Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis moon29: 2e keer, Las Vegas - Yellowstone - (Denver?)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis moon29: 2e keer, Las Vegas - Yellowstone - (Denver?)

Bericht door moon29 »

Inmiddels jullie reacties op deze post en de andere post waarin ik de vragen over SD stelde en nog diverse reisverslagen gelezen en foto's bekeken en ik weet het zeker: South Dakota houden we er in!

Omdat ik overal lees dat Badlands echt bij zonsopgang of zonsondergang 'moet' worden bezocht leek het me dan beter om in plaats van 3 nachten Hill City te doen:
1 nacht Frontier Cabins Motel, Wall http://frontiercabins.net/index.php?opt ... 3&Itemid=4
Een lange rit vanaf Estes Park, maar ach zoveel hebben we nog niet in de auto gezeten tot dan en als ik het goed begrijp is er op die route toch niet zo veel te zien waar we veel tijd aan kwijt zijn. Dus een lange rijdag na de dag ervoor veel gewandeld te hebben is geen probleem.

En dan dus 'smorgens de Badlands bij zonsopkomst bekijken en in de loop van de dag richting Hill City en daar 2 nachten. Die eerste avond kunnen we dan al de ceremonie bij Mt Rushmore bekijken.
Het is 1 x meer inladen en uitladen, maar daar staat tegenover dat we op de dag dat we Badlands willen doen 1,5 uur langer kunnen slapen :wink: En zo erg vinden we het helemaal niet om van accomodatie te veranderen.

Vervolgens is het dan dus de vraag of we dan vervolgens 1 nacht Sheridan en 1 nacht Cody doen, of meteen door naar Cody en die nacht gebruiken om het stuk van Jackson naar Las Vegas wat meer te verdelen.
Ik heb nog geen reisverslag gevonden waar van Hill City in 1 x naar Cody wordt gereden.

Als we in 1 keer van Hill City naar Cody zouden rijden: welke route zouden jullie me dan aanraden? (dan kan ik even kijken hoeveel km / uur die is)
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Rondreis sofie1983: Denver 2013 - vraagstukken!!!

Bericht door Q-BiC »

Wij zijn van Cody naar Custer gereden in 1 stuk, snelste route, met onderweg enkel Devils Tower NM. (zie link naar blog hierboven)

Op een eerdere reis hebben we Sheridan->Cody gedaan en onderweg de iets meer scenic route door Bighorn NF genomen (US14a) en even door Bighorn Canyon NRA gereden tot aan de Devils Canyon Overlook. Rond 15u waren we in Cody en dan hebben we nog in het Buffalo Bill museum rondgewandeld.
http://qbic66.wordpress.com/2012/07/19/ ... idan-cody/

Kvind je planning zoals ze nu is goed te doen. Ik kan moeilijk zeggen of je in 1 keer naar Cody moet rijden of niet (en dus een dag meer tijd hebt ergens anders), want ik weet niet goed wat je regio SLC/LV/... al bezocht hebt...
Je zou bijvoorbeeld nog via Zion en/of Bryce kunnen rijden, maar da's misschien niet je bedoeling deze reis...
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik weet dat er mensen zijn die het in een keer hebben gereden, en het kan ook wel. Wij hebben zelf eerst nog goud gezocht en zijn Devil's Tower geweest en toen niet verder dan Sheridan gekomen, maar als je op tijd vertrekt en niet te veel doet onderweg kun je ook naar Cody rijden. Veel keuze heb je niet, behalve die tussen de 14 en 14Alt.
Je kunt ook via Bilings rijden en dan via de Beartooth Hwy naar de north east entrance. Maar dan mis je Cody.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 27 sep 2014, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Rondreis sofie1983: Denver 2013 - vraagstukken!!!

Bericht door moon29 »

Zion Bryce en Page hebben we inderdaad dit jaar al gedaan.
Dus dan zou de dag winst wellicht beter zijn tussen Grand Teton en SLC zodat we meer tijd hebben voor GT en bijvoorbeeld Craters of the moon mee kunnen pikken....

beide zal wellicht voor- en nadelen hebben . Dat maakt het lastig.. :?
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Ik ben zelf ook wat aan het uitzoeken geweest op die route en kwam daarbij nog tegen in de buurt van Laramie:
- Vedauwoo Glen, leuk voor een tussenstop met wat klauterwerk
- Snowy Range Scenic Byway, afbeeldingen op internet gekeken en wow! Prachtige alpiene landschappen zo langs de weg, evt. Leuk voor wat korte wandelingetjes.
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Wij deden ooit Cody-Deadwood op 1 dag (verslag van 2011 - dag 13)
Het is een lange dag maar wel te doen.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik van Cody naar Spearfish. De 14 door Bighorn NF was extreem mistig en besneeuwd, dus voordat ik bij Sheridan kwam was er al een halve dag om. Ik was tussen 19/20u in Spearfish.
Als je devils tower nm wil meepakken maakt het niet veel uit hoe je erheen gaat, of via Moorecroft, of via Deadwood of via Rapid City, die ritten zijn allemaal zo'n 2,5u max. Dan is het nog wel dik 5u daarna naar Cody. Onderweg kom je ook nog over de hoogste brug van Wyoming (al kon ik daar door de mist sowieso weinig van zien). Mocht je rond Cody nog ergens een deel van een suction cup tegenkomen van een camera...die is/was van mij...
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Inmiddels laatste knopen doorgehakt en accommodaties vastgelegd.
Dit wordt het (accommodaties zijn nog niet altijd onze eerste keuze, maar dan was die al bezet, dus als ik nog iets beters zie probeer ik nog te wisselen):

10 juli Denver Hyatt place Denver Airport
11 juli Denver Hyatt place Denver Airport
12 juli Estes Park Alpine Trail Ridge Inn
13 juli Estes Park Alpine Trail Ridge Inn
14 juli Hill City Emerald Pines Refuge B&B
15 juli Hill City Emerald Pines Refuge B&B
16 juli Wall Frontier Cabins
17 juli Sheridan Mill Inn
18 juli Cody Cody Cowboy Village
19 juli Gardiner Super 8
20 juli YSNP canyon Canyon Lodge Western Cabin
21 juli West Yellowstone Best Western Desert Inn
22 juli West Yellowstone Best Western Desert Inn
23 juli Jackson Elk Refuge Inn
24 juli Salt Lake City Springhill Suites by Marriot
25 juli Las Vegas Holiday Inn Club Vacations: LV at Desert Club resort
26 juli Las Vegas Holiday Inn Club Vacations: LV at Desert Club resort
27 juli Las Vegas Holiday Inn Club Vacations: LV at Desert Club resort

Las Vegas: na dit jaar in het Aria op de Strip te hebben gezeten, vinden we het wel leuk daar weer te zitten maar is het voor ons niet noodzakelijk. Maar ik ben MyVegas aan het spelen en als er weer nachten in het Aria (of ander mooi strip hotel) beschikbaar kokmen dan ga ik die zeker kiezen en de huidige boeking annuleren.

Vragen die ik momenteel nog heb (volgen er vast nog meer :oops: ...
- zitten er bij bovenstaande accommodaties die jullie afraden? Of waar jullie een beter alternatief voor weten?
- we willen graag ergens op onze route paardrijden (1,5 a 2 uur). De enige ervaring die we hebben is deze vakantie 1 uur paardrijden in MV wat we erg leuk vonden. Waar op onze route is dit het leukste om te doen?
- Welke wegen kunnen we het beste nemen van Cody naar Gardiner?
- Hoe zouden jullie onze dagen in/bij Yellowstone indelen (ik heb al vele reisverslagen gelezen maar krijg er maar geen goed beeld bij, omdat iedereen zijn overnachtingen toch weer net anders heeft ingedeeld als wij en ik niet goed weet hoe lang ik nodig heb voor welk deel)
- ik had gelezen dat je bij Grand Teton erg mooi kunt raften. Dat zouden we erg graag willen. Zou dat haalbaar zijn in onze route? Of zouden we dan 1 nacht west Yellowstone moeten schrappen en er bij Jackson 1 moeten toevoegen?
-Welk van onderstaande 2 routes van Denver naar Estes Park raden jullie ons aan?
https://www.google.nl/maps/dir/Hyatt+Pl ... 364166!3e0
of
https://www.google.nl/maps/dir/Hyatt+Pl ... 364166!3e0
of wellicht nog een andere variant?

Alle tips voor leuke dingen op onze route zijn overigens meer dan welkom!
We vonden het in onze reis van dit jaar met name ook heel leuk dat we zo veel verschillende dingen deden (varen lake powell, paardrijden MV, fietsen SF, alcatraz, Lower Antelope, hop on hop off SF, Universal etc). Zo erg gevarieerd en verschillende activiteiten zal deze komende reis misschien niet worden, maar toch hoop ik er wel weer een zeer gevarieerde reis van te maken. Dus ook alle tips hiervoor zijn zeer welkom!

Alvast bedankt weer!
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Aan de hand van tip inzake overnachting Badlands mijn bovenstaande post even aangepast:

Inmiddels laatste knopen doorgehakt en accommodaties vastgelegd.
Dit wordt het (accommodaties zijn nog niet altijd onze eerste keuze, maar dan was die al bezet, dus als ik nog iets beters zie probeer ik nog te wisselen):

10 juli Denver Hyatt place Denver Airport
11 juli Denver Hyatt place Denver Airport
12 juli Estes Park Alpine Trail Ridge Inn
13 juli Estes Park Alpine Trail Ridge Inn
14 juli Interior Circle View Guest Lodges (in aanvraag)
15 juli Hill City Emerald Pines Refuge B&B
16 juli Hill City Emerald Pines Refuge B&B
17 juli Sheridan Mill Inn
18 juli Cody Cody Cowboy Village
19 juli Gardiner Super 8
20 juli YSNP canyon Canyon Lodge Western Cabin
21 juli West Yellowstone Best Western Desert Inn
22 juli West Yellowstone Best Western Desert Inn
23 juli Jackson Elk Refuge Inn
24 juli Salt Lake City Springhill Suites by Marriot
25 juli Las Vegas Holiday Inn Club Vacations: LV at Desert Club resort
26 juli Las Vegas Holiday Inn Club Vacations: LV at Desert Club resort
27 juli Las Vegas Holiday Inn Club Vacations: LV at Desert Club resort
28 juli thuis

Las Vegas: na dit jaar in het Aria op de Strip te hebben gezeten, vinden we het wel leuk daar weer te zitten maar is het voor ons niet noodzakelijk. Maar ik ben MyVegas aan het spelen en als er weer nachten in het Aria (of ander mooi strip hotel) beschikbaar komen dan ga ik die zeker kiezen en de huidige boeking annuleren.

Vragen die ik momenteel nog heb (volgen er vast nog meer :oops: ...
- zitten er bij bovenstaande accommodaties die jullie afraden? Of waar jullie een beter alternatief voor weten?
- we willen graag ergens op onze route paardrijden (1,5 a 2 uur). De enige ervaring die we hebben is deze vakantie 1 uur paardrijden in MV wat we erg leuk vonden. Waar op onze route is dit het leukste om te doen?
- Welke wegen kunnen we het beste nemen van Cody naar Gardiner?
- Hoe zouden jullie onze dagen in/bij Yellowstone indelen (ik heb al vele reisverslagen gelezen maar krijg er maar geen goed beeld bij, omdat iedereen zijn overnachtingen toch weer net anders heeft ingedeeld als wij en ik niet goed weet hoe lang ik nodig heb voor welk deel)
- ik had gelezen dat je bij Grand Teton erg mooi kunt raften. Dat zouden we erg graag willen. Zou dat haalbaar zijn in onze route? Of zouden we dan 1 nacht west Yellowstone moeten schrappen en er bij Jackson 1 moeten toevoegen?

Alle tips voor leuke dingen op onze route zijn overigens meer dan welkom!
We vonden het in onze reis van dit jaar met name ook heel leuk dat we zo veel verschillende dingen deden (varen lake powell, paardrijden MV, fietsen SF, alcatraz, Lower Antelope, hop on hop off SF, Universal etc). Zo erg gevarieerd en verschillende activiteiten zal deze komende reis misschien niet worden, maar toch hoop ik er wel weer een zeer gevarieerde reis van te maken. Dus ook alle tips hiervoor zijn zeer welkom!

groetjes,
Monique
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Welke wegen kunnen we het beste nemen van Cody naar Gardiner?
Het mooiste is via de beartooth highway, maar dan moet je vanuit Cody wel een half uur extra rijden omdat je via Red Lodge moet. Maar dat is de moeite zeker waard.
Je kan ook via Lake al Yellowstone binnenrijden en op of aan het meer dingen bekijken. Yellowstone is wat dat betreft gewoon een fantastisch mooi park (wel heel anders dan alle andere parken die je vanuit het zuidwesten gewend bent).

Ik snap alleen je 2e nacht in het airport hotel niet helemaal, of halen jullie pas 12Juli de auto op? Denver is leuk, maar de omgeving van Denver is ook erg mooi, ik zou zeker red rock amphitheater en evt lookout mountain/graf Buffalo bill ook gaan bekijken. Het verhaal van Buffalo Bill komt in jullie route als je naar het museum in cody en ook in Yellowstone gaat nog vaker terug, ook de verhalen over de indianen als crazy horse. Wrs zal het hotel ook wel een shuttlebus naar de stad hebben, maar daarbuiten heb je echt een auto nodig. Let rond Denver wel even op dat je tolwegen hebt!

Ik zou wounded knee alleen bezoeken als er meer auto's op de parkeerplaats staan en een beetje opletten als je daar veel vreemde indianen ziet lopen. Ik vond het maar een vreemde omgeving (nu ik me na de reis daar wat meer over ingelezen heb snap ik er wel wat meer van, want het gebied rond Pine Ridge is gewoon een van de armste gebieden van de USA). Ik vrees dat je daar op je rit als je ook Scottsbluff NM en Carhenge (kost hooguit 15min en is gratis) meepakt weinig tijd voor gaat hebben.

Indeling Yellowstone is even lastig. Ook omdat er wrs wel ergens wegwerkzaamheden kunnen zijn. Ik zou de eerste 2 dagen zeker de noordkant al gedaan hebben ivm je hotelkeuze, maar aangezien ik zelf 's avonds altijd nog een rondje heb gereden (of de onderste loop of de bovenste deels) wat flink wat tijd innam ben ik daarin misschien een slechte raadgever.
Maar ik zou dus vanuit Cody de beartooth highway pakken het park in en dan de lamar valley en omgeving doen. Die dag ook al Mammoth Hot Springs en dan naar Gardiner. De dag erop weer vroeg richting lamar valley om wolven te spotten en dan via roosevelt naar de Grand Canyon of Yellowstone, daar rondkijken. Je zit dan al in de buurt van Canyon, maar dan zou ik denk ik in de avondschemer de Hayden Valley en rond Lake gaan kijken (of dat ook overdag doen en in de avond hier langs terugrijden en flink dieren proberen te spotten). Dan zou je zomaar 1.5 dag uit kunnen trekken voor alle geiservelden aan de zuidwestkant. Vergeet ook niet op het stuk tussen Yellowstone en de Grand Teton nog rond te kijken bij Lewis Lake of falls en de lewis river, ook dit is een erg mooi (wel bergachtig) stuk.

de 24e en 25e zijn ook flinke rijdagen, onderschat dat niet. Overal in alle parken die je gaat bezoeken rij je best nog grote afstanden.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

moon29 schreef: - Hoe zouden jullie onze dagen in/bij Yellowstone indelen (ik heb al vele reisverslagen gelezen maar krijg er maar geen goed beeld bij, omdat iedereen zijn overnachtingen toch weer net anders heeft ingedeeld als wij en ik niet goed weet hoe lang ik nodig heb voor welk deel)
Ik had hier ook een wat abstract beeld bij voordat we vertrokken maar eenmaal daar wijst het meeste zich ook wel vanzelf. Paul heeft hierboven al een mooi en uitgebreid opzetje gegeven.

Yellowstone is mooi opgedeeld in twee 'lussen', noord en zuid, dus je kan die mooi als handvat gebruiken. Mocht je van dierenspotten houden dan kun je ook nog eens (los van natuurlijk de Lamar en Hayden Valley) naar de Pelican Valley rijden, daar kan het ook nog wel een gezellige bedrijvigheid zijn.
Groetjes,
Daniel
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

@Paul: De 2 nachten in het airport hotel bij Denver was om de volgende reden:
We komen 10 juli 's avonds aan, dan nog door controles en we gaan dan inderdaad ook nog de auto ophalen. De prijs/kwaliteit verhouding van dit hotel leek me een stuk beter dan die in Denver stad zelf, en op deze manier zijn we na het ophalen van de auto snel in het hotel.
De volgende dag zullen we vroeg wakker zijn, dus op de planning staat dan inderdaad eerst red rock amphitheater en lookout mountain/graf Buffalo bill en vervolgens wat dingen in Denver stad zelf. We moeten dan toch rijden dus of dat nou vanaf dit hotel is of vanaf hotel in centrum leek me niet zo van belang. En na de 2e nacht zitten we nu snel op de uitvalswegen voor onze route van die dag ( Boulder- Nederland- Granby-Estes Park).

Waar zou jij in/rond Denver een hotel adviseren en waarom? Ik kan hem gratis annuleren dus ...
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Op zich kan je natuurlijk best de 2de overnachting weer in het airporthotel doen.
Ik weet niet of je speciale plannen hebt in de plaats Boulder, zo niet, dan kan je ook een iets andere route doen naar Nederland en Estes Park.
Dan kan je de 2de overnachting aan de westkant van Denver, bijvoorbeeld bij/in de plaats Golden, doen en dan via Black Hawk naar het noorden.

Misschien ken je ons reisverslag 2010 al, zo niet, dan kan je daar misschien nog ideeën uit opdoen, ook betreffende het Yellowstone NP: klik hier.

--------------------------

EDIT: oh wacht, ik zie nu dat je via Granby wil rijden, dus van zuidwest naar oost door het Rocky Mountain NP. Dan is jouw route anders dan dat ik in eerste instantie dacht.
moon29 schreef:... En na de 2e nacht zitten we nu snel op de uitvalswegen voor onze route van die dag ( Boulder- Nederland- Granby-Estes Park).
Vergeet mijn route hier boven maar.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Vergeet mijn route hier boven maar.
Ik zie dat nu eigenlijk ook pas, dus dan kun je die van mij ook al vergeten haha. Ik dacht eigenlijk ook dat je de trail ridge road wel vanuit Estes Park zou doen.

Ik ken de weg Boulder - Nederland niet, maar het stuk tussen Nederland en Idaho Springs is niet erg speciaal of interessant. Ik had sowieso het idee dat de peak to peak highway mooier is van zuid naar noord, omdat je dan tegen de bergen aankijkt. Het stuk andersom was leuk om te rijden, maar nou niet echt enorm spectaculair ofzo. Behalve misschien dat je door Nederland komt. En ondanks dat het een leuk restaurantje heeft is dat eigenlijk alleen qua naam speciaal.
Ik zou denk ik toch de dag ervoor dan al lekker naar Boulder rijden ipv bij Denver airport. Scheelt de dag erop toch alweer een uur rijden. Wat ik ervan lees is bv Pearl Street echt wel een leuk gebied om even doorheen te stappen, wat the shoppen en eten en overnachten. Ik vond het verkeer rond Denver in de ochtend en avondspits (en ik kon er vanuit mijn hotel goed opkijken) best druk namelijk.
Mocht je van dierenspotten houden dan kun je ook nog eens (los van natuurlijk de Lamar en Hayden Valley) naar de Pelican Valley rijden, daar kan het ook nog wel een gezellige bedrijvigheid zijn.
Ik heb voor dat stuk niet eens tijd gehad. Als je Yellowstone echt wilt zien moet je denk ik ook zelfs wat verder wandelen en bv blacktail plateau drive ed gaan doen, daar is het rustiger.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Je bedoelt dus om de 2 overnachtingen in Denver op te splitsen in: 1e nacht bij de airport en 2e nacht bij Boulder?
De volle dag bij Estes Park willen we graag wandelen bij Bear Lake en wellicht paardrijden.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Je had toch tickets Dusseldorf - Chicago - Denver? Dan heb je geen controles meer in Denver hoor. Wachten op de koffers en naar de autoverhuur.
Ieder zijn eigen ding natuurlijk, maar ik zou die 2e dag niet meer bij het vliegveld gaan zitten en inderdaad al een stukje Denver verlaten. Maar misschien moet je het maar laten afhangen van wat prijs/kwaliteit verhoudingen en of je dag 3 een uurtje extra wilt rijden. Ik heb zelf met die vliegveldhotels altijd zoiets van daar wil ik alleen zitten als ik of heel laat aankom of heel vroeg moet vertrekken, verder is daar vaak zo weinig te beleven.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Ja maar we zijn ook nog een volle dag in / bij Denver hè en het leek me wel relaxed 2 nachten in zelfde hotel te zitten. En voor de eerste nacht lijkt Boulder me niet handig.
Dus even over denken of we die dubbele overnachting zullen opsplitsen...
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Excuses maar ondanks jullie geweldige adviezen is het me toch nog niet duidelijk hoe we nu onze indeling in RMNP het beste kunnen doen.
Omdat ik op http://www.ontdek-amerika.nl had gelezen dat de Trail Ridge Road de mooiste weg door het park is, had ik gedacht om vanaf Denver (of die nacht eventueel al in bijvoorbeeld Boulder zoals Paul voorstelde) via Boulder, Nederland, Granby, Trail Ridge Road (hier en daar een wandelingetje) naar Estes Park te rijden. En dan de volle dag die we daar nog hebben wandelingen te doen bij Bear Lake en eventueel paardrijden (al mag dat ook ergens anders tijdens onze reis).

Maar begrijp ik het nou goed dat we beter Via Boulder, Nederland, Peak to Peak hwy naar Estes Park kan rijden? En dan daarna nog een stuk van de Trail Ridge road rijden? Tot Granby?
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

Ik zou via de pk to pk hway rijden de eerste dag en dan eventueel bear lake hikes erbij nemen. Hebben wij dit jaar ook gedaan inc nog tot het alpine center gereden op de trail ridge road.

Als de old fall river rd volgend jaar terug open is zou ik die combineren met je rit over de trail ridge rd..
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Hangt een beetje af van je planning IN het park zelf denk ik. Ik kan het stuk tot Grandby en daarna de Trail Ridge Road verder niet beoordelen. Ik kon alleen het stuk tussen Estes Park en de Rainbow curve namelijk maar rijden, de rest was nog gesloten.

Als je besluit via de peak to peak highway te doen zou ik via Golden rijden en niet via Boulder. Golden en dan de 6 en 119 via Black Hawk en dan omhoog.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer