Wij plannen voor a.s. voorjaar een trip naar NY. Helaas ben ik iets wat slecht te been, in die zin ik kan wel lopen maar houd het maar beperkt vol. We zullen dus zeker veelvuldig gebruik maken van de restaurantjes om een tussenstop te houden.
We hebben nog overwogen om niet te gaan, maar helaas hebben we vorige onze trip naar de VS al geannuleerd en omdat mettertijd niet beter zal worden, willen we in ieder geval nu toch graag gaan.
Ik ben nu druk aan het zoeken naar een goed (luxe) hotel dichtbij een metrohalte. Denk in de range van Le Parker, Sheraton Towers, Hyatt Grand.
Iemand nog een betere optie? Of advies van die en die moet je zeker doen? We willen er best iets meer voor betalen, aangezien we toch iets meer van het hotel gebruik zullen maken.
Verder vraag ik me af wat de alternatieven zijn voor vervoer. De metro is handig en snel, maar je ziet weinig. Is de taxi een optie om ergens te komen of staat die vaak vast in het verkeer?
Ik zag dat je ook op de fiets door Central Park kunt. Dit lukt me nog redelijk. Heeft iemand dat wel eens gedaan?
En hop-on-hop-off lijkt ons ook wel wat. Wie heeft hier ervaringen mee?
Tips zijn zeker welkom