Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
coupon helicoptervluchten grand canyon
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: coupon helicoptervluchten grand canyon
Hi Albert,
Jij hebt in een Eurocopter AS350 gevlogen ! Het lijkt er inderdaad steeds meer op dat de Bell 206'en de boosdoeners zijn, ook al heb ik wel Bell 206'en gezien met speciaal geprepareerde achterdeuren waarin een mega ruit was geplaatst.
Hoe had deze heli geweest qua ruimte als er 5 personen in zouden hebben gezeten ? Genoeg beenruimte ? En hoe zit het dan met het zicht ?
Benieuwde groet,
Iwan
Jij hebt in een Eurocopter AS350 gevlogen ! Het lijkt er inderdaad steeds meer op dat de Bell 206'en de boosdoeners zijn, ook al heb ik wel Bell 206'en gezien met speciaal geprepareerde achterdeuren waarin een mega ruit was geplaatst.
Hoe had deze heli geweest qua ruimte als er 5 personen in zouden hebben gezeten ? Genoeg beenruimte ? En hoe zit het dan met het zicht ?
Benieuwde groet,
Iwan
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ha Iwan,
Er zaten vijf gasten in hoor. Albert zat op de rij van vier achterin, met nog twee mensen dus. Drie op de plaats van vier dus. Voor hen, links, zaten nog twee mensen en daarvoor zat de piloot weer. Er zat dus één persoon minder in dan mogelijk was.
Helicopter bestemd voor piloot met 6 gasten, bezet door piloot met 5 gasten. Prima zicht en veel beenruimte volgens Albert (hij dicteert, ik typ
)
Groetjes,
Monique
Er zaten vijf gasten in hoor. Albert zat op de rij van vier achterin, met nog twee mensen dus. Drie op de plaats van vier dus. Voor hen, links, zaten nog twee mensen en daarvoor zat de piloot weer. Er zat dus één persoon minder in dan mogelijk was.
Helicopter bestemd voor piloot met 6 gasten, bezet door piloot met 5 gasten. Prima zicht en veel beenruimte volgens Albert (hij dicteert, ik typ
Groetjes,
Monique
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
De ruimte die je tot je beschikking hebt is natuurlijk ook afhankelijk van het formaat van de personen die in die ruimte zitten.
David was de smalste die achterin zat.
Zelf ben ik niet al te versnipperd
en de vrouw die aan de andere kant van David zat was ook van mijn formaat.
Er waren ook maar 3 en geen 4 zitplaatsen naast elkaar.
Haar man zat tegenover haar was van het formaat van Albert (sorry Albert dat ik jou als voorbeeld neem voor de duidelijkheid, maar je bent dan ook een bekend figuur op het forum
) en de man tegenover mij was zeker 1.90m lang, met behoorlijk lange benen en grote voeten.
Als we allemaal maar 1.60m groot en 60kg zwaar waren geweest dan hadden we natuurlijk wat meer ruimte gehad.
David was de smalste die achterin zat.
Zelf ben ik niet al te versnipperd
Er waren ook maar 3 en geen 4 zitplaatsen naast elkaar.
Haar man zat tegenover haar was van het formaat van Albert (sorry Albert dat ik jou als voorbeeld neem voor de duidelijkheid, maar je bent dan ook een bekend figuur op het forum
Als we allemaal maar 1.60m groot en 60kg zwaar waren geweest dan hadden we natuurlijk wat meer ruimte gehad.
- Albert
- Amerikafan
- Partner van: Nieuwenoord
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hallo Sonja,
Natuurlijk mag je mij als voorbeeld gebruiken
Wij werden vooraf gewogen en door mijn gewicht cq omvang ging ik mee voor de plaats van twee
Ik zat achter de chauffeur van dat ding en had zeer veel beenruimte
groet Albert
Natuurlijk mag je mij als voorbeeld gebruiken
Wij werden vooraf gewogen en door mijn gewicht cq omvang ging ik mee voor de plaats van twee
Ik zat achter de chauffeur van dat ding en had zeer veel beenruimte
groet Albert
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Sterker nog: ik moest bij reservering van iedereen het gewicht al opgeven! Ze wisten dus dat Albert kwam
Maar goed dat ik niet mee durfde
Maar goed dat ik niet mee durfde
Er worden steeds 2 type vluchten aangeboden
de kortste is ongeveer 30 minuten - de 2de 50 minuten
is er een groot verschil of is de kortste ook best goed ?
de kortste is ongeveer 30 minuten - de 2de 50 minuten
is er een groot verschil of is de kortste ook best goed ?
-
GlennieB
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Wij willen ook een vlucht maken maar willen met een vliegtuig ipv een helicopter en het liefste vanaf Grand Canyon airport. Ik heb gezien dat papillon zo'n vlucht heeft en Scenic ook maar heeft iemand ervaring hiermee?
Als ik naar het package code kijk zijn ze allebei hetzelfde. Zijn het twee verschillende bedrijven of toch niet?
Ik vraag omdat ik heb me net aangemeld voor het newsletter bij Papillon en kreeg netjes een email met kortingscode.
Bij Scenic is er geen newsletter maar ik kan het papillon kortingscode invullen en ontvang toch korting. Vreemd toch?
groetjes
Glenda
Als ik naar het package code kijk zijn ze allebei hetzelfde. Zijn het twee verschillende bedrijven of toch niet?
Ik vraag omdat ik heb me net aangemeld voor het newsletter bij Papillon en kreeg netjes een email met kortingscode.
Bij Scenic is er geen newsletter maar ik kan het papillon kortingscode invullen en ontvang toch korting. Vreemd toch?
groetjes
Glenda
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht