Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor hotel boeken

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tips voor hotel boeken

Bericht door Martin & Marianne »

Ik begrijp dat jullie alleen voor de steden gaan, met wat rustmomenten tussendoor. Dan kan het zo wel, maar ik zelf zou toch wat meer tijd uittrekken voor de parken. Ik zou zeker iets zoeken dichter bij Yosemite (met een e op het eind). Voor de laatste dag is Oakhurst misschien niet gek, maar 2 nachten in de vallei of in El Portal is ook wel mooi. En nog een stop tussen Yosemite en Las Vegas zou ook wel mooi zijn. Misschien dan nog via DV rijden?
Voor Lake Havasu zou 1 nacht misschien ook kunnen; dan hou je nog voldoende tijd over, je zit er al op minder dan 3 uur rijden van LV.
Wij zaten in SF al een paa keer in een van de Motor Inns (Columbus Motor Inn, Cowhollow Motor Inn, ..). Is altijd goed bevallen. Ruime kamers, gratis parkeren en goed gelegen.
Misschien heb je iets aan onze reisverslagen; in 2004 waren onze kindern ook 9 en 11 en toen bezochten we onder ander SF en Yosemite.

Is er toruwens ene reden dat je LV in het begin doet? Je zit dan met de hogere weekendrpijzen. Dat heb je niet als je die dagen op het laatst doet. En dan zou je ook Yosemite in het wekeend kunnen vermijden, want het zal dan wel druk zijn omdat in die periode de watervallen heel mooi zijn.

Marianne
Ivo1976
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Ivo1976 »

Onze vorige bezoeken aan de VS waren in 2004 en 2005, dus sommige dingen zijn niet blijven hangen. Ik heb nog eens gekeken, vorige keer verbleven we ook in Modesto maar toen waren we nog met z'n 2en en waren die kilometers niet zo'n probleem.

Maar bedankt voor de reacties, de verblijfplaats op of rond Yosemite gaan we nog eens goed bekijken.
De vliegtickets zijn al geboekt, we zijn gebonden aan schoolvakanties, dus we landen op Las Vegas in het weekend.
Niet ideaal, maar het is niet anders.
We zijn al erg blij dat we de meivakantie van de kids een heel klein beetje hebben kunnen oprekken ;-)

We willen niet iedere dag rijden, vandaar dat we wat vaker kiezen voor 2 of 3 overnachtingen op dezelfde plek.
We hopen dat dat iets meer rust geeft en ook hebben de kids dan ook wat meer tijd om af en toe te spelen of te zwemmen.
Als je met z'n 2en bent maak je misschien andere keuzes maar wij vinden het wel een mooie reis zo en hebben er veel zin in.
Markstaal
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Markstaal »

IngridZw schreef:Dit is natuurlijk erg persoonlijk. Wij zijn er ook geweest en vonden het best wel een mooi meer met die donkere bergen op de achtergrond. Er zijn ook een paar leuke recreatiegebieden aan het water. Helaas was het veel te warm toen wij er waren maar in april zal het er denk ik een stuk aangenamer zijn.
Het is inderdaad persoonlijk, ik deel dezelfde mening als jij. Wij vonden het heerlijk om even "bij te komen" hier na alle bezienswaardigheden. Ten opzicht van bijvoorbeeld Kingman was het in Lake Havasu gezellig, leuke restaurantjes langs de London Bridge en ook leuke overdekte picknick tafels aan het meer waarbij een bbq zat die te gebruiken was. Wij verbleven ook in de Travelodge, prima hotel maar afgelopen september waren hier veel werkzaamheden rondom het complex.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ivo1976 schreef:De vliegtickets zijn al geboekt, we zijn gebonden aan schoolvakanties, dus we landen op Las Vegas in het weekend.
Je landt op vrijdag, die nacht begrijp ik. Maar het ging mij om die 2 nachten daarna; maar waarom die nachten in Vegas blijven en niet alvast aan de rondreis beginnen? Zoals ik aangaf heb je dan Yosemite niet in het weekend. De dagen Las Vegas doe je dan op het laatst.

Marianne
Ivo1976
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Ivo1976 »

Mja, we zijn er dan toch al, en die overnachting van vrijdag op zaterdag is het duurst.
En we zullen zaterdag wel moe zijn van de reis, om dan meteen ver te gaan rijden, dat zagen we niet zo zitten.
Dus we gaan lekker over de strip wandelen als we uitgeslapen zijn, springen even in het zwembad en dan zien we wel weer verder ;-)
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

In principe een mooi rondje!
Weet je zeker dat je liever 3 nachten naar LA gaat en maar 2 nachten naar San Diego?
Persoonlijk zou ik het omdraaien. In San Diego is zoveel meer leuks te doen dan in LA, zeker met de kinderen.

Met 4 personen op 1 kamer in het coral sands motel? Prima motel hoor, maar ik vond de kamers erg klein. Hier vandaan wil je naar een pretpark, misschien handiger om een hotel dichter bij een van de parken te zoeken, want dit deel van hollywood is best druk. Of ga je hier vandaan naar Universal? dan is het wel te doen.
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

Ivo1976 schreef:Mja, we zijn er dan toch al, en die overnachting van vrijdag op zaterdag is het duurst.
En we zullen zaterdag wel moe zijn van de reis, om dan meteen ver te gaan rijden, dat zagen we niet zo zitten.
Dus we gaan lekker over de strip wandelen als we uitgeslapen zijn, springen even in het zwembad en dan zien we wel weer verder ;-)
Ik wil even mijn persoonlijke ervaring delen. Wij deden vorig jaar een rondje Las Vegas. 9 van de 10 mensen wordt de dag na aankomst (erg) vroeg wakker door de jetlag. Je kunt hierdoor juist vroeg op pad en kilometers maken. Mijn ervaring is dat je vaak 's avonds wat eerder moe bent, maar overdag niet. Wij zijn de dag na aankomst van Las Vegas naar Mammoth Lakes gereden. Aan het einde van de vakantie vonden we het heerlijk om nog wat volle dagen Las Vegas te hebben om relaxed af te sluiten en niet meer van a naar b te hoeven reizen. Dus dat zou je ook nog mee kunnen nemen in je overweging :thumbup:
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ivo1976 schreef:Mja, we zijn er dan toch al, en die overnachting van vrijdag op zaterdag is het duurst.
Ik ging ervan uit dat de nacht van zaterdag op zondag ook duur zou zijn, en het ging me ook om die drukke zondag in Yosemite - het was mooi geweest als je dat zou kunnen vermijden.
Ver rijden? Naar Lake Havasu is het nog geen 2,5 uur rijden, dus dat valt natuurlijk wel mee. :wink:
Gaan jullie nog wel een tussenstop plannen tussen Yosemite en Las Vegas?

Marianne
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

sanook schreef:Er is niet 1 beste site/regel voor het boeken van een hotel, er zijn zeer veel mogelijkheden die per hotel/periode verschillend kunnen zijn.
1 van de opties is gratis aanmelden bij http://www.abnsave.com, je krijgt dan kortingscodes voor http://www.wyndhamhotels.com en http://www.choicehotels.com
Vraag over de abnsave-tip.
Het lukt mij inderdaad om met de Corporate code van abnsave met korting en iets betere annuleringsvoorwaarden te boeken bij Wyndham Hotels, maar bij Choice Hotels lukt dit niet. ABN's code wordt niet herkend. Vergeet ik hier misschien een stap?
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Nog even geprobeerd maar werkt bij mij gewoon. Bij special rates kies je special rate/corp id en vervolgens vul je daar de code in (00845160) en klik op apply en confirm
Q-BiC
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

En als je verder gaat? Hij accepteert de code idd, maar als je dan effectief op "Book Room" klikt, krijg je een error dat dit niet kan geboekt worden, refresht de pagina en krijg je bovenaan "Sorry the rate you are searching is not available".
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Dat heb ik niet geprobeerd, jij gaf aan dat de code niet herkend werd maar dat is dus niet zo.
Q-BiC
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Wel... die wordt dus herkend, maar lijkt uiteindelijk "niet beschikbaar" te zijn. Resultaat is hetzelfde :)
Blog // Photo Album
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

Vorig jaar heb ik een heel aantal hotels kunnen boeken met die code van ABN bij Choice, dit jaar krijg ik dezelfde melding als Q-Bic. Heb het idee dat ze maar een heel beperkt aantal kamers aanbieden voor die rate. Het is mij in ieder geval dit jaar ook niet meer gelukt.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer