Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.

Bericht door harryh »

Op een Pixel werkt het net anders. Satelliet SOS start pas op als je een emergency call (911 in de VS) probeert te maken en geen bereik hebt, of als je zelf de SOS app start.
BahamaOne
Amerikafan

Bericht door BahamaOne »

Op mijn iPhone werkt het ook net zo als bij @harryh, dus ik denk dat je een bepaalde melding aan hebt staan @Coyote
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik zou niet weten welke melding dat zou moeten zijn. Of het moet iets van 'Find my' zijn. Dat staat aan maar is om mijn Apple producten: iPhone, iPad, AppleWatch en Airpods te detecteren als ik die op een andere locatie dan mijn thuislocatie achterlaat.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Michael USA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Michael USA »

harryh schreef:
20 okt 2025, 14:54
Michael USA schreef:
20 okt 2025, 14:12
Is die APKpure wel veilig? En hoe activeerde jij Google voice? Wordt nl niet ondersteund vanuit NL.
APKPure, APKMirror, F-Droid en een paar andere worden als veilig gezien las ik, maar maak vooral je eigen keuze.
Google Voice activeren kan alleen met een "echt" US nummer, geen ander VOIP nummer, internet text service etc, dat herkennen ze en staan ze niet toe. Ik heb dat met een mobiele esim met nummer gedaan van een andere trial, weet niet meer welke, dat was al heel wat jaren terug.
Werkt prima. Zowel mijn vrouw als ik hebben de Trial op onze telefoons genomen. Heerlijk. Geen omkijken naar restricties, gewoon gaan.
Wordt wel frequent gebeld door verkopers :P

Dank voor de toptip :thumbup:
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

:thumbup: veel plezier @Michael USA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer