Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Een weekje Utah in Mei. 29 april/8 Mei
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Een weekje Utah in Mei. 29 april/8 Mei
Weer even een update,vlucht redelijk gelukt,aansluiting op Houston gemist, meer dan een uur bij immigratie en douane in de rij!
Daarna omgeboekt naar volgende vlucht en als stand-by voor een express vlucht, en dat lukte, dus om 16:55 in phoenix.
Gisteren Grand Canyon en dit schrijf ik vanuit Ruby's Inn. (zonder reserveren)
Morgen naar Bryce, en kijken hoe ver ik kom naar Torrey.
Daarna omgeboekt naar volgende vlucht en als stand-by voor een express vlucht, en dat lukte, dus om 16:55 in phoenix.
Gisteren Grand Canyon en dit schrijf ik vanuit Ruby's Inn. (zonder reserveren)
Morgen naar Bryce, en kijken hoe ver ik kom naar Torrey.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Have fun Pete 
Bart

Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar weer even een korte update:
Van Bryce naar Capitol reef via de 12,met een tussenstop bij oa Kiva coffeehouse,erg leuk.
Wel opletten,zoals altijd staat het bord ervoor 10 meter voor de afslag.Ik kan melden dat een Ford Escape prima remt!
In Torrey overnacht,Austin Chuck wagon motel,mooi en betaalbaar.
Zondag door naar Moab,en daar Arches(druk) en Dead Horse Point bezocht (mooi!)
In de avond wat gedronken bij Marjan en Jan op de camping,zie hun liverslag.
Nu,maandag, in Blanding (vreselijk) om te overnachten.
Een Escape kan overigens prima de Shafer Trail naar beneden,en daarna via de Potash Road door naar Moab.
Niet doen bij hoogtevrees,met personen auto, of als je je snel zorgen maakt......ik zal bij thuiskomst foto's plaatsen
Van Bryce naar Capitol reef via de 12,met een tussenstop bij oa Kiva coffeehouse,erg leuk.
Wel opletten,zoals altijd staat het bord ervoor 10 meter voor de afslag.Ik kan melden dat een Ford Escape prima remt!
In Torrey overnacht,Austin Chuck wagon motel,mooi en betaalbaar.
Zondag door naar Moab,en daar Arches(druk) en Dead Horse Point bezocht (mooi!)
In de avond wat gedronken bij Marjan en Jan op de camping,zie hun liverslag.
Nu,maandag, in Blanding (vreselijk) om te overnachten.
Een Escape kan overigens prima de Shafer Trail naar beneden,en daarna via de Potash Road door naar Moab.
Niet doen bij hoogtevrees,met personen auto, of als je je snel zorgen maakt......ik zal bij thuiskomst foto's plaatsen
Hey Pete, medeRotterdammer,
Leuk dat je Kiva Koffeehouse bezocht heb, daar waren wij ook na een tip op dit forum.
Veel plezier nog in Utah, de mooiste staat imo.
Leuk dat je Kiva Koffeehouse bezocht heb, daar waren wij ook na een tip op dit forum.
Veel plezier nog in Utah, de mooiste staat imo.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Laatste update:
Ik zit nu in het nieuwe Hilton Garden Inn in Phoenix.
Daar terecht gekomen op aanraden van een piloot van South-West,die het een aanrader vondt.
Ik ook,kan ik mededelen,na het delen van de taxi erheen.
Gisteren weer bij Grand Canyon overnacht,Yavapi lodge,zoals gewoonlijk zonder reserveren.
Deel rimtrail vanaf Hermits Rest gedaan,blijft het mooiste park,wat mij betreft!
Ook eindelijk het graf van Charles en Olga Brant gevonden, en hun hond,was me niet eerder gelukt.
Morgen terug naar NL via Houston,wederom 50 minuten overstaptijd....ik hou mijn hart vast, lol.
Ik zit nu in het nieuwe Hilton Garden Inn in Phoenix.
Daar terecht gekomen op aanraden van een piloot van South-West,die het een aanrader vondt.
Ik ook,kan ik mededelen,na het delen van de taxi erheen.
Gisteren weer bij Grand Canyon overnacht,Yavapi lodge,zoals gewoonlijk zonder reserveren.
Deel rimtrail vanaf Hermits Rest gedaan,blijft het mooiste park,wat mij betreft!
Ook eindelijk het graf van Charles en Olga Brant gevonden, en hun hond,was me niet eerder gelukt.
Morgen terug naar NL via Houston,wederom 50 minuten overstaptijd....ik hou mijn hart vast, lol.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Goede reis morgen Piet, dat is snel gegaan zeg!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zeker snel,maar na tien dagen alleen is thuis komen bij vriendin en beesten ook weer erg leuk.
Vanochtend alles goed verlopen,uiteindelijk kon ik zo van het ene vliegtuig door rennen het andere in,met een minuut of 10 speling,dus dat ging net goed.
Ik kreeg nog 400 dollar geboden als ik een vlucht later zou nemen wegens overboeken,maar dat vond ik toch echt te weinig!
Vanochtend alles goed verlopen,uiteindelijk kon ik zo van het ene vliegtuig door rennen het andere in,met een minuut of 10 speling,dus dat ging net goed.
Ik kreeg nog 400 dollar geboden als ik een vlucht later zou nemen wegens overboeken,maar dat vond ik toch echt te weinig!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 4998 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 19 Reacties