Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Isis: Rondje met Yellowstone

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Reis Isis: Rondje met Yellowstone

Bericht door ina »

He, wat vervelend, sta je gereed, alles gepland, taxi geregeld om de camper op te halen.....echt balen! Maar vertrekken ze nu morgen pas?
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

net gehoord: ze moeten zich morgen om 13 uur melden.... vandaag zouden ze om 11.30 uur vliegen.... dus alles in de war :(
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Jeetje zeg, dat is ff balen!

Vanaf waar zouden ze vliegen? Wat een pokke begin van je vakantie zeg :sadcry:
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Jee dat is ook wat :?
Balen zeg.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Vanaf Brussel, dus ik heb maar gezegd dat ze aan de friet en het bier moeten gaan..... hebben een voucher gekregen voor hotel.
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Mijn ergste nachtmerrie : pas ruim een dag later vertrekken. Alles moeten regelen met auto/camper en hotel en ook je reisschema gedeeltelijk moeten aanpassen. Volgens mij gaat Isis meteen naar Rocky Mountains NP en daar is het denk ik ook rommelig met alle bosbranden in de buurt. Balen .
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Jeetje, wat ontzettend vervelend! Misschien RMNP helemaal overslaan en dan wat eerder richting South Dakota.
Hopelijk verloopt de rest van de reis voorspoedig!

Marianne
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Isis, balen om je vakantie zo te moeten beginnen. Hopelijk vergeet je deze ellende snel als je in Amerika rondrijdt in jullie huis op wielen. Ik hoop dat je gewoon naar moraine kan gaan, misschien inderdaad overslaan en direct door richting Custer. Nu even door deze ellende heen, straks hopelijk volop genieten.
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Hoi Isis..Dat is balen en lastig om een dag te missen en te moeten inlopen!
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

lieve mensen morgen dus pas.. lees ook ff bog dag 1
\echt wel K#%$@^#@^#@^& :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Dat is balen!!!

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
sandra_R
Amerikafan

Bericht door sandra_R »

Wat een rot begin van jullie vakantie. Toch veel plezier gewenst.

Groet,
Sandra.

p.s. vanuit hier een dankwoord voor alle info die ik via dit forum van je heb mogen lezen. Het heeft mij geholpen om onze reis die over 2 weken begint vorm te geven :thumbup:
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

wij gaan met dezelfde vlucht naar Denver als jou Sandra en ik zie dat onze routes erg op elkaar lijken. Waarschijnlijk dezelfde info op dit forum gelezen . :clap:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Zijn ze nu wel vertrokken?
Snoopy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Snoopy »

Wat een domper, zo'n begin van jullie vakantie. Reisschema klopt niet meer en dan nog de ellende van het regelen er omheen. Veel sterkte en hoop dat alles goed komt.
SteViS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door SteViS »

Isis,
Jeetje, dat is balen zeg. Ik was benieuwd hoe of ik de eerste ervaringen al kon lezen, want wij hebben heimwee (net een dagje terug). Zo wil je de vakantie dus niet beginnen.
Ik hoop dat jullie snel kunnen vertrekken en dat de rest nog goed te regelen valt. Voor nu: Sterkte! Voor straks: veel plezier en geniet ervan.
christa&john
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door christa&john »

Hoi, wij zijn sinds maandag ook terug. Het vertrek vanuit Brussel verliep ook niet makkelijk. Vliegtuig klaar om te vertrekken maar door technisch defect konden we niet opstijgen. Het leek er ook sterk op dat we aan de grond gingen blijven ! Na 3u wachten in het toestel, eindelijk OK om te vertrekken. Blijkbaar was er een probleem met de flappen van de vleugels dat niet zomaar opgelost raakte. Soit, onze aansluitende vlucht naar Las Vegas konden we dus ook vergeten.
Gelukkig heel goed opgevangen door United want bij aankomst stonden ze al te zwaaien met tickets voor de volgende vlucht naar Las Vegas toe en we waren daar echt zeer tevreden over ! alles goed geregeld dus.
We konden dus snel weg en gingen voor de volgende start naar de startbaan. Dan mededeling van de piloot : we moeten terugkeren naar de gate !!!! Er is een defect aan het vliegtuig en dat moest eerst verholpen worden. Later bleek het om een defect lampje te gaan maar het papierwerk duurt soms langer dan het repareren zelf.
We keken elkaar aan en dachten : hoe is dat nou mogelijk 2x na elkaar op een dag vertraging door defecten ! :roll:
Nu goed, ik was liever later op bestemming dan niet op de bestemming geraken natuurlijk :shock:
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Zo weer thuis, beetje watten hoofd en moe maar we hebben wel het mooie weer meegenomen! :thumbup: Rest zie blog..

Ow ja bij ons was er ook al direct gewerkt aan het omboeken. Gelukkig terug geen troubles.
San & Ien
Amerikafan

Bericht door San & Ien »

Welkom terug! En onwijs bedankt voor je blog. Ik heb het met belangstelling gelezen :thumbup:
2010 - camper California-Nevada-Utah-Arizona - verslag *** 2012 - camper van Nevada-Utah-Colorado - verslag *** 2013 - auto en villa in Orlando, Florida - verslag *** 2014 - auto en trailer op Key Largo, Florida verslag ***
2015 - auto Washington-Oregon-California-Nevada verslag
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Manlief is al aan het uitzoeken hoe het zit met claims mbt gecancelde vluchten en vertraagde vluchten. Bij ons was het een technisch mankement en in principe levert claimen dan geen probleem op. Europese wetgeving is echter wel onduidelijk was nu een vertraagde vlucht is en gecancelde (er is geen tijdslimiet) Er is een proces bij de hoge raad gaande waar dit najaar uitspraak op wordt verwacht. Delta lijkt in het algemeen wel claims gewoon te honoreren. In het systeem van Delta staat de vlucht als gecanceld. Dus zal het vast wel goed komen en kunnen we dat geld vast apart zetten voor een volgende reis (in 2020 ..?). Uiteindelijk koop je niks voor de vertraging en gemiste dag in je reis maar toch wil je iets terughalen.
Rocky Mountains 'moeten' we toch nog een keer bezoeken.
We moeten nu even uitzoeken wie er achteraan gaat Vliegwinkel of wijzelf. Het lijkt erop dat Vliegwinkel niet veel zou doen, maar dat moeten we nog even verifiëren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer