Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Jan - België: Zuidwesten 2020 - feedback welkom

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
stegeman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Jan - België: Zuidwesten 2020 - feedback welkom

Bericht door stegeman »

We hebben hem zo in de planning staan dat we na vof idd langs Lake mead rijden. En als keuze evt toch snelweg als we niet veel tijd meer hebben of gewoon zin hebben in het zwembad in luxor hotel. (1 nacht, eerder de reis zijn we 2 in newyork hotel, deze er later nog weer tussen gezet om meer tijd te hebben voor DV en tijd voor vof :D )
Bedankt voor de tip vd hikes. Ik ga ze even bekijken en dan waarschijnlijk een van beide doen
josea
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door josea »

ik heb het voorstel van Josea uitgebreid opgezocht en eerlijk gezegd...Salida, Saint Elmo, Breckenridge...het zegt mij absoluut niets.
Ik noemde die plaatsen echter niet voor de plaatsen op zich.... maar vanwege de mooie route die je dan door Colorado rijdt, zowel op de heenweg naar de Rockie Mountains als op de terugweg. Via de wegen die ik er ook bij genoemd heb. :wink:
Jan - België
Amerikafan

Bericht door Jan - België »

Een tijdje geleden dat ik hier actief was. Ik heb intussen de reisplanning zitten finetunen: één dag extra in San Francisco is de grootste wijziging & Disney Land laten we ook vallen.

Wellicht een wat vreemde vraag, maar ik wil ze toch stellen.

Op bepaalde dagen van onze reis stoppen wij met onze huurwagen aan een plek om een (fikse) wandeling te doen. Op sommige van die dagen zal onze wagen volgeladen zijn met onze koffers om van daaruit rechtstreeks te kunnen doorrijden naar het volgende hotel.

Wordt dit nog vaak gedaan? Kunnen we dit vertrouwen om een auto vol koffers op een parking te laten staan?
Het is natuurlijk volop in het hoogseizoen, en de mensen op die parkings zullen wellicht grotendeels net als wij toeristen zijn, maar ik vraag het mij toch af: geen problemen qua veiligheid?

Alvast bedankt!
ingrid1955
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door ingrid1955 »

Jan - België schreef:
12 aug 2019, 17:14
Wordt dit nog vaak gedaan? Kunnen we dit vertrouwen om een auto vol koffers op een parking te laten staan?
Velen zijn vaak in dit geval, en ook voortdurend zelf gedaan. Nooit een probleem gehad, in 14 reizen. Ook nergens berichten dat dit een probleem zou zijn. Laat gewoonweg niets opvallends op de zetels liggen.

Jacques
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer