Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lage prijzen, aanbiedingen voor vliegreizen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

vana schreef:Wat het tarief betreft:
Het tarief waarop we aan het begin van het topic begonnen was ¤ 3708,- voor 4 personen en we zijn nu uitgekomen op ¤ 2885,!!!!
Dank zij de tips van de forummers en vooral van Roland zijn we dus ¤ 813, goedkoper uit dan bij onze eerste optie. Allemaal nogmaals heel erg bedankt hiervoor. :doublethumb:
Hoi Marjon,

Geweldig dat het allemaal gelukt is! Ik schrok eerst een beetje dat de boeking niet helemaal naar wens verliep. Ik had jullie, na een tip van Marjan, tenslotte op de site van MontyTravel gewezen. :oops: Gelukkig is het allemaal goed gekomen en hebben jullie toch maar even snel EUR 813 bespaard. :D Nu kan het echte plannen dus beginnen!

Nog een laatste tip (sorry kan het niet laten :wink: ):

Ik neem aan dat jullie voor zo'n reis, zover in de toekomst en gezien het bedrag, toch wel een annuleringsverzekering afgesloten hebben? (Vaak kan dat tot 8 dagen na een boeking). Geldt ook voor de overige forumleden die zo'n boeking zover in de toekomst maken. Zelf heb ik een doorlopende reisverzekering met standaard een annuleringsverzekering. Wel zo handig.

Groetjes,

Roland 8)
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Dank je voor je bezorgdheid Roland, maar wij hebben een doorlopende reisverzekering en een doorlopende annuleringsverzekering.

En het plannen kan nu inderdaad beginnen.Binnenkort verschijnt er ongetwijfeld een voorlopige route van ons op het forum, want ik heb natuurlijk jullie adviezen en tips weer nodig.

Marjon
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Wij zijn gisteren weer naar het reisbureau geweest en de goedkoopste vluchtprijs naar Denver dat ze ons konden aanbieden was 900 euro.
Wij waren eerst van plan om via New York te vliegen met een tussenstop van 3 dagen en dan verder naar Denver, maar dat idee hebben we al laten vallen daar dit nog duurder uitkomt.
Nu vind ik op het internet een ticket met SN Brussel Airlines (werken samen met American Airlines) voor 853 euro naar Denver.
Op het reisbureau zeiden ze ons dat Denver een duurdere bestemming is dan andere. Zijn er hier personen die in het verleden in het hoogseizoen (periode juli-augustus) goedkoper naar Denver hebben kunnen vliegen dan deze prijs ? Wij twijfelen nu om dit te boeken of maar een jaartje uit te stellen.

Groetjes

Anita2
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Anita2 schreef:Wij zijn gisteren weer naar het reisbureau geweest en de goedkoopste vluchtprijs naar Denver dat ze ons konden aanbieden was 900 euro.
Wij waren eerst van plan om via New York te vliegen met een tussenstop van 3 dagen en dan verder naar Denver, maar dat idee hebben we al laten vallen daar dit nog duurder uitkomt.
Nu vind ik op het internet een ticket met SN Brussel Airlines (werken samen met American Airlines) voor 853 euro naar Denver.
Op het reisbureau zeiden ze ons dat Denver een duurdere bestemming is dan andere. Zijn er hier personen die in het verleden in het hoogseizoen (periode juli-augustus) goedkoper naar Denver hebben kunnen vliegen dan deze prijs ? Wij twijfelen nu om dit te boeken of maar een jaartje uit te stellen.

Groetjes

Anita2
Anita,

Is het een optie op bijv. Phoenix te vliegen, zoals eerder in dit draadje aangegeven door Marjon? Als je bijv. via http://www.delta.com kijkt kom je rond de ¤770 per ticket uit.

Overigens heb ik hetzelfde gehad toen ik onze vlucht naar Detroit boekte. Schijnt tarieftechnisch een dure bestemming te zijn. Tsja... :cry:
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

boeffie schreef: Overigens heb ik hetzelfde gehad toen ik onze vlucht naar Detroit boekte. Schijnt tarieftechnisch een dure bestemming te zijn. Tsja... :cry:
Vreemd, ik vlieg tijdens de herfstvakantie, eind van deze maand, voor 350 euro. Goedkoper dan bijvoorbeeld New York rond deze tijd is.
- Mike
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Michigan schreef:
boeffie schreef: Overigens heb ik hetzelfde gehad toen ik onze vlucht naar Detroit boekte. Schijnt tarieftechnisch een dure bestemming te zijn. Tsja... :cry:
Vreemd, ik vlieg tijdens de herfstvakantie, eind van deze maand, voor 350 euro. Goedkoper dan bijvoorbeeld New York rond deze tijd is.
Oh, maar wij betalen ook niet veel hoor, 340 dollar voor het ticket. We vliegen dan Delta en moeten 1x overstappen. Hadden we rechtstreeks gevlogen met de KLM kwamen we op 480 euro uit.
Navraag bij Delta bleek het 'm in de belastingen èn de gunstige dollarkoers te zitten.
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Oh okay. Veel hangt van de belastingen af. BA rekent bijvoorbeeld 200 euro aan belastingen!
- Mike
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Hallo Boeffie,

Heb even gesurfd naar Delta voor de bestemming Phoenix maar voor onze periode komt een ticket nog steeds uit op 837 euro, dus niet veel
goedkoper dan wat ik reeds gevonden had met bestemming Denver.
In ieder geval toch bedankt voor de tip, maar ik vrees dat het voor ons volgend jaar geen Amerika zal worden.

Groetjes
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Anita2 schreef:Hallo Boeffie,

Heb even gesurfd naar Delta voor de bestemming Phoenix maar voor onze periode komt een ticket nog steeds uit op 873 euro, dus nog duurder dan ik had gevonden met bestemming Denver.
In ieder geval toch bedankt voor de tip, maar ik vrees dat het voor ons volgend jaar geen Amerika zal worden.

Groetjes
Hoi Anita,
Misschien loont het te bellen met Delta (020-2013536), in ons geval was de prijs die wij doorkregen van de Delta medewerker veel goedkoper.

Houdt verder de aanbiedingen goed in de gaten. Kun je evt. andere steden op jullie route aanvliegen, die het ticket goedkoper zouden kunnen maken?

Succes ermee.

groeten Monique
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Anita,

ik heb even bij Monty travel gekeken, maar als je op onze reisdatum (20-juli tot 18 aug) invult betaal je vanaf Brussel naar Phoenix (via Amsterdam) ¤ 835 en vanaf Amsterdam is de goedkoopste vlucht ¤ 727
Ik weet niet of dat voor alle vluchten geldt maar misschien is het voordeliger om vanaf Amsterdam te vliegen?

Ook kan het verschil maken in prijs als je een paar dagen later of vroeger vertrekt. Wij hadden oorspronkelijk een andere vertrekdatum maar na een tijdje zoeken kwam 20 juli goedkoper uit voor ons.

Ik heb net even gekeken bij Monty Travel maar Amsterdam-Minneapolis-Phoenix is bij vertrek op 19 juli maar 699,- !!!

Marjon
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Het reisbureau is nog steeds voor ons alle mogelijkheden aan het bekijken. Zij hebben ook bepaalde contracten met maatschappijen maar deze hebben nog geen prijzen vrijgegeven. Zij raden ons aan om nog even af te wachten.
Wij blijven zelf wel zoeken op het internet, wie weet.....

Marjon,

Voor ons maakt het niet uit van waar we vertrekken, Brussel of Amsterdam. Wij zijn wel gebonden aan bepaalde datums, mijn man is verplicht om op 9 juli met verlof te gaan (bouwverlof), dus hebben we geen keus.

Monique,

Het telefoonnummer van Delta is genoteerd, misschien moeten we dat ook maar eens proberen.
De enige stad die op onze route ligt is Denver, maar wij zouden eventueel ook kunnen landen in Salt Lake City of zelfs Phoenix.

In ieder geval bedankt voor de reactie.

Anita2
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Anita, ook hier adviseerde het reisburo nog even te wachten. Het kan zijn dat de prijzen (die nog niet zijn vrijgegeven) straks nog aardig duikelen. Reisorganisaties hebben contracten (v.t.v. ingekochte stoelen) en daarvan zijn de prijzen nog niet bekend.
Wij wachten dus nog even....... :dunno:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij zijn bezig met offerte aanvragen voor onze trip in 2006.
We willen vliegen op San Francisco en terug via Las Vegas.
Tot op heden 2 aanbiedingen binnen de vliegreis is door Tioga Tours aangeboden voor ¤ 603.00 incl. ¤ 155,00 aan toeslagen, bij Atlantic Dream kost een ticket ¤ 660.00 incl. ¤ 160,00 aan toeslagen
De vliegmaatschappij is voor beide United Airlines.
We wachten nog even er moeten nog 1 of 2 aanbiedingen binnenkomen.
Rob
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Wanneer gaan jullie precies Rob?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Van 7 juni tot 7 juli
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Wendy,

Ik ben blij te horen dat jullie dezelfde uitleg gekregen hebben van het reisbureau als wij.
Er is dus misschien nog hoop voor ons !

Anita2
Flying_Circus
Amerika-ontdekker

Bericht door Flying_Circus »

Anita en Wendy, wanneer gaan jullie weg? Ik ben van plan om in juli/augustus te reizen, maar twijfel ook nog over wanneer ik het beste mijn tickets kan boeken.
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Hallo,

Wij willen vertrekken op 7 juli en terug op 4 augustus 2006.

Groetjes

Anita2
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Rob schreef:Wij zijn bezig met offerte aanvragen voor onze trip in 2006.
We willen vliegen op San Francisco en terug via Las Vegas.
Tot op heden 2 aanbiedingen binnen de vliegreis is door Tioga Tours aangeboden voor ¤ 603.00 incl. ¤ 155,00 aan toeslagen, bij Atlantic Dream kost een ticket ¤ 660.00 incl. ¤ 160,00 aan toeslagen
De vliegmaatschappij is voor beide United Airlines.
We wachten nog even er moeten nog 1 of 2 aanbiedingen binnenkomen.
Rob
Hoe toevallig. Ben net met hetzelfde bezig. Ook eerst naar SFO, afzakken naar en LA en dan naar Las Vegas en van daar terug. Wij vertrekken wel van Zaventem.

Wij gaan eind augustus (van 17/18 tot 29/30). Er werd me gezegd dat de prijzen NA 15 augustus een stuk lager zijn.
Op dit ogenblik heeft alleen UA zijn prijzen bekend gemaakt (volgens reisburo).
Denk nog wat te wachten tot k ook prijzen van andere maatschappijen heb.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Flying_Circus schreef:Anita en Wendy, wanneer gaan jullie weg? Ik ben van plan om in juli/augustus te reizen, maar twijfel ook nog over wanneer ik het beste mijn tickets kan boeken.
Wij willen ergens tussen 22 en 29 juli vertrekken en een maand later weer terug.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer