Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Waar kan ik Amerikaanse producten kopen in Nederland?
Waar kan ik Amerikaanse producten kopen in Nederland?
Heb verschillende sladressings meegenomen uit Amerika en wil ze hier ook kopen maar heb nog niets gevonden. Heb inmiddels wel een site gevonden van een Nederlandse die daar woont die de spullen zoekt en opstuurt maar wil eerst hier zoeken. Kan hier ook die heerlijke sinaasappelsap niet vinden (minute made). Misschien bestaat er een (web) winkel met Amerikaanse artikelen? Wie weet dit?

Re: Waar kan ik Amerikaanse producten kopen in Nederlan
Minute Maid zou je toch hier wel moeten kunnen vinden.xs schreef:Heb verschillende sladressings meegenomen uit Amerika en wil ze hier ook kopen maar heb nog niets gevonden. Heb inmiddels wel een site gevonden van een Nederlandse die daar woont die de spullen zoekt en opstuurt maar wil eerst hier zoeken. Kan hier ook die heerlijke sinaasappelsap niet vinden (minute made). Misschien bestaat er een (web) winkel met Amerikaanse artikelen? Wie weet dit?
Vind persoonlijk het fruitsap van Berkeley beter, maar spijtig genoeg hier niet te vinden.
- coukie
- Amerikafan
- Partner van: Erwin
In den aldi misschien volgende week vrijdagxs schreef:Heb verschillende sladressings meegenomen uit Amerika

Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Was vorige week bij de makro en hoewel de Konmar (nu AH) vroeger al wet wat VS producten in het assortiment hadden, was ik verbaasd over de Makro.
Wij kwamen daar om spullen te kopen voor mijn familie in de VS en leip daar gelijk tegen een hele stelling aan met Amerikaanse producten!!!
Ze hadden meer dan de meeste supermarkten hebben en kon de Skippy niet laten staan (die was geodkoper dan bij ons in de supermarkt)
Heb verder niet echt gekeken omdat wij volgende week zelf gaan, maar ik hou hem zeker in gedachten. Nadeel is dat je wel een pasje moet hebben om er binnen te komen... Was trouwens de Makro in Deflt.
Wij kwamen daar om spullen te kopen voor mijn familie in de VS en leip daar gelijk tegen een hele stelling aan met Amerikaanse producten!!!

Heb verder niet echt gekeken omdat wij volgende week zelf gaan, maar ik hou hem zeker in gedachten. Nadeel is dat je wel een pasje moet hebben om er binnen te komen... Was trouwens de Makro in Deflt.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja, ik kom nooit bij de Sligro, maar bij de Makro staan de prijzen met en zonder BTW op de prijskaartjes. Goed kijken dus, maar wel duidelijk.
Maar in speciale winkeltjes hier in Den Haag vragen ze soms 3 euro voor een klein potje skippy en nu bij de makro was die 2. Niet een megaverschil, maar als je kijkt dat ik in de VS daar ongeveer een kilo Skippy voor heb... afgezet worden we toch
Sla zelf dan ook altijd een hoop in, ik koop bijvoorbeeld ook al mijn drogisterijspullen daar, shampoo, deo, badschuim, tandpasta, medicijnen, you name it! Scheelt mij een hoop geld en dan maar even een dagje in de koffers meezeulen!
Maar in speciale winkeltjes hier in Den Haag vragen ze soms 3 euro voor een klein potje skippy en nu bij de makro was die 2. Niet een megaverschil, maar als je kijkt dat ik in de VS daar ongeveer een kilo Skippy voor heb... afgezet worden we toch

Sla zelf dan ook altijd een hoop in, ik koop bijvoorbeeld ook al mijn drogisterijspullen daar, shampoo, deo, badschuim, tandpasta, medicijnen, you name it! Scheelt mij een hoop geld en dan maar even een dagje in de koffers meezeulen!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hè bah, rootbeer: cola met tandpasta gemengd...Lein schreef:Weet iemand misschien waar ik de heerlijke limonade, rootbeer, kan kopen?

Ik ken weinig Nederlanders die dit ook lekker vinden, maar als iemand weet waar het verkrijgbaar is naast de online shops, liefst ergens in Limburg of net over de grens met België in de buurt van Maastricht, dan houden we ons - of liever: houdt mijn vrouw zich

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-ontdekker
Viel me vorige week op dat je in China Town / De Chinese Buurt in Den Haag ook zeer veel Amerikaanse etenswaren in de diverse winkeltjes vindt.
Verder vind je inderdaad nog steeds producten in het American Bookcenter.
Ook vind je een aantal producten in Den Haag bij:
Woofleaf&Furn: http://www.woodleaf.nl
Thomas Green: http://www.thomasgreens.com
Bij Thomas Green ben ik nooit geweest, maar bij Woodleaf&Furn zijn leuke dingen te vinden.
Mijn Mountain Dew koop ik trouwens bij SubWay in Den Haag, en mijn Oreos bij de kleding zaak America Today !
Verder weet ik dat ze bij de Makro Den Haag inderdaad ook ook een hoekje met Amerikaanse producten hebben.
Verder vind je inderdaad nog steeds producten in het American Bookcenter.
Ook vind je een aantal producten in Den Haag bij:
Woofleaf&Furn: http://www.woodleaf.nl
Thomas Green: http://www.thomasgreens.com
Bij Thomas Green ben ik nooit geweest, maar bij Woodleaf&Furn zijn leuke dingen te vinden.
Mijn Mountain Dew koop ik trouwens bij SubWay in Den Haag, en mijn Oreos bij de kleding zaak America Today !
Verder weet ik dat ze bij de Makro Den Haag inderdaad ook ook een hoekje met Amerikaanse producten hebben.
-
- Amerika-newbie
Note mod Petra: Tekst verwijderd, zie forumregel 6 hieronder. Gaarne contact opnemen met de beheerder van dit forum alvorens produkten of diensten te adverteren.
6. Het adverteren van producten, diensten of websites op de forums is strikt verboden. Dus: geen links naar concurrerende websites of sites met een commerciële boodschap. Dit geldt ook voor handtekeningen (signatures)! Indien er behoefte aan is, zal ik een advertentieforum overwegen. Mail of PM de forumbeheerder als je hierover een mening hebt.
6. Het adverteren van producten, diensten of websites op de forums is strikt verboden. Dus: geen links naar concurrerende websites of sites met een commerciële boodschap. Dit geldt ook voor handtekeningen (signatures)! Indien er behoefte aan is, zal ik een advertentieforum overwegen. Mail of PM de forumbeheerder als je hierover een mening hebt.
-
- Amerika-expert
In Limburg is de Amerikaanse basis. Wie weet kan je daar een baan vinden en dan op de basis shoppen?
In Amsterdam heeft de American Book Centre ook een klein hoekje met Amerikaanse produkten maar vind het allemaal errug duur. De Vomar in Geuzenveld had ook een schap met Amerikaanse produkten, weet niet of ze dat nog steeds hebben.

In Amsterdam heeft de American Book Centre ook een klein hoekje met Amerikaanse produkten maar vind het allemaal errug duur. De Vomar in Geuzenveld had ook een schap met Amerikaanse produkten, weet niet of ze dat nog steeds hebben.
- RDGR
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re:
Ikzelf ben een enorme rootbeer fan en heb zo ondertussen wel mijn adresjes gevonden.Dento schreef:Hè bah, rootbeer: cola met tandpasta gemengd...Lein schreef:Weet iemand misschien waar ik de heerlijke limonade, rootbeer, kan kopen?ik vind het vreselijk, maar mijn vrouw vindt het heerlijk...
Ik ken weinig Nederlanders die dit ook lekker vinden, maar als iemand weet waar het verkrijgbaar is naast de online shops, liefst ergens in Limburg of net over de grens met België in de buurt van Maastricht, dan houden we ons - of liever: houdt mijn vrouw zich- aanbevolen!
Dennis
Rootbeer is in ieder geval te koop bij de winkel America Today. Ook is het (meestal) te vinden bij een grote PLUS-supermarkt en af en toe bij een grote COOP-supermarkt. Meestal betaal je rond de 90 cent tot 1 euro per blikje.
Re: Waar kan ik Amerikaanse producten kopen in Nederland?
***Opmerking moderator: link weggehaald omdat Hansel79 slechts 3 berichten op het forum gepost heeft, en elk bericht bevatte een link naar dezelfde website. Het lijkt er op dat dit ongeoorloofde reclame is.
Elke***
Op deze site vind je een overzicht van Amerikaanse online shops waar je vanuit Nederland producten kan bestellen.
Elke***
Op deze site vind je een overzicht van Amerikaanse online shops waar je vanuit Nederland producten kan bestellen.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik ontdekte vandaag in de amerikaanse hoek van de Vomar blikjes Mountain Dew.
Daar heb ik Joyce ontzettend gelukkig mee gemaakt.
Marjon
Daar heb ik Joyce ontzettend gelukkig mee gemaakt.
Marjon
Deze week bij AH in de Bonus: kookboek Jamie Oliver "Jamie's America" voor 10 euro.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bedankt voor de tip! Had de laatste, zal wel bijgevuld worden gok ik, maar heb toch ff staan gniffelen, stond hevig geirriteerde vrouw achter me blijkbaar hetzelfde doel had 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht