Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nederlanders tegen komen,

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Clint
Amerika-expert

Re: Nederlanders tegen komen,

Bericht door Clint »

Ach ik heb ook al wel eens om 9u 's ochtends een hamburger naar binnen gewerkt :roll: Mijn vriendin keek me toen ook aan van 'hoe krijg je het weg'. Maar goed, ik zie het verschil niet echt tussen een hamburger of een bord met worstjes, bacon, hash browns (aardappels) en eieren. :P
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Eleomora
Amerikafan

Bericht door Eleomora »

En ik krijg met moeite een kommetje yoghurt/muesli + stuk fruit weg :lol:
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Clint schreef:Maar goed, ik zie het verschil niet echt tussen een hamburger of een bord met worstjes, bacon, hash browns (aardappels) en eieren. :P
Nee, maar dat vind ik ook niet te doen, veel te veel en veel te vet. Ik eet een klein bakje met cereal en dat is het dan wel. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Zo nu en dan doe je mij er wel een plezier mee, maar ik ben qua ontbijt meer het type van een croissantje of een broodje kaas oid ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Bij mij ligt het aan mn slaap.
Heb ik weinig of slecht geslapen? dan gaat er met moeite een boterhammetje in..
Een hele goeie nacht gehad? Dan kan er wel een 3 gangen menu in (bij wijze van spreken..)

Toen ik 2 jaar geleden ging skieen met wat vrienden vertrokken we om half 4 's nachts, ik had toen al vanaf 21:00 uur geslapen en we zaten om half 5 's ochtends een big mac naar binnen te werken :roll:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik ben er onlangs achter gekomen dat je je ontbijt gewoonten kunt veranderen/aanpassen!

Ik was altijd al gewend om te ontbijten met brood, bij voorkeur een boterham met kaas en een kop thee. Maar ik realiseerde me op een gegeven moment dat ik echt veel te veel brood at (ook 's middags brood en dan regelmatig 's avonds ook bij een salade). En al die koolhydraten zijn niet zo best voor je gewicht he!
Dus begon ik het te veranderen; ontbijten met cruesli en yoghurt, en lunchen met volkoren crackers met bijv. cottage cheese en plakjes tomaat (en soms een roergebakken eitje erbij!). De eerste paar dagen vond ik ontbijten nieuwe stijl niet zo lekker en miste ik echt mijn boterham met kaas. Maar al heel gauw was ik eraan gewend geraakt en nu wil ik niet anders meer! Bovendien ben ik afgevallen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer