Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Onterechte tolafschrijving
Re: Onterechte tolafschrijving
Iets met privacy en wetgeving.. Hier is al eerder een discussie over gevoerd, en toen zijn citaten uit overeenkomsten en privacyverklaringen gegeven waarin duidelijk wordt gesteld dat dit niet gebeurt. Alleen Sixt is big brother-verhuurder.
............Ik heb overigens nog nooit een auto gehad met zo'n Neverlost er in, waarom zou je ook?.............
Ik heb een keer een Impala meegekregen bij Dollar, die eigenlijk van Hertz was en waar Neverlost in zat.
Het leek wel of het voor een politiewagen was ingebouwd. Stevig gevouwen staal en grote bouten. Je kon er de auto aan vastleggen.
Een nadeel vond ik, dat het systeem iedere keer dat je de auto startte opstartte met allerlei reclames.
Gelukkig ging er na een dag een lampje branden en heb ik hem omgeruild.
Ik heb een keer een Impala meegekregen bij Dollar, die eigenlijk van Hertz was en waar Neverlost in zat.
Het leek wel of het voor een politiewagen was ingebouwd. Stevig gevouwen staal en grote bouten. Je kon er de auto aan vastleggen.
Een nadeel vond ik, dat het systeem iedere keer dat je de auto startte opstartte met allerlei reclames.
Gelukkig ging er na een dag een lampje branden en heb ik hem omgeruild.
-
Hard Rock Cafe.
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Reclame? Nog nooit gezien of mee lastig gevallen. De laaste twee jaar een auto gehad met Sirius navigatie. Is ingebouwd en hoeft ook niet extra betaald te worden.