Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Pete.Z »

bedeve schreef:
25 jun 2025, 13:08
Pete.Z schreef:
25 jun 2025, 11:39
Of, een krankzinnig alternatief, je neemt een creditcard, boekt direct bij een verhuurder een auto naar je zin met een prijs naar je zin, en vergeet verder alles omdat het nu goed geregeld is. :wink:
Een tijdje geleden was je eerste jaar American Express FB Gold Card gratis...
Toen hebben veel forum genoten dat ook zo gedaan...
Die heb ik al jaren, genoeg voordelen, en heb ik het idee dat ik in een jaar echt wat meer ga vliegen upgrade ik naar platinum.
diver99
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door diver99 »

voor de mensen die een auto zoeken, op dit moment lijkt sixt een actie te hebben via expedia. Ze zijn erg goedkoop( oa geen one way fee) ten opzichte van andere verhuurders. Ik heb zelf geen ervaring met sixt maar ben wel op zoek naar een auto voor een reis in september van SEA naar SFO. Scheelt toch ruim 200 euro maar ben een beetje huiverig. Heb uiteraard dit topic doorgezocht op sixt voordat ik dat advies krijg maar niet echt wat gevonden wat mijn zorgen weg zou kunnen nemen. Heb namelijk nog nooit een afschrift van de bank of electramaatschappij moeten overhandigen bij een autohuur. Dit gaat tegenwoordig allemaal electronisch en zij willen echt schriftelijk bewijs waarbij het een origineel moet zijn en geen email etc
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

eh, waar lees je dat Sixt vraagt om elektronische afschriften ? Raar verhaal.
Volgens mij zijn er genoeg mensen die tegenwoordig bij Sixt huren. In het begin was het zo dat je in bepaalde staten moest blijven. Je mocht alleen de state lines van aangrenzende staten passeren maar dit is tegenwoordig een stuk flexibeler.
Is boeken via Expedia echt zo interessant? Of kan het nog goedkoper via deze link..
https://www.sixt.de/?agia=5150042&noframe=1
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer