Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik ga naar Media Markt en ik neem mee...
Re: Ik ga naar Media Markt en ik neem mee...
Heb je wel eens film gekeken in het vliegtuig?
Ik denk het niet, want dan zou je weten hoe slecht de kwaliteit van beeld en geluid is van die films.
En heb je het aanbod wel eens gezien?
Ik denk het niet, want dan zou je weten dat je uit 1 of 2 films kunt kiezen, meestal ook nog kinder- of tekenfilms, maar nooit eens een goede thriller of actiefilm.
Dus daarom een eigen keuze op de tablet.
Op de hotelkamer heb ik geen behoefte aan films of tv.
Dan heb ik het druk met andere dingen.
Als je me nu had laten weten hoe jij die films/series hebt gedownload dan had ik er nog wat van kunnen leren.
Ik denk het niet, want dan zou je weten hoe slecht de kwaliteit van beeld en geluid is van die films.
Ik denk het niet, want dan zou je weten dat je uit 1 of 2 films kunt kiezen, meestal ook nog kinder- of tekenfilms, maar nooit eens een goede thriller of actiefilm.
Dus daarom een eigen keuze op de tablet.
Op de hotelkamer heb ik geen behoefte aan films of tv.
Dan heb ik het druk met andere dingen.
Als je me nu had laten weten hoe jij die films/series hebt gedownload dan had ik er nog wat van kunnen leren.
16x USA / 30 staten
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
@Liz
Je kan films kopen via bijvoorbeeld iTunes, maar als je er niet voor wil betalen moet je me maar even een berichtje sturen, dan leg ik het uit!
Je kan films kopen via bijvoorbeeld iTunes, maar als je er niet voor wil betalen moet je me maar even een berichtje sturen, dan leg ik het uit!

Met vriendelijke groet,
Francis Wolcott
Francis Wolcott
Bedankt Francis, ik ga zelf nog even op onderzoek uit voor betaalde films.
16x USA / 30 staten
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Liz, dat je weinig films krijgt vaak van slechte kwaliteit hangt echt wel af van de maatschappij/vliegtuig waarmee je vliegt. Het aanbod dat wij hadden wij Delta de laatste keer was indrukwekkend! De vlucht had voor mij zelfs nog uren langer mogen duren. 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik ga het hier met Doockles eens zijn. Bij Delta had ik de laatste 2x teweinig tijd om alle films te kijken die ik wilde zien. Waren behoorlijk recent en van goede kwaliteit. Het leek wel of de vlucht een stuk korter duurde hierdoor.
Je kunt ook je laptop meenemen en vanaf je Laptop kijken. Heb zo al eens bijna alle delen van Gladiator gezien.
Je kunt ook je laptop meenemen en vanaf je Laptop kijken. Heb zo al eens bijna alle delen van Gladiator gezien.
Laatst gewijzigd door Frans H op 02 aug 2012, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
United heeft echt een baggersysteem mbt entertainment(Ik denk dat Liz daarop doelt). Delta heeft rond de 12 films geloof ik met veel films die net uit de usa bios zijn.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij kijken meestal ook twee films op een vlucht. Daarnaast nog wat lezen, een beetje dommelen en eten. En dan is de vlucht zo voorbij. We hebben beide een Noise Cancelling hoofdtelefoon en dan kun je ongestoord genieten van een film.
De laatste keer op de eigen laptop maar toen hadden we ook stroom in het vliegtuig. We hebben een 12.1'' laptop die mooi op het tafeltje past.
De laatste keer op de eigen laptop maar toen hadden we ook stroom in het vliegtuig. We hebben een 12.1'' laptop die mooi op het tafeltje past.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik vlieg altijd KLM/Delta dus weet niet beter
Verder heb ik in Amerika altijd een NL stekkerdoos bij met daaraan een US aansluiting. Tegenwoordig zijn alle opladers 110-220 volt dus geen probleem.

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je bij United in een ex.Continental toestel zit, of een al omgebouwde 777 is het aanbod prima, keuze uit minstens 80 films, helaas zijn er nog veel toestellen (met name de oude 767's) die niet omgebouwd zijn. In de Delta airbus A-330 (ex.NWA) heb je ook keuze uit minstens 80 films, net zoals bij alle lange afstand toestellen van KLM.DejaVu schreef:United heeft echt een baggersysteem mbt entertainment(Ik denk dat Liz daarop doelt). Delta heeft rond de 12 films geloof ik met veel films die net uit de usa bios zijn.
Met welke maatschappij vlieg je dan ?Liz schreef:Heb je wel eens film gekeken in het vliegtuig?
Delta 1x, United 1x, KLM 2x, Continental 3x
16x USA / 30 staten
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
om dit op het forum uit te leggen lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Het is wel een Nederlands forum maar de eigenaar ervan is Amerikaans.Liz schreef:Als je me nu had laten weten hoe jij die films/series hebt gedownload dan had ik er nog wat van kunnen leren.
Maar wil het je best per Pb uitleggen hoor

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Nijt, ik begrijp je opmerking, maar het is niet meer nodig.
Ik heb besloten om niets te downloaden. Het is mij te veel gedoe.
Maar bedankt voor je aanbod
Ik heb besloten om niets te downloaden. Het is mij te veel gedoe.
Maar bedankt voor je aanbod

16x USA / 30 staten
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb toen ik naar india vloog twee films gehuurd via iTunes op de iPad. Ik vond het helemaal niet zo'n gedoe; het waren recente films en kosten $3.99 per stuk. Nadat je hebt betaald worden ze vanzelf naar iTunes gedownload en kun je vervolgens synchen met de iPad; het gaat eigenlijk allemaal vanzelf. Ze blijven 30 dagen op je iPad/PC staan zolang je ze niet kijkt. Vanaf het moment dat je gaat kijken heb je 48 uur de tijd om ze te bekijken.
Als je geen iPad hebt, is er vergelijkbare verhuurservice bij andere online bedrijven zoals Amazon bijvoorbeeld.
Als je geen iPad hebt, is er vergelijkbare verhuurservice bij andere online bedrijven zoals Amazon bijvoorbeeld.
@Loek: ik ben eens even dieper in iTunes gedoken en heb het programma op mijn pc gedownload.
Ik vind dat wel een goed idee om 1 of 2 films te huren voor onderweg.
Ik heb overigens geen Apple maar werk met Windows 7.
Wist niet eens dat Windows gebruikers ook iTunes kunnen gebruiken.
Nu is mijn vraag eigenlijk: als ik een film download, zou ik die dan zonder problemen over kunnen zetten op mijn samsung/android tablet, want ik las ergens dat je het alleen kunt overzetten op een iPad/Pod etc.?
En voordat ik geld weggooi zou ik dat best zeker willen weten.
Dank voor eventuele tips en antwoorden
Ik vind dat wel een goed idee om 1 of 2 films te huren voor onderweg.
Ik heb overigens geen Apple maar werk met Windows 7.
Wist niet eens dat Windows gebruikers ook iTunes kunnen gebruiken.
Nu is mijn vraag eigenlijk: als ik een film download, zou ik die dan zonder problemen over kunnen zetten op mijn samsung/android tablet, want ik las ergens dat je het alleen kunt overzetten op een iPad/Pod etc.?
En voordat ik geld weggooi zou ik dat best zeker willen weten.
Dank voor eventuele tips en antwoorden

16x USA / 30 staten
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik gebruik iPhone en iPad en heb geen ervaring met Android, dus kan je daar niet helpen. Maar je kunt op dezelfde wijze ook huren bij Amazon, misschien dat daar wel mogelijkheden zijn voor Android?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4784 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 22 Reacties