Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Kim_V: Rondje Denver (Yellowstone, Grand Teton, Rocky Mountains, Badlands, Arches,...)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Kim_V: Rondje Denver (Yellowstone, Grand Teton, Rocky Mountains, Badlands, Arches,...)

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou echt eens kijken naar RMNP op het laatst. Dan rij je ook de volledige Trail Ridge Road. En je zult zien dat je er helemaal geen behoefte aan hebt om het in het begin rustig aan te doen, je wilt juist graag zo snel mogelijk actief zijn. Helpt ook tegen de jet lag.

Heel veel verder dan SLC zul je niet rijden, ik zou gewoon kijken waar ern leuke camping is. Ik zie trouwens weinig tijd in jouw route om iets van SLC te zien

Hou er rekening mee dat de camping in Arches bijzonder lastig te reserveren is. Zeker met 2 campers lijkt mij dat een flinke uitdaging. Mocht je die eerste nacht in Moab staan dan zou ik wel op de dag van aankomst nog Arches gaan bezoeken. Er zijn prachtige locaties om een zonsondergang te zien. Kijk eens in ons 2019-verslag voor zowel Capitol Reef als Arches.

Marianne
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Reis Kim_V: Rondje Denver (Yellowstone, Grand Teton, Rocky Mountains, Badlands, Arches,...)

Bericht door jojostravelusa »

Ondanks dat wij er bovenop zaten, is het ons niet gelukt om een plekje op Devil's Garden te bemachtigen, ondanks een alert. Wij zijn uitgeweken naar de andere kant van Moab, naar Ken's Lake en dat is prima bevallen. 20 minuten rijden vanuit het Moab. Er zijn veel kale plekken, maar als je een plek achterop de camping kiest, wij hadden site 34, dan is het leven er echt niet slecht. Misschien nog wat waterpret voor de jeugd in het meer aan het eind van de dag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer