Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstappen op Washington Dulles
-
paulmadejong
- Amerika-ontdekker
Overstappen op Washington Dulles
Op 11 januari vlieg ik met UA 947 naar Washington waar ik een overstap van 1 uur en 3 kwartier heb voor mijn vervolg vlucht naar Boston.
Nu begreep ik al uit eerdere topics op o.a. dit forum dat ik op Washington al door Immigrations heen moet en daarna mijn bagage moet ophalen en weer moet inleveren. Hier heb ik een paar vragen over:
Moet ik op Washington opnieuw inchecken bij de rest van de passagier voor mijn vlucht naar Boston op doe ik dit op Schiphol en hoef ik op IAD alleen bij een bepaald punt mijn bagage opnieuw in te leveren?
Ik ben reeds in bezit van mijn J1 visum, natuurlijk moet ik nog de I94 VWP invullen maar versneld het hebben van een J1 visum de doorgang bij Immigrations?
Als ik door het lange wachten bij Immigrations en/of Bagage afhandeling mijn vlucht mis, ben ik dan zelf verantwoordelijk (kosten e.d.) voor een nieuwe vlucht naar Boston?
Alvast bedankt voor alle antwoorden.
Nu begreep ik al uit eerdere topics op o.a. dit forum dat ik op Washington al door Immigrations heen moet en daarna mijn bagage moet ophalen en weer moet inleveren. Hier heb ik een paar vragen over:
Moet ik op Washington opnieuw inchecken bij de rest van de passagier voor mijn vlucht naar Boston op doe ik dit op Schiphol en hoef ik op IAD alleen bij een bepaald punt mijn bagage opnieuw in te leveren?
Ik ben reeds in bezit van mijn J1 visum, natuurlijk moet ik nog de I94 VWP invullen maar versneld het hebben van een J1 visum de doorgang bij Immigrations?
Als ik door het lange wachten bij Immigrations en/of Bagage afhandeling mijn vlucht mis, ben ik dan zelf verantwoordelijk (kosten e.d.) voor een nieuwe vlucht naar Boston?

-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Overstappen op Washington Dulles
paulmadejong schreef:Op 11 januari vlieg ik met UA 947 naar Washington waar ik een overstap van 1 uur en 3 kwartier heb voor mijn vervolg vlucht naar Boston.
Zowieso is e.45 uur normaal gesproken voldoende, zal je vraagjes bij zeze even beantwoorden:
Je hoeft NIET opnieuw in te checken, alleen je bagage bij de luchtvaartmij inleveren.
Geen idee, volgens mij moet je gewoon door de doorgang Non USA residents, en is er voor jouw geval geen speciale doorgang.
Als je beide tickets als een deal gekocht hebt, zal de luchtvaartmij zorgen dat je op plaats van bestemming aankomt.
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
-
paulmadejong
- Amerika-ontdekker
Wat je zegt is helemaal waar. Jij bent verantwoordelijk. De luchtvaartmaatschappij zal wel alles in het werk stellen om je te helpen je aansluitende vlucht te halen, maar zij zijn alleen verantwoordleijk als er vertraging van vluchten is.paulmadejong schreef:Ik las in een ander forum (FloridaForum) dat je zelf verantwoordelijk bent voor het missen van je vlucht als je bagage of immigratie lang heeft geduurd. Wat is nu waar?
-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb net de dochter van een vriendin van Schiphol opgehaald, die vanuit Mexico in Houston de aansluiting naar Amsterdam had gemist gisteren.
Dit kwam alleen door lange rijen bij de immigratie (ruim uur)
Continental had de reis verkocht, en had een overstap van anderhalf uur gepland, wat dus te kort bleek.
Ze kreeg van Continental een hotelovernachting, 3 etensbonnen ($5, 10 en 20) en ze werd overgeboekt op de vlucht een dag later !!!!
Dit alles zonder bijbetalen.
Ik heb trouwens zelf ook mijn overstap in mei vorig jaar gemist (toevallig ook in Houston), en dit alleen door weersomstandigheden, waardoor het vliegtuig niet aan de pier kon komen.
Desondanks keurig een vervangende vlucht (in dit geval zelfs een extra vlucht!!) geregeld doo Continental.
Eric
Dit kwam alleen door lange rijen bij de immigratie (ruim uur)
Continental had de reis verkocht, en had een overstap van anderhalf uur gepland, wat dus te kort bleek.
Ze kreeg van Continental een hotelovernachting, 3 etensbonnen ($5, 10 en 20) en ze werd overgeboekt op de vlucht een dag later !!!!
Dit alles zonder bijbetalen.
Ik heb trouwens zelf ook mijn overstap in mei vorig jaar gemist (toevallig ook in Houston), en dit alleen door weersomstandigheden, waardoor het vliegtuig niet aan de pier kon komen.
Desondanks keurig een vervangende vlucht (in dit geval zelfs een extra vlucht!!) geregeld doo Continental.
Eric
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben ook een keer door weersomstandigheden de laatste vlucht van American gemist richting Dusseldorf.
Wij werden toen omgeboekt naar British Airways, ge-reroute via Birmingham, mét een upgrade naar Business Class - alles zodat we die avond nog konden vertrekken.
Niet slecht, vonden we...
Wij werden toen omgeboekt naar British Airways, ge-reroute via Birmingham, mét een upgrade naar Business Class - alles zodat we die avond nog konden vertrekken.
Niet slecht, vonden we...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1204 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi