Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas doen of niet doen?
Re: Las Vegas doen of niet doen?
Ik vond het een deprimerend en vermoeiend volwassenencircus. Tegelijkertijd had ik het niet willen missen.
Alles is nep en daarom op een manier heel treurig, maar dat is ook weer fascinerend. En het is ook wel weer bijzonder om een paar minuten door een hotel te lopen en ineens in een indoor pretpark te staan.
Kortom, ik zou gaan. Het is toch niet heel ver van enkele zeer mooie natuurparken verwijderd.
Alles is nep en daarom op een manier heel treurig, maar dat is ook weer fascinerend. En het is ook wel weer bijzonder om een paar minuten door een hotel te lopen en ineens in een indoor pretpark te staan.
Kortom, ik zou gaan. Het is toch niet heel ver van enkele zeer mooie natuurparken verwijderd.
- munez
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Las Vegas doen of niet doen?
Voor onze rondreis 2 jaar geleden hadden mijn vriendin en ik hevige discussie's over hoelang we wel in Vegas zouden verblijven.
Voor mij kon het niet lang genoeg duren, terwijl mijn vriendin het verblijf zo kort mogelijk wilde houden, om dan zo snel mogelijk de natuur in te kunnen duiken... Misschien kan je al raden wie de discussie won, en ik kortte het verblijf in tot 2 volledige dagen. Wanneer je haar vandaag zou vragen hoe de Californië roadtrip was geweest begint ze te vertellen hoe fantisch Las Vegas wel is... Om maar te zeggen dat vooroordelen niet ter zake doen... Have Fun!!!
2005 New York
2006 New York
2014 Californië Classic Route
2017 Florida Classic Route
2019 New York
2006 New York
2014 Californië Classic Route
2017 Florida Classic Route
2019 New York
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties