Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis TinekeenJan: 44-daagse camperreis september/oktober 2026 Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Corv
Amerikakenner

Re: Reis TinekeenJan: 44-daagse camperreis september/oktober 2026 Las Vegas

Bericht door Corv »

@TinekeenJan
'Heeft iemand dit park bezocht na de brand?'

Ik was er 7 oktober en zag wel dat er een flinke fik was geweest. Maar ik was er nog nooit geweest, en vond het desalniettemin geweldig.
27 States so far...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis TinekeenJan: 44-daagse camperreis september/oktober 2026 Las Vegas

Bericht door Martin & Marianne »

TinekeenJan schreef:
24 feb 2026, 10:03
We hebben in Custer SP een paar nachten de Blue Bell Campground op het oog. Maar om te reserveren moet er vanzelfsprekend een account worden aangemaakt. Dit lukt niet, omdat het tel-nr niet wordt geaccepteerd.
Wat moet je precies invullen? Ligt het aan het aantal posities? Ik heb wel eens een deel van mijn nummer gebuikt en toen in een ander veld aangegeven dat er nog een cijfer voor moest. Vul eventueel het nummer van de camping in (of van de vorige camping).
Je zou ze ook even een mail kunnen sturen met de vraag hoe hier mee om te gaan.

Wij hebben eens overnacht op een KOA in Hill City en bij M Rushmore. Beide leuke campings, maar ik zou nu voor Custer SP gaan als we daar weer eens naar toe zouden gaan, lijkt mij een mooi uitgangspunt.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer