Aan de hand van tip inzake overnachting Badlands mijn bovenstaande post even aangepast:
Inmiddels laatste knopen doorgehakt en accommodaties vastgelegd.
Dit wordt het (accommodaties zijn nog niet altijd onze eerste keuze, maar dan was die al bezet, dus als ik nog iets beters zie probeer ik nog te wisselen):
10 juli Denver Hyatt place Denver Airport
11 juli Denver Hyatt place Denver Airport
12 juli Estes Park Alpine Trail Ridge Inn
13 juli Estes Park Alpine Trail Ridge Inn
14 juli Interior Circle View Guest Lodges (in aanvraag)
15 juli Hill City Emerald Pines Refuge B&B
16 juli Hill City Emerald Pines Refuge B&B
17 juli Sheridan Mill Inn
18 juli Cody Cody Cowboy Village
19 juli Gardiner Super 8
20 juli YSNP canyon Canyon Lodge Western Cabin
21 juli West Yellowstone Best Western Desert Inn
22 juli West Yellowstone Best Western Desert Inn
23 juli Jackson Elk Refuge Inn
24 juli Salt Lake City Springhill Suites by Marriot
25 juli Las Vegas Holiday Inn Club Vacations: LV at Desert Club resort
26 juli Las Vegas Holiday Inn Club Vacations: LV at Desert Club resort
27 juli Las Vegas Holiday Inn Club Vacations: LV at Desert Club resort
28 juli thuis
Las Vegas: na dit jaar in het Aria op de Strip te hebben gezeten, vinden we het wel leuk daar weer te zitten maar is het voor ons niet noodzakelijk. Maar ik ben MyVegas aan het spelen en als er weer nachten in het Aria (of ander mooi strip hotel) beschikbaar komen dan ga ik die zeker kiezen en de huidige boeking annuleren.
Vragen die ik momenteel nog heb (volgen er vast nog meer

...
- zitten er bij bovenstaande accommodaties die jullie afraden? Of waar jullie een beter alternatief voor weten?
- we willen graag ergens op onze route paardrijden (1,5 a 2 uur). De enige ervaring die we hebben is deze vakantie 1 uur paardrijden in MV wat we erg leuk vonden. Waar op onze route is dit het leukste om te doen?
- Welke wegen kunnen we het beste nemen van Cody naar Gardiner?
- Hoe zouden jullie onze dagen in/bij Yellowstone indelen (ik heb al vele reisverslagen gelezen maar krijg er maar geen goed beeld bij, omdat iedereen zijn overnachtingen toch weer net anders heeft ingedeeld als wij en ik niet goed weet hoe lang ik nodig heb voor welk deel)
- ik had gelezen dat je bij Grand Teton erg mooi kunt raften. Dat zouden we erg graag willen. Zou dat haalbaar zijn in onze route? Of zouden we dan 1 nacht west Yellowstone moeten schrappen en er bij Jackson 1 moeten toevoegen?
Alle tips voor leuke dingen op onze route zijn overigens meer dan welkom!
We vonden het in onze reis van dit jaar met name ook heel leuk dat we zo veel verschillende dingen deden (varen lake powell, paardrijden MV, fietsen SF, alcatraz, Lower Antelope, hop on hop off SF, Universal etc). Zo erg gevarieerd en verschillende activiteiten zal deze komende reis misschien niet worden, maar toch hoop ik er wel weer een zeer gevarieerde reis van te maken. Dus ook alle tips hiervoor zijn zeer welkom!
groetjes,
Monique