Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
DreCubeUSA
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door DreCubeUSA »

Begrijp ik hoor, ik hou de verwachting ook laag. Maar zowel bij Hertz als bij National kan ik geen cabrio selecteren als klasse (mogelijk vanwege one way LAX - DFW).
Staar me ook niet blind op de filmpjes. Die youtuber (https://www.youtube.com/@CarRentalGuy) gaat meerdere malen per jaar langs de aisle en het algemene beeld lijkt wel te zijn dat er bij National wat mooiere auto's staan in de aisle dan Hertz.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Mijn jarenlange ervaring is ook zo, dat bij National de auto's iets mooier en nieuwer zijn (en ook beter schoongemaakt) dan bij Hertz.
MichelAngelo66
Amerikafan

Bericht door MichelAngelo66 »

Weet iemand toevallig het e-mailadres van National (Emerald Club)? 'customerservice@' kreeg ik terug en daarna een reply op mijn toenmalige Emerald Executive toekenning gestuurd. Die kwam niet terug, maar ik krijg ook geen reactie.
BahamaOne
Amerikafan

Bericht door BahamaOne »

Op de UK website https://www.nationalcar.co.uk/en/suppor ... ct-us.html staat een link die je naar deze pagina stuurt https://enterprise.ehcustomersupport.com/en-gb
Daar kun je je gegevens achterlaten met je vraag/opmerking
Soebas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Soebas »

Na 2023 voor het laatst te zijn geweest, gaan we dit jaar weer. Maar de onzekerheid slaat weer ff toe qua autohuur. Ben altijd fan geweest van National en zeker op het vliegveld van Tampa. Zojuist een reservering gemaakt op National.de maar zitten de vereiste verzekeringen erbij voor ons? En er is niks verandert qua Emerald Club toch? Ik heb nog Executive Elite status tot 2027, dus kan elke auto pakken in de garage toch?
Bijlagen
Scherm­afbeelding 2026-04-13 om 23.13.47.png
BahamaOne
Amerikafan

Bericht door BahamaOne »

Soebas schreef:
13 apr 2026, 23:18
Ik heb nog Executive Elite status tot 2027, dus kan elke auto pakken in de garage toch?
Niet echt. Je kunt een auto naar keus uit de Emerald Club aisles pakken, niet uit de hele garage: je hebt immers een midsize/standard sedan gereserveerd en betaald. :thumbup:
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 73

Bericht door harryh »

Ik vind het vooral een hoge prijs zoals al jaren bij National, bij Hertz betaal je meestal een stuk minder. Over 2 weken gaan we weer naar TPA, 4 weken midsize PC uitzoeken voor $788 en backup boeking bij Alamo.
Soebas
Amerika-ontdekker

Bericht door Soebas »

Dat scheelt idd een hoop. We hebben nog de tijd tot oktober, maar is toch vaak fijn om af te vinken. Zat even bij mijn laatste boekingen te kijken bij National in 2023 TPA. Pakte toen ook gewoon een Oberklasse op national.de en we reden de garage uit met een GMC Acadia. Vandaar mijn vraag nog qua EE. Want dan mocht je altijd uit alle rijen pakken. Maar omdat ik afgelopen dagen zie en lees dat er veel is veranderd de afgelopen jaren.....
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

harryh schreef:
14 apr 2026, 12:12
Over 2 weken gaan we weer naar TPA, 4 weken midsize PC uitzoeken voor $788 en backup boeking bij Alamo.
MooiMan !
Zelfde prijsniveau zit ik over een dikke week vanaf LAX/.
Maar....voor mijn october uitje vanaf LAS heb ik wel een National huur staan....
Omdat de anderen dan ook stervensduur zijn....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Ook hier een reservering bij National voor het najaar. Scheelt niet veel met Hertz.
Alle andere aanbieders, op Dollar na, zijn behoorlijk aan de prijs. Komt in mijn geval ook door de one way fee tussen Washington en Atlanta.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89

Bericht door Soebas »

@harryh Dank je wel voor de tip, heb er nu ook 1 staan bij Hertz. Jou voorbeelden gevonden in een draadje. Scheelt toch 200 dollar. Maar wat zijn die prijzen duur geworden sinds 2023. Nu is het echt een mooi spel geworden om zoveel mogelijk voordeel te behalen. Hoop toch echt dat de prijzen flink zullen dalen in augustus, september. WK en vakantieseizoen is dan gelukkig achter de rug.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 73

Bericht door harryh »

:thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer