Sterkte met alle verslagen.

Marianne
Er vanuit gaande dat er geen problemen zijn met de aanvraag duurt dat maximaal twee weken. Heb onlangs toevallig een VISA card aangevraagd, die was er zelfs binnen 10 dagen. Konden we meteen gebruiken na activering. Ik zou er niet mee wachten, want je kan weinig boeken zonder zo'n ding. Ook in de US zelf is een CC naar mijn mening onmisbaar (wij nemen er zelfs meerdere mee).Stephaa schreef: Hoelang duurt zo'n aanvraag ongeveer? Dan kunnen we hotel/motel/hostel/bb uitzoeken.
Ai, dat is vervelend ja. Hopelijk komt de kaart er snel doorheen. Ik heb hier op het forum ook wel eens topics gelezen over zgn. Pre paid Credit cards. Wat zoveel wilt zeggen dat het de functie van een CC heeft, maar dat je er zelf geld op moet zetten. Er wordt je dus geen krediet verleend. Ik weet echter niet hoe dit zit met bv. het huren van een auto, waarbij de CC ook als borg wordt gebruikt. Zelf heb ik hier geen ervaring mee.Stephaa schreef:@Mrvanilla haha ja daar ben ik helaas al achter gekomen. Gisteren wilden mijn vriend en ik de aanvraag indienen.. echter kwam er een bijkomend probleempje.. wij zijn beiden studenten en hebben niet het minimale inkomen dat je moet hebben (wonen niet samen en ook geen rekening samen..) en daardoor moeten we een soort borgstelling aanvraag doen.. hierbij staan een van onze ouders garant..
Ga er daarom vanuit dat het aanvragen hierdoot (nog) langer duurt.. hmm..