Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Black Friday Shopping

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Speakingtongues
Amerikakenner

Black Friday Shopping

Bericht door Speakingtongues »

Morgen is het weer The Friday After Thanksgiving en dat noemt men hier ook wel Black Friday Shopping Day
Vandaag op Thanksgiving is het net zoiets als Eerste Kerstdag in NL. Echt bijna alles is gesloten, tot aan de meeste supermarkten en autodealers aan toe. Iedereen moet en zal Turkey eten. Volgens mij hebben ze 30 Miljoen Kalkoenen vermoordt de afgelopen maanden voor vandaag, maar dat even terzijde. Overigens zijn die kalkoenen ook 2x zo groot als in Europa, dus ik weet niet wat ze die beesten hier te eten geven ?
Anyway tomorrow is het dus het begin van Christmas shopping en dat wordt heel Amerika gek. Op deze Zwarte Vrijdag koopdag zijn veel winkels al om 5 of 6 uur in de morgen open. Bijna elke winkel heeft wel een heel speciale aanbieding om iedereen naar die winkel te krijgen. Veel artikelen zijn dan opeens 40 tot 60 % of nog meer afgeprijsd en iedereen wil die dan hebben natuurlijk. Ook al heb je niets nodig is het gewoon leuk om op die dag vroeg uit de veren te gaan en langs winkels te lopen of rijden om te zien hoe gek Amerika kan zijn als er uitverkoop is. Ja denken wij Nederlanders dat we koopjesjagers zijn, nou dan kun je hier helemaal je lol op !

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Speakingtongues op 22 nov 2007, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

De krant van vandaag was superzwaar van alle extra reklame..... 8)
Speakingtongues
Amerikakenner

Tja

Bericht door Speakingtongues »

Tja de kranten zijn dubbel zo dik. Iedere winkel speelt er gewoon op in.
Je hebt zelfs een Officiele Black Friday Websitemet alle Hotdeals zeggen ze.

Je ziet daar allerlei verwijzingen naar allerlei sites van grote en minder grote ketens, zoals bijv Best Buy , K Mart en COMP USA enz enz enz
Laatst gewijzigd door Speakingtongues op 22 nov 2007, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Een Happy Thanksgiving in ieder geval voor alle Neder-Amerikanen vanuit een mooi besneeuwd Breckenridge, Colorado! (Oh en volgens mij is de Amerikaanse turkey niet dezelfde vogel als de Europese kalkoen, maar ik kan het mis hebben).
Wat gaan jullie doen vandaag? Wij zo ski's huren (waren we gisteren te moe voor), skien en dan met zijn tienen het traditionele Thanksgiving maal eten :).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

Ik hoop een keer zo'n shopping day na Thanksgiving mee te maken :) .
Gaan de 'Neder-amerikanen' hier op 't forum allemaal lekker shoppen morgen?
Fijne Thanksgiving trouwens!
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Zo heeft mijn vrouw vorig jaar onze laptop gekocht bij Best Buy.
Om 12 uur 's-avonds is ze voor de deur gaan liggen en ze was zeker niet de eerste in de rij...
Om 5 uur gingen de deuren open, maar al eerder kwamen de verkopers vragen wat je wilde hebben zodat ze het een en ander wat sneller konden laten verlopen. Toch duurde het nog tot 8 uur 's-morgens voordat ze de laptop in handen had en de winkel verliet...
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Een van de dingen waar ik altijd naar uitkijk, ook dit jaar weer, zijn de Pre Christmas Sales, en de After Christmas Sales.

Je moet er wel haast een hele dag voor uit trekken, omdat het zo lang duurt voordat je door de mensenmassa heen bent, maar het heeft ook wel weer wat :lol:

Mooiste vond ik twee jaar terug in de Tanger en Prime Outlet Malls in San Marcos, TX: parkeerplaatsen voor een paar duizend auto's, en dan nog 20 minuten rond moeten rijden voordat je een plekje vindt - echt ongelofelijk...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Petra/VS schreef:Een Happy Thanksgiving in ieder geval voor alle Neder-Amerikanen vanuit een mooi besneeuwd Breckenridge, Colorado! (Oh en volgens mij is de Amerikaanse turkey niet dezelfde vogel als de Europese kalkoen, maar ik kan het mis hebben).
Wat gaan jullie doen vandaag? Wij zo ski's huren (waren we gisteren te moe voor), skien en dan met zijn tienen het traditionele Thanksgiving maal eten :).
En jullie daar natuurlijk ook een happy thanksgiving, kijk maar uit dat je niets breekt en eet ze.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Happy Thanksgiving voor Petra en alle Neder-Amerikanen! en voorzichtig op die skies...
Straks bij schoonfamilie het Thanksgiving maal eten, nu nog even relaxen...
Nee, wij gaan morgen niet shoppen....mij te druk met al die mensenmassa's in de Malls hier, gelukkig niets nodig en probeer ons huis clutterfree te houden.....
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Allereerst iedereen happy Thanksgiving!

Heb me ook vanochtend door de folders heen geworsteld.
Wat een stapel!
Heb zojuist al bij CircuitCity al wat black friday shopping gedaan!
Gewoon lekker on-line, dus hoef ik daar niet in de rij.

Morgen staat wel Staples en Radio Shack nog op het schema.

Verder voor vandaag zijn we uitgenodigd voor diner bij de buurtjes!
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Ja hoor, maak ons arme Nederlanders maar lekker met jullie Thanksgiving- en shoppingverhalen :cry:

Ondanks dat......

Happy Thanksgiving voor iedereen!!!

gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

J&W schreef:Gaan de 'Neder-amerikanen' hier op 't forum allemaal lekker shoppen morgen?
Onder geen beding zet ik morgen ook maar één voet in een winkel!
Dit zijn dagen waar je echt zo ver mogelijk van malls en winkels moet blijven. Het is op veel plaatsen een gekkenhuis. Mensenmassa's, parkeerproblemen, waarom zou je je daar moedwillig aan blootstellen?
Goede deals vind je ook wel online, daar hoef je echt niet voor dag en dauw voor een winkeldeur te gaan liggen.

Het verbaast me altijd dat zoveel mensen er op zo'n schaarse vrije dag ervoor kiezen om met z'n allen naar malls en winkels te gaan. Ik kan wel honderd andere dingen bedenken die ik liever doe.
Ga lekker naar buiten een eind lopen of zo of nestel je met een goed boek voor de open haard...

Maar ach, ieder z'n meug natuurlijk...

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

wiepster schreef: Nee, wij gaan morgen niet shoppen....mij te druk met al die mensenmassa's in de Malls hier, gelukkig niets nodig en probeer ons huis clutterfree te houden.....
Wij ook niet. Nu omdat we gaan skien, maar andere jaren om bovenstaande.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
BuckeyeRed
Amerikakenner

Bericht door BuckeyeRed »

J&W schreef:Ik hoop een keer zo'n shopping day na Thanksgiving mee te maken :) .
Gaan de 'Neder-amerikanen' hier op 't forum allemaal lekker shoppen morgen?
Fijne Thanksgiving trouwens!
Nooit van m'n levensdagen...

Happy Thanksgiving iedereen, gobble gobble. ;) Ik moest vanochtend werken en heb nu lekker even wat tijd voor mezelf voordat ik ook naar de schoonouders ga (de rest is er al)... vanavond gezellig naar vrienden... morgen heerlijk uitslapen.... hij is fijn! :lol:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ha ha, volgens mij ben ik de enigste echte Hollander :lol:
Vindt dat dus echt leuk al die aanbiedingen!
Had al op de website gekeken die hier boven genoemd staat van de week en heb nu alle aanbiedingen uit geknipt en bij elkaar.
Sommige dingen schelen gewoon enorm.

ps. misschien komt het ook om dat ik hier voor in het Zeeuwse woonachtig was. Geen cent te veel graag, ha ha ha.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

ik blijf ook weg van deze activiteiten, howel ik het wel een keer zou willen zien. ik bedoel 4 uur s' morgens gaan de winkels dit jaar open. ik snap dat je in de rij gaat liggen voor een nieuwe game waar je een jaar op heb gewacht of iets als de I-Phone, maar ik wacht wel op een gewone sale voor gewone dingen, die zijn er genoeg vanaf nu. Ben wel blij dat de openingstijden nu weer gaan veranderen en winkels later open zijn. Ik vind het heerlijk om om 9 uur ' s avonds nog even te gaan shoppen wanneer het een stuk rustiger is.

voor een big ticket item zou het misschien wel de moeite waard zijn (een flat screen/plasma TV of een laptop) maar ik ben niet in de market voor die artikelen
SEEING IS BELIEVING
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Happy Thanksgiving!!!

Vandaag gaan we een Thansgiving maaltijd eten bij de schoonfamilie. En morgen doen we het nog een keertje over bij vrienden van ons.

Ik denk dat ik overigens wel wat winkels ga bezoeken. Het is mijn eerste Thanksgiving hier, dus het lijkt me wel super leuk!!
onze blog - Bouwmanfamily
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Hier gaat de outlet mall om 12 uur vannacht open.... maar mij zal je er niet vinden. Vorig jaar wel geshopped op black Friday... een 50 inch Samsung DLP-TV gekocht...
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Happy Thanksgiving!!

Wij gaan vanmiddag samen met de andere Internationale collega's bij een Amerikaanse naar het Thanksgivingdinner.

Morgen gaan we shoppen, het is onze eerste Thanksgiving en we willen de Black Friday meemaken.
Vanmorgen hebben we ons ook door alle folders geworsteld, het was een heel pak!!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Ik heb vandaag met Thanksgiving gewerkt (ziekenhuis). Meestal komt de drukte op een feestdag pas na de middag, maar vandaag was het de hele dag druk.
Morgen voor mij geen shopping, we willen naar een film gaan.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer