Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis WouterjanS: SF to Denver in 2027.
Re: Reis WouterjanS: SF to Denver
Als Tonopah op je route ligt is een bezoekje aan de Old Tonopah Cemetery een aardige stop om de benen te strekken. Zie eventueel ook ons verslag.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk eens of de zaken op de US 395 je aanspreken . Er zijn meerdere sites speciaal voor die weg, zoals https://californiathroughmylens.com/hig ... -roadtrip-
Ik zie dat ik Whitney Portal, Manzanar en het filmmuseum in Lone Pine niet genoemd had; die zijn ook terug te vinden via onze index.
En o ja, vergeet de Alabama Hills Cafe niet als je in Lone Pine bent.
Wil je via Tonopah dan zou je ook kunnen kijken of Goldfield of Gold Point iets is. Verder richting Las Vegas vonden wij Rhyolite ook leuk om even rond te kijken.
Marianne
Ik zie dat ik Whitney Portal, Manzanar en het filmmuseum in Lone Pine niet genoemd had; die zijn ook terug te vinden via onze index.
En o ja, vergeet de Alabama Hills Cafe niet als je in Lone Pine bent.
Wil je via Tonopah dan zou je ook kunnen kijken of Goldfield of Gold Point iets is. Verder richting Las Vegas vonden wij Rhyolite ook leuk om even rond te kijken.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb even wat teruggelezen en ik ook je opmerking over kamperen op fcfs campings. Ik vraag me af waar je die fcfs hebt gezien; in alle genoemde parken op je route kun je reserveren.
Marianne
Marianne
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Voor Badlands en omgeving kun je naar ons verslag van 2022 kijken. Wij vonden Badlands erg mooi en zijn er zelfs 2 nachten op de camping geweest waar we geen spijt van hebben. We hebben er een paar mooie wandelingen gedaan en de Notch Trail is eigenlijk een must als je daar bent.
Rond Custer SP heb je natuurlijk ook Mount Rushmore en Crazy Horse waar je via de mooie Iron Mountain Road en de Needles Hwy komt.
Weet je al of je gaat kamperen of dat je alleen hotels/motels gaat doen?
https://yellowstone-north-and-south-dak ... gspot.com/
Rond Custer SP heb je natuurlijk ook Mount Rushmore en Crazy Horse waar je via de mooie Iron Mountain Road en de Needles Hwy komt.
Weet je al of je gaat kamperen of dat je alleen hotels/motels gaat doen?
https://yellowstone-north-and-south-dak ... gspot.com/
- wouterjanS
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
We neigen toch meer naar motels/hotels. Camperen is leuk, maar je levert ook wat comfort in, en extra tijd met opzetten van tent ect. We hebben nu gekeken voor 2026 wat prijzen zijn voor overnachtingen en komen best prima uit. Gemiddeld zo'n 100-150 euro per nacht.
Gek genoeg hebben we nog bij UStravel ons plan gedeeld en zij kwamen uit op 200 euro per nacht. Dat is wel echt een groot verschil!
Wat we wel nog steeds heel leuk vinden is dingen zoals Housekeeping camp in Yosemite. Dat gaan we daar zeker weer doen. Ook Rooseveld Lodge Cabins in Yellowstone lijkt ons fantastisch. Wellicht dat er meer plekken zijn met zulke overnachtingen die wel echt midden in de natuur zijn, maar toch wel met een matras.
Voor Grant Teton zouden we het liefst bij Colter Bay Village slapen, maar daar is een cabin 300 dollar. Dus wellicht dat het daar goedkoper is om een tent te kopen. Slaapspullen hebben we al want die kopen we voor housekeeping.
Andere optie zou nog zijn om in Jackson te slapen. Jammer dat er niks bij Jenny Lake zit qua overnachtingen.
Na Yosemite willen we nog een stukje doorrijden om bij Mammoth Lakes te kunnen overnachten. Dan kunnen we nog Devils portspile en Alabama hills meepakken de dag erna. Dan wel duimen dat we niet over de 108 moeten. Maar dat extra uurtje doorrijden na mono Lake overleven we nog wel.
Van de vijf overnachtingen in Yellowstone willen we er twee bij Old faintful doen en drie bij de Rooseveld Lodge. Klinkt dat logisch?
Voor Moab kwam ik Big Horn Lodge tegen, goed geprijst en redelijk centraal. Iemand ervaring met dat motel?
Voor SF zijn we uitgekomen op 'Inn on broadway', goedgeprijst en gratis auto parkeren.
Voor Rocky Mountain National Park moet ik nog even induiken, daar heb ik nog weinig opgezocht van overnachtingsmogelijkheden.
Gek genoeg hebben we nog bij UStravel ons plan gedeeld en zij kwamen uit op 200 euro per nacht. Dat is wel echt een groot verschil!
Wat we wel nog steeds heel leuk vinden is dingen zoals Housekeeping camp in Yosemite. Dat gaan we daar zeker weer doen. Ook Rooseveld Lodge Cabins in Yellowstone lijkt ons fantastisch. Wellicht dat er meer plekken zijn met zulke overnachtingen die wel echt midden in de natuur zijn, maar toch wel met een matras.
Voor Grant Teton zouden we het liefst bij Colter Bay Village slapen, maar daar is een cabin 300 dollar. Dus wellicht dat het daar goedkoper is om een tent te kopen. Slaapspullen hebben we al want die kopen we voor housekeeping.
Andere optie zou nog zijn om in Jackson te slapen. Jammer dat er niks bij Jenny Lake zit qua overnachtingen.
Na Yosemite willen we nog een stukje doorrijden om bij Mammoth Lakes te kunnen overnachten. Dan kunnen we nog Devils portspile en Alabama hills meepakken de dag erna. Dan wel duimen dat we niet over de 108 moeten. Maar dat extra uurtje doorrijden na mono Lake overleven we nog wel.
Van de vijf overnachtingen in Yellowstone willen we er twee bij Old faintful doen en drie bij de Rooseveld Lodge. Klinkt dat logisch?
Voor Moab kwam ik Big Horn Lodge tegen, goed geprijst en redelijk centraal. Iemand ervaring met dat motel?
Voor SF zijn we uitgekomen op 'Inn on broadway', goedgeprijst en gratis auto parkeren.
Voor Rocky Mountain National Park moet ik nog even induiken, daar heb ik nog weinig opgezocht van overnachtingsmogelijkheden.
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Met een tent lever je inderdaad comfort in en kost het even om hem op te zetten, maar met een camper is dat niet zo. 1x koffers uitpakken en je bent thuis. Op de camping alleen water en stroom aansluiten en evt. de riolering, maar meestal gaan wij naar campings die dat niet hebben en gebruiken we voor vertrek het dumpstation. Lekker buiten eten als het weer het toelaat, evt. bij een kampvuur en met wat geluk loopt er wild over de camping. Je heb je bed altijd bij je, evenals je sanitair en dat is onderweg soms best handig
Een camper is duurder dan een auto, maar de campings zijn dan weer goedkoper dan hotels. Je kookt (meestal) zelf, dus je hebt de boodschappen zelf in de hand en je hoeft niet elke dag tenminste 1x op zoek naar een restaurant, daar wachten tot je wat krijgt en dan weer terug naar je kamer waar je dan ook maar zit te zitten. Of de tv aanzet.
Ik weet dat smaken verschillen, maar voor sommigen is het leven in een camper onbekend en klinkt het ingewikkeld, maar dat is het dus niet.
Een camper is duurder dan een auto, maar de campings zijn dan weer goedkoper dan hotels. Je kookt (meestal) zelf, dus je hebt de boodschappen zelf in de hand en je hoeft niet elke dag tenminste 1x op zoek naar een restaurant, daar wachten tot je wat krijgt en dan weer terug naar je kamer waar je dan ook maar zit te zitten. Of de tv aanzet.
Ik weet dat smaken verschillen, maar voor sommigen is het leven in een camper onbekend en klinkt het ingewikkeld, maar dat is het dus niet.
Als kleine aanvulling vanuit reizen met de auto. Ook zonder camper kun je in de VS vaak prima buiten leven. Er zijn overal picnic areas met tafels, grills en toiletten. Elke dag uit eten hoeft dan niet. Met een paar simpele keukenattributen kom je al een eind. Eventuele afwas kan in het motel. Auto, camper, tent, motels, combinatie. Uiteindelijk blijft het een kwestie van persoonlijke voorkeur.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kamperen (met een k) kost echt niet veel tijd; ik neem aan dat je in dat geval voor een koepeltentje zou kiezen, dat staat in 5 minuten. Verder zijn er prima matjes die niet onderdoen voor een matras in een motel. Wij gebruiken zelf een luchtbed, dat ligt bijzonder comfortabel.wouterjanS schreef: ↑07 feb 2026, 10:26We neigen toch meer naar motels/hotels. Camperen is leuk, maar je levert ook wat comfort in, en extra tijd met opzetten van tent ect.
Wij kamperen met name in de parken, daarbuiten zijn motels een fijne afwisseling. en ook dan heb je inderdaad vaak de mogelijkheid om buiten te zitten en te eten.
Je zegt dat je gemiddeld op 100-150 euro per nacht uitkomt, maar tegelijkertijd vind je de 300 dollar voor Colter Bay erg veel. Zit dat dan ook in je gemiddelde? Dan is eens een duurdere overnachting toch niet erg?
Je zou bij Colter bay ook nog naar tent cabins kunenn kijken (zie https://www.gtlc.com/lodges/colter-bay-village).
Twee nachten Old Faithful is mooi. Voor Rooseveld kan 3 nachten maar je zit daar niet heel centraal natuurlijk. Maar het kan zeker wel. Als je toch een paar nachten zou gaan kamperen zou 1 of 2 nachten Canyon niet gek zijn, daar zit je heel centraal.wouterjanS schreef: ↑07 feb 2026, 10:26Van de vijf overnachtingen in Yellowstone willen we er twee bij Old faintful doen en drie bij de Rooseveld Lodge. Klinkt dat logisch?
Je ontkomt dan bijna niet aan Estes Park; als je dat nog niet hebt bekeken gaat de gemiddelde kamerprijs wel omhoog vrees ik.wouterjanS schreef: ↑07 feb 2026, 10:26Voor Rocky Mountain National Park moet ik nog even induiken, daar heb ik nog weinig opgezocht van overnachtingsmogelijkheden.
Marianne
PS Het is Grand Teton (niet Grant Teton); zo genoemd door Franse pelsjagers die de bergen vergeleken met grote tepels/tieten; "grand tétons".
De naam Grant kom je ook wel tegen, zoals in Grant Village; dan is het een verwijzing naar General Grant.
- wouterjanS
- Amerikafan
@jojostravelusa We hebben de camper overwogen, maar ik denk dat we dan na 40 dagen elkaar iets te zat zijn geworden aan het einde van de vakantie haha.
En we hebben liever iets kleiners op te rijden.
@Martin & Marianne We gaan in 2027 pas! Dus we zijn juist heel vroeg gelukkig!
Na al dit toch weer opeens wat positiever gaan kijken tegenover kamperen. Als we in Grand Teton kamperen en in de Rocky mountains en wellicht nog in Yellowstone hebben we een mooie afwisseling en meer het midden in de natuur gevoel wat we zoeken. En met het geld wat je bespaard kunnen we genoeg kampeerspullen kopen.
Ja 300 euro p.n. is te overleven, maar we zitten nu voor alle overnachtingen op max 162 euro, dus dan is 3x 300 wel plots veel.
Waar halen jullie altijd je tent? Neem je die mee? Haal je die zo goedkoop mogelijk bij de wallmart of liever bij de REI?
@Martin & Marianne We gaan in 2027 pas! Dus we zijn juist heel vroeg gelukkig!
Na al dit toch weer opeens wat positiever gaan kijken tegenover kamperen. Als we in Grand Teton kamperen en in de Rocky mountains en wellicht nog in Yellowstone hebben we een mooie afwisseling en meer het midden in de natuur gevoel wat we zoeken. En met het geld wat je bespaard kunnen we genoeg kampeerspullen kopen.
Ja 300 euro p.n. is te overleven, maar we zitten nu voor alle overnachtingen op max 162 euro, dus dan is 3x 300 wel plots veel.
Waar halen jullie altijd je tent? Neem je die mee? Haal je die zo goedkoop mogelijk bij de wallmart of liever bij de REI?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, ik had inmiddels al gezien dat het 2027 was. Waarom vraag je niet of de titel aangepast kan worden, dat is wel zo duidelijk.
Wij hebben zelf een koepeltentje, die nemen we mee. Neemt erg weinig plaats in. Ter plekke bij de Walmart kopen kan ook. Ons luchtbed hebben we eens in de VS gekocht, bij de Walmart, en die gaat nu elke keer weer mee. We hebben twee grote koffers en daar passen ook nog onze slaapzakken in, en wat borden etc. En dan blijven we ook nog onder de 23 kilo
Marianne
Wij hebben zelf een koepeltentje, die nemen we mee. Neemt erg weinig plaats in. Ter plekke bij de Walmart kopen kan ook. Ons luchtbed hebben we eens in de VS gekocht, bij de Walmart, en die gaat nu elke keer weer mee. We hebben twee grote koffers en daar passen ook nog onze slaapzakken in, en wat borden etc. En dan blijven we ook nog onder de 23 kilo
Marianne
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ooit, in 2012, hebben we hier ook overnacht. Prima niks mis mee, maar in al nieuws bezoeken na 2012 verbleven we nooit meer in de Big Horn Lodge.wouterjanS schreef: ↑07 feb 2026, 10:26Voor Moab kwam ik Big Horn Lodge tegen, goed geprijst en redelijk centraal. Iemand ervaring met dat motel?
Wij zijn fan van de Rustic Inn. Zeer centraal en net niet aan de drukke hoofdstraat.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Geen ervaring met dit motel in Moab. Maar als je eens wat anders wilt dan een motel heb ik de volgende tip voor je (ik heb het vaker als tip voor Moab gegeven hierwouterjanS schreef: ↑07 feb 2026, 10:26Voor Moab kwam ik Big Horn Lodge tegen, goed geprijst en redelijk centraal. Iemand ervaring met dat motel?
Ik heb nu een keer of 4 overnacht in Moab waarvan 3x bij Sun Outdoors Arches Gateway. Een camping waar je ook cabins kunt huren die heel betaalbaar zijn. Ze zijn voorzien van een 2-persoonsbed en stapelbed en beschikken over airco. Buiten heb je een klein dekje waar je kunt zitten en bij elke cabin heb je je eigen BBQ.
Ik mag hier altijd graag verblijven en het voelt elke keer weer een beetje als thuiskomen als ik hier kom. Ook dit jaar verblijf ik in Moab en ook nu weer bij Arches Gateway. Anders dan de vorige keren verblijf ik nu 3 nachten in een Airstream die ze sinds mijn laatste bezoek hebben gekregen. Het lijkt mij erg leuk om enkele nachten in een Airstream te verblijven. Iets duurder dan een cabin maar nog steeds heel betaalbaar en naast een keukentje, voorzien van eigen douche en toilet.
Roland
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Je kan eens kijken bij de beoordelingen van de forumleden voor wat betreft de accommodaties,wouterjanS schreef: ↑07 feb 2026, 10:26Voor Moab kwam ik Big Horn Lodge tegen, goed geprijst en redelijk centraal. Iemand ervaring met dat motel?
zie https://beoordelingen.allesamerika.com/index.php
De beoordelingen zijn wel van al oudere datums.
Hier bijvoorbeeld voor Moab (UT): https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... &sort=naam
Re: Reis WouterjanS: SF to Denver in 2027.
Of tripadvisor, zie je soms ook foto's van reizigers.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Big Horn Lodge heb ik ergens in 2012 of zo overnacht, en was toen een prima plek, lekker centraal in Moab, nette kamers.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben er in 2008 overnacht, was toen prima. De laatste twee keer hebben we overnacht in het Bowen Motel. Ligt net ietsje centraler.
Marianne
Marianne
- wouterjanS
- Amerikafan
Oke we zijn weer even met de feedback aan de slag gegaan. Dit is op het moment onze planning:
25-May-27 Day 0 Tuesday Home -> Schiphol, Nederland
26-May-27 Day 1 Wednesday Schiphol -> San Francisco, California
27-May-27 Day 2 Thursday San Francisco -> San Francisco, California
28-May-27 Day 3 Friday San Francisco -> San Francisco, California
29-May-27 Day 4 Saturday San Francisco -> San Francisco, California
30-May-27 Day 5 Sunday San Francisco -> Yosemite, California
31-May-27 Day 6 Monday Yosemite -> Yosemite, California
01-Jun-27 Day 7 Tuesday Yosemite -> Yosemite, California
02-Jun-27 Day 8 Wednesday Yosemite -> Yosemite, California
03-Jun-27 Day 9 Thursday Yosemite -> Mammoth Lakes, California
04-Jun-27 Day 10 Friday Mammoth Lakes -> Panamint Springs, Nevada
05-Jun-27 Day 11 Saturday Panamint Springs -> Las Vegas, Nevada
06-Jun-27 Day 12 Sunday Las Vegas -> Cedar City, Utah
07-Jun-27 Day 13 Monday Cedar City -> Capitol Reef National Park, Utah
08-Jun-27 Day 14 Tuesday Capitol Reef NP -> Capitol Reef NP, Utah
09-Jun-27 Day 15 Wednesday Capitol Reef NP -> Moab, Utah
10-Jun-27 Day 16 Thursday Moab -> Moab, Utah
11-Jun-27 Day 17 Friday Moab -> Moab, Utah
12-Jun-27 Day 18 Saturday Moab -> Moab, Utah
13-Jun-27 Day 19 Sunday Moab -> Salt Lake City, Utah
14-Jun-27 Day 20 Monday Salt Lake City -> Lava Hot Springs, Idaho
15-Jun-27 Day 21 Tuesday Lava Hot Springs -> Grand Teton National Park, Wyoming
16-Jun-27 Day 22 Wednesday Grand Teton NP -> Grand Teton NP, Wyoming
17-Jun-27 Day 23 Thursday Grand Teton NP -> Grand Teton NP, Wyoming
18-Jun-27 Day 24 Friday Grand Teton NP -> Yellowstone, Wyoming
19-Jun-27 Day 25 Saturday Yellowstone -> Yellowstone, Wyoming
20-Jun-27 Day 26 Sunday Yellowstone -> Yellowstone, Wyoming
21-Jun-27 Day 27 Monday Yellowstone -> Yellowstone, Wyoming
22-Jun-27 Day 28 Tuesday Yellowstone -> Yellowstone, Wyoming
23-Jun-27 Day 29 Wednesday Yellowstone -> Red Lodge, Montana
24-Jun-27 Day 30 Thursday Red Lodge -> Buffalo, Wyoming
25-Jun-27 Day 31 Friday Buffalo -> Custer, South Dakota
26-Jun-27 Day 32 Saturday Custer -> Custer, South Dakota
27-Jun-27 Day 33 Sunday Custer -> Custer, South Dakota
28-Jun-27 Day 34 Monday Custer -> Badlands, South Dakota
29-Jun-27 Day 35 Tuesday Badlands -> Nebraska, Nebraska
30-Jun-27 Day 36 Wednesday Nebraska -> Rocky Mountain NP, Colorado
01-Jul-27 Day 37 Thursday Rocky Mountain NP -> Rocky Mountain NP, Colorado
02-Jul-27 Day 38 Friday Rocky Mountain NP -> Rocky Mountain NP, Colorado
03-Jul-27 Day 39 Saturday Rocky Mountain NP -> Georgetown, Colorado
04-Jul-27 Day 40 Sunday Georgetown -> Georgetown, Colorado
05-Jul-27 Day 41 Monday Georgetown -> Denver, Colorado
06-Jul-27 Day 42 Tuesday Denver -> Home, Nederland
(Ja we hebben weer een dag toegevoegd, we zitten nu op 42 dagen = zes weken = max, dus dit was echt de laatste)
We hebben een extra stop tussen LV en Capitol Reef NP staan, nu in cedar city voorlopig. Dit omdat we dan in de ochtend wat langer in LV kunnen blijven. En daarna een stuk rijden, en de dag erna nog langs de scenic route 12 in alle rust kunnen stoppen en wandelen.
Verder is nu het plan toch op een paar plekken kamperen, namelijk bij Grand Teton, en bij Rocky mountains, en mogelijk nog een nacht in Yellowstone voor de vibe. Ook blijven we nu een extra overnachting in Georgetown ipv Denver, zodat we op zondag avond (4th of july) nog gewoon daar kunnen blijven.
25-May-27 Day 0 Tuesday Home -> Schiphol, Nederland
26-May-27 Day 1 Wednesday Schiphol -> San Francisco, California
27-May-27 Day 2 Thursday San Francisco -> San Francisco, California
28-May-27 Day 3 Friday San Francisco -> San Francisco, California
29-May-27 Day 4 Saturday San Francisco -> San Francisco, California
30-May-27 Day 5 Sunday San Francisco -> Yosemite, California
31-May-27 Day 6 Monday Yosemite -> Yosemite, California
01-Jun-27 Day 7 Tuesday Yosemite -> Yosemite, California
02-Jun-27 Day 8 Wednesday Yosemite -> Yosemite, California
03-Jun-27 Day 9 Thursday Yosemite -> Mammoth Lakes, California
04-Jun-27 Day 10 Friday Mammoth Lakes -> Panamint Springs, Nevada
05-Jun-27 Day 11 Saturday Panamint Springs -> Las Vegas, Nevada
06-Jun-27 Day 12 Sunday Las Vegas -> Cedar City, Utah
07-Jun-27 Day 13 Monday Cedar City -> Capitol Reef National Park, Utah
08-Jun-27 Day 14 Tuesday Capitol Reef NP -> Capitol Reef NP, Utah
09-Jun-27 Day 15 Wednesday Capitol Reef NP -> Moab, Utah
10-Jun-27 Day 16 Thursday Moab -> Moab, Utah
11-Jun-27 Day 17 Friday Moab -> Moab, Utah
12-Jun-27 Day 18 Saturday Moab -> Moab, Utah
13-Jun-27 Day 19 Sunday Moab -> Salt Lake City, Utah
14-Jun-27 Day 20 Monday Salt Lake City -> Lava Hot Springs, Idaho
15-Jun-27 Day 21 Tuesday Lava Hot Springs -> Grand Teton National Park, Wyoming
16-Jun-27 Day 22 Wednesday Grand Teton NP -> Grand Teton NP, Wyoming
17-Jun-27 Day 23 Thursday Grand Teton NP -> Grand Teton NP, Wyoming
18-Jun-27 Day 24 Friday Grand Teton NP -> Yellowstone, Wyoming
19-Jun-27 Day 25 Saturday Yellowstone -> Yellowstone, Wyoming
20-Jun-27 Day 26 Sunday Yellowstone -> Yellowstone, Wyoming
21-Jun-27 Day 27 Monday Yellowstone -> Yellowstone, Wyoming
22-Jun-27 Day 28 Tuesday Yellowstone -> Yellowstone, Wyoming
23-Jun-27 Day 29 Wednesday Yellowstone -> Red Lodge, Montana
24-Jun-27 Day 30 Thursday Red Lodge -> Buffalo, Wyoming
25-Jun-27 Day 31 Friday Buffalo -> Custer, South Dakota
26-Jun-27 Day 32 Saturday Custer -> Custer, South Dakota
27-Jun-27 Day 33 Sunday Custer -> Custer, South Dakota
28-Jun-27 Day 34 Monday Custer -> Badlands, South Dakota
29-Jun-27 Day 35 Tuesday Badlands -> Nebraska, Nebraska
30-Jun-27 Day 36 Wednesday Nebraska -> Rocky Mountain NP, Colorado
01-Jul-27 Day 37 Thursday Rocky Mountain NP -> Rocky Mountain NP, Colorado
02-Jul-27 Day 38 Friday Rocky Mountain NP -> Rocky Mountain NP, Colorado
03-Jul-27 Day 39 Saturday Rocky Mountain NP -> Georgetown, Colorado
04-Jul-27 Day 40 Sunday Georgetown -> Georgetown, Colorado
05-Jul-27 Day 41 Monday Georgetown -> Denver, Colorado
06-Jul-27 Day 42 Tuesday Denver -> Home, Nederland
(Ja we hebben weer een dag toegevoegd, we zitten nu op 42 dagen = zes weken = max, dus dit was echt de laatste)
We hebben een extra stop tussen LV en Capitol Reef NP staan, nu in cedar city voorlopig. Dit omdat we dan in de ochtend wat langer in LV kunnen blijven. En daarna een stuk rijden, en de dag erna nog langs de scenic route 12 in alle rust kunnen stoppen en wandelen.
Verder is nu het plan toch op een paar plekken kamperen, namelijk bij Grand Teton, en bij Rocky mountains, en mogelijk nog een nacht in Yellowstone voor de vibe. Ook blijven we nu een extra overnachting in Georgetown ipv Denver, zodat we op zondag avond (4th of july) nog gewoon daar kunnen blijven.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ben je nu niet al te laat om campings te reserveren? Dat kan meestal 6 maanden van te voren. In Yellowstone zal het wellicht nog wel lukken.
Voor Capitol Reef is het ook wel mooi om in het park te staan. Daar zou je nog 1 nachten kunnen boeken zie ik, de eerste nacht zit al helemaal vol.
Ik vind 4 nachten SF behoorlijk veel, wat zijn de plannen daar?
Marianne
Voor Capitol Reef is het ook wel mooi om in het park te staan. Daar zou je nog 1 nachten kunnen boeken zie ik, de eerste nacht zit al helemaal vol.
Ik vind 4 nachten SF behoorlijk veel, wat zijn de plannen daar?
Marianne
- wouterjanS
- Amerikafan
@Martin & Marianne Ik heb nog wel op jou advies de titel laten aanpassen naar 2027
Capitol Reef is wel een goeie, nu we daar wat meer buffer hebben, kunnen we de tent in alle rust opzetten. Ik ga nog even kijken hoe de camping bij Fruita werkt.
SF hebben we drie volle dagen, waarvan 2 in de stad en 1 rondom Silicon Valley. Met de lijst van dingen die we dingen doen/zien krijgen we die wel gevuld. Maar SF is een van plekken waar we er nog niet helemaal uit zijn.
Capitol Reef is wel een goeie, nu we daar wat meer buffer hebben, kunnen we de tent in alle rust opzetten. Ik ga nog even kijken hoe de camping bij Fruita werkt.
SF hebben we drie volle dagen, waarvan 2 in de stad en 1 rondom Silicon Valley. Met de lijst van dingen die we dingen doen/zien krijgen we die wel gevuld. Maar SF is een van plekken waar we er nog niet helemaal uit zijn.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ha ha, ik ben met te veel routes tegelijkertijd bezig. Ja, niets aan de hand dus.
Als je ook nog iets buiten SF gaat doen is het wel prima zo. Je kunt ook nog een dag naar Muir Woods of zo. Of naar de kust.
Marianne
Als je ook nog iets buiten SF gaat doen is het wel prima zo. Je kunt ook nog een dag naar Muir Woods of zo. Of naar de kust.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 25 Reacties
- 14798 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-