Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2015 Slow Chat
Re: DV-2015 Slow Chat
Las dit vanmorgen in de krant:
The increase in low-wage employment accelerated during the Great Recession of 2007 to 2009 when millions of higher-paying jobs in construction, manufacturing and finance were lost. Of the 7.2 million jobs that have opened since the recession, more than half have been in low-wage professions such as retail and restaurants, where workers with dependents often must supplement their wages with federal benefits to make ends meet.
Aanvulling: je moet als permanent resident vijf jaar in de US verblijven om in aanmerking te komen voor genoemde benefits.
The increase in low-wage employment accelerated during the Great Recession of 2007 to 2009 when millions of higher-paying jobs in construction, manufacturing and finance were lost. Of the 7.2 million jobs that have opened since the recession, more than half have been in low-wage professions such as retail and restaurants, where workers with dependents often must supplement their wages with federal benefits to make ends meet.
Aanvulling: je moet als permanent resident vijf jaar in de US verblijven om in aanmerking te komen voor genoemde benefits.
Coukie, nu heb je meer geluk! Ik zag net dat ze een jaar vooruit gesprongen zijn. (hopelijk geen typefout)coukie schreef:En geloof het of niet maar zojuist het visa bulletin gaan bekijken en je raad het al..........we komen 9 dagen tekort![]()
Dus hopelijk is het met de december bulletin bingo![]()
Ben benieuwd hoelang het nu nog gaat duren voordat je je uiteindelijke GC krijgt, of dat nog een lang proces is.
Wij moeten nog 7 maanden, dus komt ook al dichterbij, zeker met de stappen die ze maken. Als het zover is, zal onze advocate ons weer verder helpen en meer vertellen over de tijdslijn. Maar wordt daar nu al nieuwsgierig naar, maar wil niet al te ver vooruit gaan lopen.
- coukie
- Amerikafan
- Partner van: Erwin
Ja die jump heb ik hier ook zopas gezien maar in al de comotie was ik de juiste priority date blijkbaar wat vergeten
Voor de een of andere reden was ik ervan overtuigd dat de onze dus okt was maar bleek dus 24 sept te zijn
Wat natuurlijk super was en we dus op 1 nov gefilled hebben
Ik ben nu nog aan het wachten op de bevestiging in de bus en dan is het afwachten .
Volgens de processing time in Texas ( waar wij filen) staan ze op 4 maand voor de I-485 maar we zijn nu al zolang aan wachten dat 4 maand er ook nog wel bij kan haha
Ik ging het hier natuurlijk ook gemeld hebben maar ik wou eerst de bevestiging in de bus lol kwestie van zeker te zijn

Voor de een of andere reden was ik ervan overtuigd dat de onze dus okt was maar bleek dus 24 sept te zijn

Wat natuurlijk super was en we dus op 1 nov gefilled hebben

Ik ben nu nog aan het wachten op de bevestiging in de bus en dan is het afwachten .
Volgens de processing time in Texas ( waar wij filen) staan ze op 4 maand voor de I-485 maar we zijn nu al zolang aan wachten dat 4 maand er ook nog wel bij kan haha
Ik ging het hier natuurlijk ook gemeld hebben maar ik wou eerst de bevestiging in de bus lol kwestie van zeker te zijn

Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Oh my gosh, dat is inderdaad een behoorlijke stap vooruit ! Nog even volhouden.....
Voor de vrouwen uit India blijft de teller - voor EB-3 applicaties - echter hangen op september 2003....
Alle immigranten zijn gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen.... laat maar weglekken die levens, het zijn toch maar vrouwen....
Voor de vrouwen uit India blijft de teller - voor EB-3 applicaties - echter hangen op september 2003....
Alle immigranten zijn gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen.... laat maar weglekken die levens, het zijn toch maar vrouwen....
@ Coukie, spannend hoor!
@ Oortjes, gelukkig kom ik niet uit India!
@ Oortjes, gelukkig kom ik niet uit India!

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Nog maar drie weken... nog meer mensen aan het aftellen? 

- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
OOOooo ik duim voor de aftellers!!
Ineens denk ik dan toch terug aan een jaar gelegen; toen wisten we nog van niets. Nu wordt het huis leger en leger en wordt er aan de andere kant opgebouwd. Is dat echt pas een jaar geleden???
Ik hoop dat het een beregoed jaar mag zijn voor alle inschrijvers hier!
Ineens denk ik dan toch terug aan een jaar gelegen; toen wisten we nog van niets. Nu wordt het huis leger en leger en wordt er aan de andere kant opgebouwd. Is dat echt pas een jaar geleden???
Ik hoop dat het een beregoed jaar mag zijn voor alle inschrijvers hier!
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Vulpecula
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Sabine wij zijn ook aan het aftellen... Vind het om de een of andere reden spannender dan eerdere deelnames. Nog maar een paar weken en we weten de uitslag!
Hier ook aan het aftellen. En hetzelfde gevoel: elk jaar opnieuw wordt het spannender. Ik duim voor jullie (en voor mezelf uiteraard
).

-
- Amerikafan
Jup. Ik probeer het te negeren omdat de kans op teleurstelling natuurlijk erg groot is, maar ben er veel mee bezig.Sabine1970 schreef:Nog maar drie weken... nog meer mensen aan het aftellen?
-
- Amerika-ontdekker
- Fredje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Succes allemaal!
Ik hoop dat er veel forumleden bij zitten morgen
Ik hoop dat er veel forumleden bij zitten morgen

http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
1 mei!!!!
Succes allemaal... dat er maar heeeeel veel forumleden bij mogen zitten dit jaar
Succes allemaal... dat er maar heeeeel veel forumleden bij mogen zitten dit jaar

-
- Amerikafan
Over zeven uurtjes begint het gefrustreerd wachten en F5'en tot de site het eindelijk doet in alle drukte
En dan...

En dan...

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als met de oudejaars loterij.
De kans is heeel klein en toch waan je je een paar dagen ''rijk''.
Zouden jullie liever 500.000 euro of een green card winnen?
Ik zou greencard kiezen
De kans is heeel klein en toch waan je je een paar dagen ''rijk''.
Zouden jullie liever 500.000 euro of een green card winnen?
Ik zou greencard kiezen
-
- Amerika-newbie
Maakt het uit hoe sneller je dit checkt hoe beter? (voordeel)
of maakt dat niet uit?
of maakt dat niet uit?
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
[Stuitermodus]
Is het al zo ver?
Is het al zo ver?
[/stuitermodus]
kan echt niet wachten
Is het al zo ver?
Is het al zo ver?

[/stuitermodus]
kan echt niet wachten
-
- Amerikafan
De trekking heeft dan al plaatsgevonden, dus dat maakt niet meer uit. Het enige nadeel is dat de site vaak overbelast is de eerste paar uur.Marius1983 schreef:Maakt het uit hoe sneller je dit checkt hoe beter?
-
- Amerika-ontdekker
Toch zit ik om 19:00 uur klaar achter (voor) de computer!!! 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht