Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vliegtuipassagiers 7 uur in rioolwater

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

vliegtuipassagiers 7 uur in rioolwater

Bericht door Nati »

Stond vandaag in een Belgische krant:
passagiers op een vlucht van Amsterdam naar Newark hebben 7 uur letterlijk in de 'shit' gezeten . De toiletten van het toestel van Continental Airlines waren overgelopen.Gevolg :naast de niet te harden stank kon ook niemand naar het toilet.Na een tussenlanding in het Ierse Shannon kregen ze een monddoekje tegen de rioollucht.Bij aankomst kregen de passagiers een waardebon van 500 Dollar ter compensatie voor een toekomstige vlucht.
Wat zouden jullie doen ? Ik denk dat wij in Ierland niet meer op het vliegtuig zouden stappen want ik zou gek worden bij de gedachte dat ik 7 uur niet naar het toilet zou kunnen gaan.(maar ik ben dan ook zoals ze in het Antwerpse dialect zeggen een 'piskous' :oops: )
platesman
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door platesman »

ze zijn weer slim
500 dollar voor een toekomstige vlucht ipv 500 dollar cash te geven.ze weten toch dat de meeste niet meer met die maatschappij gaat vliegen. :banghead:
http://www.usaplates.be/ zie hier men collectie amerikaanse nummerplaten.
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Oeps, wij vliegen met Continental naar Newark, hoop dat dit een eenmalig incident was :evil:
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: vliegtuipassagiers 7 uur in rioolwater

Bericht door Knabbeltje »

Nati schreef:Stond vandaag in een Belgische krant:
passagiers op een vlucht van Amsterdam naar Newark hebben 7 uur letterlijk in de 'shit' gezeten . De toiletten van het toestel van Continental Airlines waren overgelopen.Gevolg :naast de niet te harden stank kon ook niemand naar het toilet.Na een tussenlanding in het Ierse Shannon kregen ze een monddoekje tegen de rioollucht.Bij aankomst kregen de passagiers een waardebon van 500 Dollar ter compensatie voor een toekomstige vlucht.
Wat zouden jullie doen ? Ik denk dat wij in Ierland niet meer op het vliegtuig zouden stappen want ik zou gek worden bij de gedachte dat ik 7 uur niet naar het toilet zou kunnen gaan.(maar ik ben dan ook zoals ze in het Antwerpse dialect zeggen een 'piskous' :oops: )
Aangenaam,ik ben ook zo'n piskous :lol: en ja ,ik ging toch ook niet mee hoor .Ik mag er niet aandenken om 7 uur zonder toilet te zitten :?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik moet er niet aan denken, 7 uur niet naar het toilet. Dat zou ik echt niet volhouden.

Marjon
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ach, de toiletten zijn toch al overgelopen, dus volgens mij kun je gewoon de boel laten lopen vanuit je stoel. Niemand die het merkt, toch?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Eén incident wil nog niet zeggen dat het (gauw) weer gebeurt. Zou voor mij geen reden zijn om nooit weer met die maatschappij te vliegen. Die $ 500 is toch wel heel aantrekkelijk.

Ik denk dat ik een lege fles mee zou nemen voor als ik het echt niet meer kan ophouden... :lol: :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Nati schreef: Wat zouden jullie doen ? Ik denk dat wij in Ierland niet meer op het vliegtuig zouden stappen want ik zou gek worden bij de gedachte dat ik 7 uur niet naar het toilet zou kunnen gaan.
Ik hoorde op de radio dat ze in Ierland het mankement hadden verholpen (dachten ze) dus de passagiers dachten dat alles ok was.
Maar zo gauw ze weer opstegen, begon de ellende opnieuw.
De piloot weigerde echter om om te keren.
Die zat natuurlijk veilig en zonder stank in de cockpit! :roll:
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Piloten gaan niet naar de WC?
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Inderdaad, het is maar net wat je verteld wordt. Als ze bij de tussenstop zeggen dat alles weer gerepareerd is, heb je mooi pech. Dan keren ze echt niet mee om en willen ze toch echt naar hun thuishaven om daar de reparatie te ondergaan.

Deze week maakte trouwens nog een US vlucht (FRA-ORD) een voorzorgslanding op Schiphol. Alle passagiers werden netjes in hotels ondergebracht en met een ander toestel opgehaald. Zo kan het dus ook.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Joke schreef:Piloten gaan niet naar de WC?
Niet op deze vlucht, de wc's waren toch buiten gebruik? :wink:
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

antonia schreef:
Nati schreef: Wat zouden jullie doen ? Ik denk dat wij in Ierland niet meer op het vliegtuig zouden stappen want ik zou gek worden bij de gedachte dat ik 7 uur niet naar het toilet zou kunnen gaan.
Ik hoorde op de radio dat ze in Ierland het mankement hadden verholpen (dachten ze) dus de passagiers dachten dat alles ok was.
Maar zo gauw ze weer opstegen, begon de ellende opnieuw.
De piloot weigerde echter om om te keren.
Die zat natuurlijk veilig en zonder stank in de cockpit! :roll:

dat stond er niet bij in de krant, dus op die manier zouden wij ook terug op dat vliegtuig gezeten hebben :?
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

zoals uit de link van antonia blijkt, hebben de mensen op die vlucht overnacht in Ierland en vlak nadat ze weer opgestegen waren de volgende dag gebeurde het WEER. dat vind ik wel schandalig!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Wij hebben ook zoiets gehad toen we met Martinair naar Florida vlogen. Wij konden nog wel van de toiletten gebruik maken, maar als je in de buurt zat zat je wel in de stank ondanks dat de stewardessen flink in de weer waren met de luchtverfrisser. Alleen kregen wij geen compensatie, zelfs geen excuses voor de stank.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het lijkt me niet, dat CO hier het laatste over heeft gehoord. Dat is toch super slechte service! Die piloot had rechtsomkeerts moeten maken. Eerlijk gezegd staat CO al vanaf mijn reisagenten dagen bekend als een van de slechtste maatschappijen, zowel bij het personeel (dat in dit geval waarschijnlijk niet naar behoren gecompenseerd werd voor de overuren) als bij de klanten. Als het enigszins kan vermijden wij de maatschappij. En dat is na jaren (20+) ervaring ermee, zowel zelf als passagier als gedupeerde klanten. Ik schrijf niet gauw in algemeen negatief over een luchtvaartmaatschappij, want inderdaad gaat het over het algemeen over een enkel voorval. Maar Continental is, om het zacht te zeggen, geen favoriet. Alleen als er absoluut geen alternatief is!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
jackybeertje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jackybeertje »

dan duurt een reis wel erg lang. Zeker als je dan ook nog eens naar de wc moet. Ik zou dat dus echt niet volhouden.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

(in)continent(tal) Airlines :D
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer