Haha, ik snap je wel hoor. Wij zijn de afgelopen jaren 3 keer met mijn ouders op reis geweest. Weliswaar 10 jaar ouder dan de jouwe, maar die gaan niet in een tent en zodoende 's avonds en 's nachts nog naar een toiletgebouw. Die willen hun eigen badkamer. Vooruit, vorig jaar in Colter Bay hadden we een cabin met 2 slaapkamers en 1 badkamer en da's ook gelijk ongeveer hoever de concessie (van beide kanten) gaatIncuflex schreef: ↑10 okt 2025, 10:07Kamperen is echt geen optie, mijn ouders zijn 67 jaar. Het idee van de kamper hebben we deels verlaten omdat we toch al heel wat kilomters doen en dit net iets vlotter kan met een huurauto.
We kunnen de prijzen van de overnachting eigenlijk delen door 4 dus dat gaat op zich nog wel. We kiezen er liever voor om iets ruimer te liggen. Niet elk gezelschap is nu eenmaal hetzelfde. Voor een gezin met twee kinderen is één kamer perfect, wij verkiezen nu eenmaal ruimte en comfort. We gaan dus ook niet jammeren over de prijs.
Met m'n niet bestaande thuiswonende kinderen zou ik nog wel een kamer delen. Maar niet met m'n ouders waar ik al 25 jaar niet meer bij in huis woon. Wij boekten ook overal 2 kamers en af en toe een huis (met 2 badkamers