Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis plannen maar WK voetbal is alles al duurder?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
mtl
Amerika-expert

Re: Reis plannen maar WK voetbal is alles al duurder?

Bericht door mtl »

Ik denk ergens aan de westkust.
ADE01
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door ADE01 »

Je kunt waarschijnlijk wel kaarten krijgen voor de wedstrijden op die data in SF / San Jose. Je hebt Qatar-Zwitserland, Oostenrijk-Jordanie en een nog onbekend Europees team tegen Paraguay. Niet bepaald wedstrijden die super populair zullen zijn denk ik.

Belgie speelt in LA, Seattle en Vancouver.

Nederland speelt in Dallas, Houston en Kansas City.
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Timothy555 »

Almere vak V schreef:
05 dec 2025, 10:20
Timothy555 schreef:
27 nov 2025, 21:55
eens naar het stadion louter en alleen om de sfeer op te snuiven
Niet vergeten dat het stadion helemaal niet in San Francisco ligt. Maar in San José. Dat is zonder file al 45 minuten rijden. Maar kan me niet heugen wanneer ik daar zonder file naartoe gereden ben. Als ik in het Levi's moet werken vlieg ik overigens altijd op SJC en zelden of nooit op SFO. Van SJC naar Levi's is nog geen 10 minuten.
Da’s geen probleem, we hebben een auto ter beschikking en alle tijd. De locatie in Burlingame is vlakbij SFO waar mijn vriend woont, zodoende is het veel logischer naar daar te vliegen.

Als je naar daar wil voor een live match of om de sfeer op te snuiven ga je gewoon 3-4u op voorhand denk ik dan…
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Timothy555 »

Ik heb m’n zinnen gezet op Qatar - Zwitserland. Ik verwacht daar niet onmiddellijk de hoofdprijs voor te betalen maar zal het laten weten :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer