Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen en opmerkingen AA-meeting 2006
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Misschien een gekke vraag maar wat moet ik me voorstellen bij een schuur? Is dat wel een beetje gezellig aan te kleden? Niet dat het een immense ruimte is?nieuwenoord schreef:Er zit gewoon centrale verwarming in, anders hadden we dit zeker niet zo aangeboden in novemberVoor de aan te bouwen tent (van de cateraar) zijn er terrasverwarmers.
(ik weet, er zou vast niet besloten zijn om het hier te houden als het niet goed was - maar ben gewoon nieuwsgierig
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Kijk dan even op de site van Stal Nieuwen Oord daar staan een aantal foto's tijdens de verbouwing en van een eerder daar gegeven feestNjit schreef:Misschien een gekke vraag maar wat moet ik me voorstellen bij een schuur? Is dat wel een beetje gezellig aan te kleden? Niet dat het een immense ruimte is?nieuwenoord schreef:Er zit gewoon centrale verwarming in, anders hadden we dit zeker niet zo aangeboden in novemberVoor de aan te bouwen tent (van de cateraar) zijn er terrasverwarmers.
(ik weet, er zou vast niet besloten zijn om het hier te houden als het niet goed was - maar ben gewoon nieuwsgierig)
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ziet er zeer sfeervol uit. Ik had ook al op de site gekeken, maar kon van de schuren in aanbouw nog niet een duidelijk beeld krijgen. Nu wel. :doublethumb:

Nee, zou ik ook niet doen als ik wist dat ik ook op de meeting kwam.Jasmino schreef:...heb geen zin om de hele avond de camera mee te slepen en erop te passen. Als ik hem alleen meeneem voor de groepsfoto, heb ik toch de hele uitrusting ergens in een hoekje liggen, of in mijn auto, en dat voelt niet zo veilig, vooral niet in een heel grote groep. Vorig jaar was de groep gewoon een stuk kleiner.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is dat qua ruimte vergelijkbaar met vorig jaar? Ik weet dat er toen iets van 5 lange tafels beschikbaar waren.Coyote schreef:Om nog even terug te komen op je eerdere vraag over een marktkraampje. Er komt ook zo'n kraampje in de stal. We zullen een speciaal hoekje creëren waar men zijn of haar fotoboeken kan tonen. Als jij wat extra ruimte moet hebben omdat je bijv. een aantal posters op wilt hangen, laat het ons even weten. We zullen daar dan rekening mee houden.
Zeker omdat er vorig jaar 40 man waren en nu 70. Ik herinner me nog hoeveel spullen sommige personen meenamen
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wilde plannen! En waar komt die rodeo-stier te staan in de zaal?EvdB schreef:Of ipv karaoke: een dvdcursus line-dansen. En dat natuurlijk voor de webcam.Sandy schreef:Ook aangemeld en betaald - Moet ik mijn karaoke installatie nog meenemen?
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Dat ziet er zeker heel gezellig uit.
Wij nemen onze foto camera wel mee. Hij is net nieuw (canon EOS 30d), en Bas vind dat vast wel leuk om daar foto's te maken en nu ben ik de hele dag het slachtoffer.....
We proberen het gewoon een groeps foto..
Groetjes Ess
Wij nemen onze foto camera wel mee. Hij is net nieuw (canon EOS 30d), en Bas vind dat vast wel leuk om daar foto's te maken en nu ben ik de hele dag het slachtoffer.....
We proberen het gewoon een groeps foto..
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Die stier vind ik wel een goede !!!!EvdB schreef:Of ipv karaoke: een dvdcursus line-dansen. En dat natuurlijk voor de webcam.Sandy schreef:Ook aangemeld en betaald - Moet ik mijn karaoke installatie nog meenemen?
DVD-line dansen. . . . . euhm, ik heb 7 jaar gelinedanced. . . is moeilijk vanaf een dvd hoor. . . tenzij je heeeel makkelijk begint
Neemt iedereen dan ook een hoed mee
haha, wat een wilde plannen
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nadat ik nog een aantal PB-tjes had gekregen had ik de knoop doorgehakt: wij komen! Maar toen werd het plots een paardenstal (en ik ben zeer allergisch aan paarden, maar zou eventueel per uitzondering een poging kunnen doen om het met dubbele medicatie trachten te overleven) én mochten kinderen niet meekomen (onze 12-jarige zoon gaat overal mee naartoe, hij is het gewoon om tussen volwassenen te zitten), maken dat wij er dus toch niet bij zullen zijn. Spijtig, want als ik die foto's hier zo bekijk, en de sfeer ondertussen merk... Iedereen heeft er duidelijk zin in!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Albert
- Amerikafan
- Partner van: Nieuwenoord
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wilde plannen! En waar komt die rodeo-stier te staan in de zaal?
Deze attractie zal je bij ons in de stal niet tegenkomen wan teen stier ligt hier behoorlijk gevoelig.
Monique haar eerste man is verongelukt door een stier. Bij het wegvoeren naar de slacht heeft Gerard (haar eerste man) getracht een touw om de stier heen te gooien. Dit mislukte en Gerard is door die stier doodgedrukt tegen de muur.
Jullie zullen wellicht begrijpen dat Monique, Peet en Esmee het niet gepast vinden dat zo'n attractie op hun erf geplaatst wordt.
Ik hoop dan ook dat jullie begrip op kunnen brengen voor deze reactie van mij, ik begrijp dat bijna niemand van jullie dit wist en neem dan niemand iets kwalijk en laten we zeker doorgaan om het AA feest tot een sucses te maken.
Groetjes van Albert (man van Monique)
Deze attractie zal je bij ons in de stal niet tegenkomen wan teen stier ligt hier behoorlijk gevoelig.
Monique haar eerste man is verongelukt door een stier. Bij het wegvoeren naar de slacht heeft Gerard (haar eerste man) getracht een touw om de stier heen te gooien. Dit mislukte en Gerard is door die stier doodgedrukt tegen de muur.
Jullie zullen wellicht begrijpen dat Monique, Peet en Esmee het niet gepast vinden dat zo'n attractie op hun erf geplaatst wordt.
Ik hoop dan ook dat jullie begrip op kunnen brengen voor deze reactie van mij, ik begrijp dat bijna niemand van jullie dit wist en neem dan niemand iets kwalijk en laten we zeker doorgaan om het AA feest tot een sucses te maken.
Groetjes van Albert (man van Monique)
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Uiteraard snappen we dit. We hebben het al druk zat om alle fotoboeken door te lezen. Maar toch goed dat je dit even vertelt..Albertje Kretiek Himself schreef:Ik hoop dan ook dat jullie begrip op kunnen brengen voor deze reactie van mij, ik begrijp dat bijna niemand van jullie dit wist en neem dan niemand iets kwalijk en laten we zeker doorgaan om het AA feest tot een sucses te maken.
Absoluut - heel begrijpelijk Albert ..Albertje Kretiek Himself schreef:Ik hoop dan ook dat jullie begrip op kunnen brengen voor deze reactie van mij
Volgens mij heeft Monique dit al een keer gedeeld in één van de topics ..
Maar het was me helemaal ontschoten, nu je het zegt herinner ik het me weer ..
Als het te confronterend is, kan een moderator de berichtjes misschien verwijderen?
Hoe dan ook ... zullen we zeker doorgaan het AA feest tot een succes te maken : ))
Sandy