Dankjewel Paul!
Hahaha ja hoor. Gelukkig zitten er ook veel foto's en kaartjes in
Vorig jaar iets van 88 pagina's geloof ik dus heb er ervaring mee
En 4 pagina's per dag voor de reisleider valt toch best mee
Na het filmpje van alleen de dagen bij Havasupai, hierbij een heel kort filmpje van onze 21 dagen. Het viel niet mee om die in 3,5 minuten te stoppen, dus we gaan (voor onszelf?) denk ik ook nog wel een film van een half uurtje maken. Zonde anders van alle beelden die we hebben.
Helaas blijkt het niet te kijken op telefoon, vanwege auteursrechten.
Bij mijn Havasupai filmpje ging dat wel goed (door vermelden van muziek en dat het niet mijn eigendom is?), maar dat werkt nu niet.
Dus is het alleen te bekijken op laptop of pc.
Het vreemde is, dat mijn filmpje van Havasupai (met muziek : Malibu van Miley Cyrus) wel gewoon op telefoon gekeken kan worden. Maar bij dit filmpje wordt het dus geblokkeerd. Jammer dat je daar pas achter komt wanneer het klaar is en je het plaatst. Want er is op YouTube wel een lijst waar je dit op kunt zoeken, maar daar stonden deze beide nummers niet in. Iemand tip hoe dit te voorkomen? Want ik denk er nu aan om muziek te vervangen, maar wil dan niet weer muziek waardoor het geblokt wordt natuurlijk....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.