Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Superdeal 39 euro p.p wegbrengcamper Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Gast

Re: Superdeal 39 euro p.p wegbrengcamper Canada

Bericht door Gast »

Haha, je hebt gelijk. Maar de meeste topics die ik hierover lees gaan oost -> west.
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

Loek schreef:
06 mar 2019, 23:43
sep schreef:
06 mar 2019, 17:56
Maar de afstand Vancouver -Halifax is ons te groot, dat wordt erg aanpoten in 25 dagen.
Daar zat ik eerst ook tegenaan te hikken, maar volgens onze buurman, die de route ook heeft gedaan, is het te doen. Zo zul je in Saskatchewan en Manitoba al vanzelf behoorlijk doorkachelen volgens hem. Wel genieten van het uitzicht onderweg, maar vrij weinig stops die veel tijd innemen, dus wij gaan het maar proberen. Wij concentreren op het westen en oosten en proberen het midden wat meer door te rijden.
Ik lees in de voorwaarden dat je deze reis ook kunt verlengen, maar dan betaal je per extra dag het reguliere tarief.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
sep
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door sep »

Dat klopt, dan betaal je (in ons geval) iets van €80 per dag. We hebben dat wel overwogen. Maar inmiddels hebben we al een andere keuze gemaakt en vertrekken eind augustus weer richting zuidwest of noordwest, afhankelijk van het weer en van waar we op dat moment zin in hebben, voor een trektocht met tent! :)

Saskia
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer