Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Capitol Reef

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Karinita schreef:Ik wil het krantje zelf wel graag houden, omdat we dit jaar de tocht misschien nog eens gaan maken. Maar als je wilt Marjan kan ik wel een copie maken en het opsturen?
Hallo Karin,

Een heel erg aardig aanbod van je, maar dat is echt niet nodig. Inmiddels is het me volkomen duidelijk om welke weg het gaat en hoe die loopt. Ik heb hier een parkmap van mijn laatste bezoek aan Capitol Reef nl. Straks in juni krijgen we het krantje ook wel uitgereikt en die is dan gelijk up-to-date.

Ik heb ondertussen ook je reisverslag bekeken van deze tocht. Ik moest even zoeken, maar ik heb het gevonden. Jullie site ziet er ook erg leuk uit trouwens. Ik kwam je avatar ook nog tegen..... :wink:

Nogmaals bedankt voor je aanbod.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Ok :wink:
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe jullie route er uit gaat zien. Hij staat volgens mij nog niet op het forum?

Groet,
Karin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer