Na wat zoeken op internet naar routes in het westen van amerika kwam ik toevallig dit forum tegen

We zouden op 14 juni vertrekken en vliegen op Phoenix. Om dan twee weken later op 28 juni opnieuw te vertrekken vanuit San Francisco. Nuja, de dagen zijn nog onder voorbehoud, want straks ga ik de vlucht boeken en zien wat de mogelijkheden zijn

We hadden al een beetje de volgende route uitgedokterd:
- zaterdag (14/jun) aankomst phoenix/scotssdale
- zondag (15/jun) van phoenix naar grand canyon
- maandag (16/jun) van grand canyon naar monument valley naar page
- dinsdag (17/jun) van page naar bryce canyon
- woensdag (18/jun) bryce canyon
- donderdag (19/jun ) van bryce canyon naar zion np naar las vegas
- vrijdag (20/jun) las vegas
- zaterdag (21/jun) van las vegas naar death valley
- zondag (22/jun) van death valley naar yosemite np
- maandag (23/jun) yosemite np
- dinsdag (24/jun) van yosemite np naar san francisco
- woensdag (25/jun
- donderdag (26/jun) daje naar napa valley
- vrijdag (27/jun) dagje in san francisco
- zaterdag (28/jun) vertrek in san francisco
Zoals je ziet hebben we dus eigenlijk nog een dag over

Zelf dachten we ofwel in Phoenix een extra dag te blijven om een beetje uit te rusten van de reis. Of wat ook kan, de trip van maandag 16 juni in twee splitsen: Grand Canyon --> Monument Valley en volgende dag Monument Valley --> Page.
Aangezien het niet zo ver rijden is van Page/Lake Powell naar Bryce leek het ons niet nodig om een extra dag aan Lake Powell te hebben. We hebben dan eigenlijk nog bijna een hele dag voor we doorrijden naar Bryce.
Op het einde zouden we dan een aantal dagen in SF zitten en van daaruit een dagje uittrekken voor Napa Valley (wijn proeven

En dan heb ik nog een klein vraagje: we hadden dus graag van Grand Canyon, naar Monument Valley gegaan en dan naar Page. Maar als ik dat zo eens op kaartjes bekijk is dat precies toch niet zo'n handige volgorde? Weet er iemand daar een goeie route? Ik heb al gezien dat er in een ander deel van het forum kaartjes gepost zijn met routes, maar die worden hier op mijn werk geblokkeerd

In ieder geval al bedankt voor jullie info hier.
Nu zal ik me eens gaan voorstellen

Doockie!!