Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis ArieSafari: graag advies + tips reis West Amerika

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis ArieSafari: graag advies + tips reis West Amerika

Bericht door Martin & Marianne »

Wat voor hotels zoek je? Zo te zien gaan jullie voor redelijk luxe hotels. Soms is dat jammer; vaak zul je er alleen maar slapen. Zo vinden wij in Mammoth Lakes de Motel6 prima. Eenvoudig, maar wel netjes.
Voor Yosemite zou ik iets in het park nemen, hoewel El Portal ook wel goed ligt. Maar dat is ook erg duur. Dan is het wel mooier om in het park te voernachten.
Voor de Grand Canyon is de Bright Angel Lodge een mooier gelegen alternatief. Wel eenvoudiger dan de Yavapai Lodge, maar ook hier geldt weer dat je vrijwel geen tijd op je kamer zult doorbrengen.

Marianne
ArieSafari
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis ArieSafari: graag advies + tips reis West Amerika

Bericht door ArieSafari »

Hoi Marianne,

Motel 6 en Bright Angel Lodge heb ik inderdaad naar gekeken, maar momenteel niet beschikbaar. Cedar Lodge is inmiddels wel te boeken en maar een paar tientjes voor 2 nachten duurder dan een tent cabin. Voor niet kampeerders is de keuze dan snel gemaakt. Verder is het niet zo dat wij perse op zoek zijn naar luxe overnachtingen, echter in sommige locaties zijn de accommodaties nogal prijzig. Daarom twijfelen we ook wel over Shore Cliff en Sheraton in San Francisco. We hebben gelukkig nog wel even de tijd om goede betaalbare andere opties te vinden. Behalve Lake Powell (willen in Page graag bij het meer verblijven), valt het qua luxe bij de overige hotels volgens mij wel mee.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer