Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Routes in Florida voor de gps.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
soldaat
Amerika-newbie

Routes in Florida voor de gps.

Bericht door soldaat »

De gps begint in deze tijd zo langzamerhand gemeen goed te worden. Ik heb zelf de Garmin 176C en beschik over de wegenkaarten van geheel de USA. Ik kan me voorstellen dat er personen zijn die in Florida geweest zijn en hun reis hebben gemaakt met de gps. Nu zou ik het fijn vinden om daar een tracklog van te mogen ontvangen, zodat ik exact de zelfde reis kan gaan maken en niet thuis hoef te puzzelen. Misschien wilt U wel een copy hebben van de gps-kaarten (mapsource Roads and Recreation USA). Enfin, ik hoor (lees) het wel op dit forum.
Laat je niks wijs maken, jouw gps weet precies waar je bent.
soldaat
Amerika-newbie

route voor de gps.

Bericht door soldaat »

Nou, we zijn net terug uit Florida. Omdat niemand mij een aantal routes heeft kunnen aanbieden, ben ik zelf maar gaan puzzelen om mijn routes te bepalen. Na drie weken heb ik dus een aantal routes opgeslagen die wel de moeite waard zijn. Dus als er personen bij zijn die hier interesse in hebben, moeten zijn mij dit maar even laten weten. Overigens, ik vind het verkeer in Florida erg druk, de kruispunten van wegen gevaarlijk. Wat wel erg handig was, is dat de verkeerslichten aan de overkant staan, zodat je geen lange nek krijgt van het kijken ernaar.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ik gebruik Streets and Trips 2005 op m'n laptop.. Is ook voor de hele USA.
We hebben het nog niet in de USA uitgeprobeerd maar hier in NL werkte de GPS prima (met Route 66 Europa).

Routes plannen doen we dus direct in het programma. Jij moet die eerst downloaden zeker?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
soldaat
Amerika-newbie

routes

Bericht door soldaat »

De routes zijn wel op de gps te plannen, maar op de pc gaat het stukken sneller en makkelijker. Daarom had ik thuis alles al voorbereid en in de gps geladen. Daar was het een kwestie van de juiste route selecteren en navigere =(rijden) maar. Ik had via Kazaa de wegenkaart van Amerika kunnen bemachtigen. Nou was deze wel wat verouderd, maar het werkte perfect.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer