Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
About verlengen toeristen-visa!?
About verlengen toeristen-visa!?
Hallo,
Ik zit al weer een tijdje in Hollywood,
Werk voor mij oom die hier al weer 15 jaar woont.
Ben hier gekomen op een toeristen visum van 6 maanden
hier gekomen op 11 november en kan blijven tot 10 mei.
Toch zou ik graag willen weten of en hoe ik het kan verlengen??
Ik ken niemand doe ook 6 maanden toeristen visa heeft
dus heb ook niet eens dit forum door gekeken.
Alvast bedankt,
Le-Jon.
Ik zit al weer een tijdje in Hollywood,
Werk voor mij oom die hier al weer 15 jaar woont.
Ben hier gekomen op een toeristen visum van 6 maanden
hier gekomen op 11 november en kan blijven tot 10 mei.
Toch zou ik graag willen weten of en hoe ik het kan verlengen??
Ik ken niemand doe ook 6 maanden toeristen visa heeft
dus heb ook niet eens dit forum door gekeken.
Alvast bedankt,
Le-Jon.
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: About verlengen toeristen-visa!?
Je mag volgens mij niet werken op een toeristenvisum, dus pas op met wat je zegt als je het gaat proberen te verlengen. Hoe je dat precies moet doen weet ik niet, wellicht iemand anders op het forum wel.
Ja, ik weet dat ik niet mag werken. :beerchug:phillybilly schreef:Je mag volgens mij niet werken op een toeristenvisum, dus pas op met wat je zegt als je het gaat proberen te verlengen. Hoe je dat precies moet doen weet ik niet, wellicht iemand anders op het forum wel.
De vraag is dus hoe kan ik mijn visa verlengen zonder dat ik hier werk?
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Neem contact op met het consulaat in Nederland of het dichtsbijzijnde in Amerika en stel daar je vraag.
Of verlenging mogelijk is, dat weet ik niet. Als het mogelijk is dan ga je in ieder geval moeten aantonen dat je op dit moment over voldoende financiële middelen beschikt om jezelf tijdens die komendee maanden te onderhouden. En mogelijk vragen ze je ook om je duurzame banden met Nederland aan te tonen.
Of verlenging mogelijk is, dat weet ik niet. Als het mogelijk is dan ga je in ieder geval moeten aantonen dat je op dit moment over voldoende financiële middelen beschikt om jezelf tijdens die komendee maanden te onderhouden. En mogelijk vragen ze je ook om je duurzame banden met Nederland aan te tonen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3267 Weergaves
-
Laatste bericht door Bennogr
-