Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Toeristen Visa bijna verlopen maar we willen niet weg
Toeristen Visa bijna verlopen maar we willen niet weg
Ik zit samen met mijn vrouw in Tempe Arizona maar helaas zijn onze drie maanden bijna om.
is het mogelijk om even onze paspoorten te laten stempelen in Mexico en dan weer terug de grens over te gaan of krijgen we dan problemen.
is het mogelijk om even onze paspoorten te laten stempelen in Mexico en dan weer terug de grens over te gaan of krijgen we dan problemen.
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
Het is erg belangrijk dat je niet jouw tourist/vwp visa 'overstay.' Een "overstay" hier in de vs kan een groot problemen makken.
En engels: Do not overstay your tourist visa even by one day as US Immigration can and usually does strictly enforce penalities against those who overstay their visit under the Visa Waiver Program. If you overstay, it will be detected by the new US-VISIT tracking program (remember the fingerprinting and photo taken on arrival?) and you may well be barred from entering the US the next time you attempt to enter the country.
gr. Dick
En engels: Do not overstay your tourist visa even by one day as US Immigration can and usually does strictly enforce penalities against those who overstay their visit under the Visa Waiver Program. If you overstay, it will be detected by the new US-VISIT tracking program (remember the fingerprinting and photo taken on arrival?) and you may well be barred from entering the US the next time you attempt to enter the country.
gr. Dick
-
Cyber-Alien
- Amerikafan
Maar dit is toch belachelijk?
Er moet toch een manier voor die mensen zijn?
Wat nou als je de ware bij wijze van spreken daar net gevonden hebt en je wilt iets langer blijven, en dat is ónmogelijk?
iS het misschien een mogelijkheid voor hun om terug te vliegen naar Nederland en dan weer opnieuwd drie maanden naar de Vs te gaan of mag je dat maar 1 keer per jaar ofzo doen?
Wat nou als je de ware bij wijze van spreken daar net gevonden hebt en je wilt iets langer blijven, en dat is ónmogelijk?
iS het misschien een mogelijkheid voor hun om terug te vliegen naar Nederland en dan weer opnieuwd drie maanden naar de Vs te gaan of mag je dat maar 1 keer per jaar ofzo doen?
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wakker worden, je leeft wel een de reële wereld hier.Cyber-Alien schreef:Maar dit is toch belachelijk?
Staatszaken verschillen nu eenmaal van emotionele toestanden.
Bekijk het eens omgekeerd: denk jij dat iedereen die het zo leuk vindt in Nederlands, daar zomaar kan blijven?...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Inderdaad Cyber-Alien,bekijk het ook eens andersom.
De aanstaande vrouw van mijn broer komt uit Thailand. Die kon ook niet zo maar hier in Nederland blijven toen ze mijn broer voor de eerste keer hier opzocht ( en ze vonden elkaar echt heel lief
). Ze moest eerst een hele papierwinkel door ( terwijl ze in Thailand verbleef) en vele maanden wachten voordat ze eindelijk een (tijdelijke )verblijfsvergunning kreeg.
Marjon
De aanstaande vrouw van mijn broer komt uit Thailand. Die kon ook niet zo maar hier in Nederland blijven toen ze mijn broer voor de eerste keer hier opzocht ( en ze vonden elkaar echt heel lief
Marjon
-
Cyber-Alien
- Amerikafan
GATVERDAMME
echt GAT-VER-DAMME zeg...
Dit is de reden waarom ik me steeds minder thuis voel in mijn eigen land.
wat een walgelijke hollandse nuchterheid.
Ik word er misselijk van, van die domme nuchtere antwoorden. Heeft niets met realiteit te maken.
Vroeger bestond er nog romantiek, maar nu draait het alleen nog maar om bureaucratie en veiligheid.
Walgelijk.
Dit is de reden waarom ik me steeds minder thuis voel in mijn eigen land.
wat een walgelijke hollandse nuchterheid.
Ik word er misselijk van, van die domme nuchtere antwoorden. Heeft niets met realiteit te maken.
Vroeger bestond er nog romantiek, maar nu draait het alleen nog maar om bureaucratie en veiligheid.
Walgelijk.
Cyber Alien, ik durf het bijna niet te vragen, maar.......
Heb jij internet thuis?
Sorry maar eerst reageer je op een berichtje van maanden terug, en dan doe je hetzelfde weer.
maar voor antwoord op je eerste vraag, volgens mij is het mogenlijk om een verlenging van je toeristen visum aan te vragen, je moet daar wel niet op de laatste dag mee aan komen, dat werkt dus niet. Kijk even op de USCIS website, daar staat veel info!
Richard
Heb jij internet thuis?
Sorry maar eerst reageer je op een berichtje van maanden terug, en dan doe je hetzelfde weer.
maar voor antwoord op je eerste vraag, volgens mij is het mogenlijk om een verlenging van je toeristen visum aan te vragen, je moet daar wel niet op de laatste dag mee aan komen, dat werkt dus niet. Kijk even op de USCIS website, daar staat veel info!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
olavski
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: GATVERDAMME
Romantiek, alsjeblieft zeg.Cyber-Alien schreef:echt GAT-VER-DAMME zeg...
Walgelijk.
Standaard regels die in bijna elk land gelden, niet alleen de VS per definitie.
Gewoon moven, opnieuw visum aanvragen (of op vakantie gaan) en hoppetee, daar zie je je liefje weer. Het klinkt simpel, dat is het niet maar dat is de enige en juiste manier.
Oh, ik weet waar ik over praat, net zoals velen hier.
Maar goed, volgens mij is de topicstarter in geen velden of wegen meer te zien.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Re: GATVERDAMME
Die zit misschien nu ondergedoken in de VS omdat ze het land niet op tijd verlietenolavski schreef:
Maar goed, volgens mij is de topicstarter in geen velden of wegen meer te zien.
Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA