Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Thanksgiving 2011

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Thanksgiving 2011

Bericht door Georgie »

Ons diner was ook ontzettend gezellig en geslaagd! M'n vriend had bedacht om de kalkoenfilet in spek te wikkelen en met wat maple syrup op te bakken, hele goeie combi!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Georgie op 29 nov 2011, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

mijn ouders uit NL zijn er voor hun eerste Thanksgiving. 't Was erg gezellig, met alle standaard amerikaanse thanksgiving eten en de inlaws. Drukke boel dus. En ik, die een bloedje hekel heeft aan winkelen, heb zelfs gewinkeld met mijn vader op Black Friday. Bij The Home Depot, mijn favoriete zaak, voor een nieuwe vaatwasser met $200 korting.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ziet er lekker uit, Sophie! Dutchie, wat leuk voor je ouders ook om een echte Thanksgiving mee te maken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer