Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Fleur1994: rondreis Noordwesten 2027
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Reis Fleur1994: rondreis Noordwesten 2027
Wij stonden de 1e nacht op Fairholme campground, we waren toen nog niet in het park geweest, de 2e op Kalaloch en de 3e net buiten het park in Forks op commercieel terrein Olympic Adventure Camp. Dat was vooral omdat we door allerlei geschuif door allerlei redenen niet meer 2 nachten op dezelfde plek konden staan. Het was toen wel een uur rijden naar Hoh Rain Forest, maar vroeg vertrek en het was niet druk zo vroeg in de ochtend, was het geen probleem. We konden zo doorrijden iets voor half 9 en parkeren was ook geen punt. Toen we aan het eind van de ochtend vertrokken, stond er een file bij de ingang. Echt iets om rekening mee te houden dus. Wij waren er eind augustus.
https://2023washingtonenoregon.blogspot ... ic-np.html
https://2023washingtonenoregon.blogspot ... ic-np.html
Re: Reis Fleur1994: rondreis Noordwesten 2027
Ik zie dat je het liefst zo laat mogelijk terug vliegt richting Europa? Naar mijn ervaring vertrekt Aer Lingus vlucht EI 52 van SEA naar DUB als een van de laatste trans-Atlantische vluchten van de dag. Ik neem die ook altijd. Oké, de layover in Dublin bedraagt in het slechtste geval 4 a 5 uur, maar dat neem ik met plezier erbij. Zo kunnen we op de laatste dag op het gemak opstaan, iets eten, afscheid nemen en richting SeaTac aanzetten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1002 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 7 Reacties