als eerste aanzet heb ik in grote lijnen deze route in gedachten:
Chicago - St. Louis - Louisville - Nashville - Chattanooga - La Grange - Birmingham - Jackson - Baton Rouge - New Orleans
Is dit wat ? Graag advies over leuke plaatsen e.d. op de route. Of moeten we juist andere plaatsen en plekken aandoen. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met adviezen. Oh ja, Memphis hebben we bewust overgeslagen, want ik lees overal dat het niet zo' n gezellige stad is en met Graceland hebben we niets.
Alvast bedankt !
Als eerste aanzet heb ik in grote lijnen deze route in gedachten:
Chicago - St. Louis - Louisville - Nashville - Chattanooga - La Grange - Birmingham - Jackson - Baton Rouge - New Orleans
Is dit wat ? Graag advies over leuke plaatsen e.d. op de route. Of moeten we juist andere plaatsen en plekken aandoen. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met adviezen. Oh ja, Memphis hebben we bewust overgeslagen, want ik lees overal dat het niet zo' n gezellige stad is en met Graceland hebben we niets.
Alvast bedankt !
Re: Wie heeft tips ? Chicago - New Orleans
New Orleans is zeer zeker aan te raden. En op weg daarnaar toe is er van alles te zien en doen.
Memphis overslaan? Zonde!
Er is echt meer te zien dan Graceland.
De Lonely Planet reisgidsen geven je over het algemeen goede tips, dus die ga ik hier niet herhalen. Koop gewoon zo'n gids.
Verder, als je de Mississippi delta in gaat, dan heeft deze website goede info over live muziek:
http://www.cathead.biz/
Laat het weten als je wat specifiekere vragen hebt.
Groetjes,
Zudie
Memphis overslaan? Zonde!
Er is echt meer te zien dan Graceland.
De Lonely Planet reisgidsen geven je over het algemeen goede tips, dus die ga ik hier niet herhalen. Koop gewoon zo'n gids.
Verder, als je de Mississippi delta in gaat, dan heeft deze website goede info over live muziek:
http://www.cathead.biz/
Laat het weten als je wat specifiekere vragen hebt.
Groetjes,
Zudie
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Wie heeft tips ? Chicago - New Orleans
Niet met je eens Zudie
Kreeg de kriebels bij Beale street graceland was leuk en mud island so so.
Dus overslaan in jullie geval denk ik
Als je wilt gokken kan je wel naar Tunica mississippi gaan maar het is geen vegas
Kreeg de kriebels bij Beale street graceland was leuk en mud island so so.
Dus overslaan in jullie geval denk ik
Als je wilt gokken kan je wel naar Tunica mississippi gaan maar het is geen vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1497 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb
-
- 1 Reacties