Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Fraude Booking.com

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
BahamaOne
Amerikakenner

Re: Fraude Booking.com

Bericht door BahamaOne »

Ik gebruik booking.com alleen om snel een overzicht van beschibare hotels, prijzen en hun beoordelingen te krijgen. Of ik gebruik Google Maps, maar ik vind booking.com overzichtelijker. Daarna of direct op de site/app van het hotel of de keten de prijs checken, spelen met de verschillende rates AAA/AARP etc, en de kortingscodes. Ik boek altijd direct, en 95% bij de keten hotels en spaar daar gratis overnachtingen.

Booking.com komt er vrijwel nooit als goedkoopste uit, en als het maar een paar euro scheelt boek ik toch gewoon direct bij hotel/keten.

Sinds we een eigen huis in de USA hebben, reizen we veel minder en boeken we vrijwel geen hotels meer, tenzij we korte tripjes maken. We hebben echter nog een behoorlijk aantal punten staan die niet verlopen, behalve die van Choice hotel keten, dus daar moet je wel rekening mee houden. :thumbup:
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Bedankt voor de reminder @BahamaOne ...
Het ene ritje gebruik je meer Choice hotels dan het andere.
Dat ze verlopen is iets om te onthouden..
Gelukkig kun je ze vlak voor einde houdbaarheids datum nog goed benutten.
Omzetten naar Flying Blue Miles !
5000 Choice Privileges punten zijn 1000 Flying Blue Miles waard.

PS
:offtopic:

Ook Best Western punten kun je omzetten naar Flying Blue Miles
the proof of the pudding is in the eating...
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

BahamaOne schreef:
11 sep 2026, 13:34
Ik gebruik booking.com alleen om snel een overzicht van beschibare hotels, prijzen en hun beoordelingen te krijgen. Of ik gebruik Google Maps, maar ik vind booking.com overzichtelijker. Daarna of direct op de site/app van het hotel of de keten de prijs checken, spelen met de verschillende rates AAA/AARP etc, en de kortingscodes. Ik boek altijd direct, en 95% bij de keten hotels en spaar daar gratis overnachtingen.

Booking.com komt er vrijwel nooit als goedkoopste uit, en als het maar een paar euro scheelt boek ik toch gewoon direct bij hotel/keten.
Vergelijken via Thrivago gaat ons ook goed af. Krijg je verschillende aanbieders aangeboden, waaronder ook vaak de accommodatie cq keten zelf.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Plaats reactie