Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Campings Glacier NP

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
VKSE
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Campings Glacier NP

Bericht door VKSE »

We hebben 2 nachten daar, van 16 tm 18 inderdaad. Die 2 nachten heb ik op Apgar kunnen boeken maar ook de 2e macht ol Avalanche, omdat ik dacht dan zijn we in ieder geval weer een stukje verder de weg op en las dat dit een mooie camping is.

Met dus het idee om 2e nacht Apgar te annuleren.

Nouja ik weet niet of het qua tijd en ophalen van de auto enzo te doen is met 2 kinderen. Je bent toch wat langer overal mee bezig dan als je met z'n 2en bent :wink: Dus stel het is wel even gedoe om de auto op te halen en terug te brengen in die 2 dagen dan kan ik mij voorstellen dat mensen zeggen dat het niet aan te raden is met kinderen. Maar dat weet ik niet, dus vandaar dat ik het even vraag. En dat kan ik zeker zelf uitzoeken, maar ik dacht dat dit forum er was om ervaringen uit te delen en advies te vragen, dus vandaar dat ik dacht dat ik het wel even uit kon vragen hier.

Ik ga het uitzoeken.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ah, een dubbele boeking. Ik denk dat het voor jullie relatief veel tijd kost om een auto te huren - met of zonder kinderen. Als je daarvoor naar Kalispell moet rij je al bijna 2 uur heen en weer. Ik zou dan wel twee nachten Apgar doen en en dan vandaar naar Helena.
Maar ik denk dat het mooiste is om 1 nacht Apgar te oden en dan een nacht St Mary. Of twee nachten St Mary.

En ja, het forum is er om advies te geven, en dat krijg je ook! Ik denk dat @jojostravelusa nog wel reageert wat betreft het huren van de auto maar je kunt het natuurlijk ook in hun verslag nalezen hoe ze dat hebben gedaan. Zie daarvoor hier en de volgende dag.

Marianne
VKSE
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door VKSE »

Ja precies. Denk dat de rust (vooral met de kinderen) ons dan toch meer waard is. Bedankt voor het meedenken!
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door paulr »

Wii hebben , op advies van JoJo, ook gekeken naar autohuur. Maar destijds was dat alleen mogelijk aan de westkant, dus Kalispell. Er zit geen autoverhuur dichtbij aan de oostkant….vandaar dt wij dit toen uit ons hoofd hebben gezet,
Paul
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Wij hebben wel eens op de Divide Creek campground gestaan, met een tent dan wel. Goede locatie. Als je daar wel kunt reserveren en dat fijner vindt zou ik die boeken.
Terug in Texas!
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij vonden het geen probleem. We hadden de auto 2 x 24 uur, van 12/9 in de ochtend tot 14/9 in de ochtend. Het was wat heen en weer rijden want wij hebben de camper weer naar de camping (Apgar) gebracht, maar misschien is er dichterbij een optie om te parkeren. Dat kan dan tijd schelen. Als je ons verslag leest lijkt het alsof het enorm ver rijden was, maar we hebben eerst ook nog wat boodschappen gedaan. Reken wel op een klein uur enkele reis. We hebben de auto de laatste ochtend ingeleverd en zijn toen doorgereden naar onze volgende stop: Missouri Head Waters SP.
De auto kon overigens gewoon op de camping bij de camper op de plek staan 's nachts. Het is een klein verhuurbedrijf, dus je bent ter plekke zo klaar.
https://yellowstone-north-and-south-dak ... er-np.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer