Dento schreef:ergens in Pennsylvania een leuk huisje op een leuk stukje grond, beetje bos erbij, een leuk beekje erdoor heen, ergens in een kleiner stadje of dorpje. Lekker rustig, lekker Amerikaans.
Hey Dennis,
Welkom. wat betreft je droom, heb je al iets in gedachte waar ergens in PA ??
Wooops... onderstaand had hier moeten staan, niet in de algemene... mea culpa!
Hey Peejay,
Mijn vriendin (verloofde klinkt zo oubollig) komt oorspronkelijk uit San Antonio, TX, maar haar moeders kant van de familie komt uit Bradford, PA (waar de Zippo aanstekers vandaan komen; een broer van haar opa is getrouwd met de dochter van de oprichter van de Zippo fabriek).
Bradford ligt helemaal in het noorden van PA. De familie van haar moeders kant heeft een landgoed daar (Glendorn, sinds enkele jaren ook voor toeristen geopend), en ik ben daar ook diverse malen geweest. De omgeving is prachtig, zowel in de zomer als in de winter, en het klimaat is tot op bepaalde hoogte vergelijkbaar met het Nederlandse.
Als we ooit de kans krijgen om de droom werkelijkheid te laten worden, dan zouden we graag die kanten op willen.
De komende jaren zal hier echter nog weinig van komen, denk ik... maar goed, daarom is het ook een droom!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Dento schreef:... De omgeving is prachtig, zowel in de zomer als in de winter, en het klimaat is tot op bepaalde hoogte vergelijkbaar met het Nederlandse....
Kan het beamen, ik woon ± 200 mijl ten Oosten van Bradford. De winter heeft mijn voorkeur.
[quote]ergens in Pennsylvania een leuk huisje op een leuk stukje grond, beetje bos erbij, een leuk beekje erdoor heen, ergens in een kleiner stadje of dorpje. Lekker rustig, lekker Amerikaans.
mmm, klinkt een beetje als ons huis, alleen andere staat.
Annemiek
ANY schreef:ergens in Pennsylvania een leuk huisje op een leuk stukje grond, beetje bos erbij, een leuk beekje erdoor heen, ergens in een kleiner stadje of dorpje. Lekker rustig, lekker Amerikaans.
mmm, klinkt een beetje als ons huis, alleen andere staat.
Annemiek
Maak je ons wel nieuwsgierig Any, post eens wat fotos hier.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.