Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Korte reis naar de VS, eerste keer, wat tips gevraagd

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Cure
Amerika-newbie

Korte reis naar de VS, eerste keer, wat tips gevraagd

Bericht door Cure »

Hoi,

Na uren te hebben gelezen mij eindelijk geregistreerd op het forum! Korte introductie: ik ben Tim, 21 jaar, student, en ga met mijn ouders en twee broertjes naar de VS ter gelegenheid van het 25-jarig huwelijk van mijn ouders. Zij hadden geen zin in een feest maar wilden in Amerika kijken :) (fine by me haha). We gaan niet heel lang (jammer maar helaas) aangezien dat niet gaat met mijn vaders werk...

De route is al definitief, alles geboekt en we vertrekken volgende week woensdag. Ik twijfel alleen best wel over de invulling van de dagen. Aangezien het de eerste keer is moet ik het doen met de verhalen op internet. Tips zijn zeer welkom!

De reis is overigens geboekt bij Tioga Tours, top reisbureau!

In het kort:

Dag 1: (heenreis) Las Vegas
Dag 2: Las Vegas
Dag 3: Las Vegas -> Grand Canyon
Dag 4: Grand Canyon -> Page
Dag 5: Page -> Hurricane
Dag 6: Hurricane -> Death Valley
Dag 7: Death Valley -> Oakhurst
Dag 8: Oakhurst
Dag 9: Oakhurst -> San Francisco
Dag 10: San Fransisco
Dag 11: San Fransisco (terugreis)

Met wat invulling:

Landen om 18.45 lokale tijd. Dan huurauto ophalen en naar het hotel gaan.

’s Avonds wie fut heeft stad verkennen

’s ochtends ontbijten in Paris hotel.

11.00 uur opgehaald met limo voor het hertrouwen van mijn ouders (cadeau/verrassing van mijn broertjes en ik)

12.30 uur ongeveer weer terug in het hotel

’s middags shoppen in Premium Outlet Center en Fashion Show Center