Echt balen voor jullie!
Ik heb er geen andere woorden voor...
Jammer dat jullie een derde keer niet willen proberen, je weet wel “derde keer goede keer!”
Even kijken of iemand hier nog meeleest en me kan helpen. Omdat het eigenlijk een ander topic is, maar ik het liever even hier doe, anders maak ik een aparte topic aan. Is er iemand die meeleest en wat van de EB-5 af weet??
Is er iemand die meeleest en wat van de EB-5 af weet??
Ja. Of althans, vrouwlief werkt tegenwoordig voor een Regional Center, dus het is nogal wel eens een topic bij het avondeten en wat ik niet weet daar kan ik gemakkelijk achter komen.
Kijk, dat is nu eens positief nieuws!
Judy die het toch nog gaat proberen om States side te komen wonen!
Mocht je second opinions nodig hebben betreffende EB-5’s, just shoot!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.