Ik ben in beide genoemde plaatsen geweest. Ik zou beiden een zesje geven. Mesa Verde is in mijn optiek vooral interessant als je interesse hebt in het leven van oude inheemse volken en je een tour kunt boeken om de cliff dwellings te bezoeken. In een omgeving met een overvloed aan plaatsen die een acht of hoger scoren zou ik voor mijn vakantie dus andere keuzes maken. Zo vind ik highway 550 en Durango als stadje 10 keer leuker/mooier dan Mesa Verde en Cortez. Misschien heb ik niet zo veel met indianen. Het sfeertje wat rond Monument Valley hangt spreekt mij namelijk ook niet zo aan.ingrid1955 schreef: ↑19 jul 2019, 05:53Als je in de omgeving bent Mesa Verde niet bezoeken is echt wel zonde : uniek, prachtig, interessant. Het is één van de weinige of misschien zelfs het enige park gewijd aan natuur + mens.
Jacques
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis De Rijk: enkele dagen te veel in planning.
Re: Reis De Rijk: enkele dagen te veel in planning.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2310 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 1 Reacties