Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis AnneliesT: eerste keer ZuidWest USA juli-augustus 2018

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
AnneliesT
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis AnneliesT: eerste keer ZuidWest USA juli-augustus 2018

Bericht door AnneliesT »

Ja, JongeJeugd, dan zullen wij de weg vrij maken voor onze mede-"LageLanders" :thumbup:

Deze "nevenzaken" hebben wij al vastgelegd (behalve vluchten, hotels en huurwagen):
- bezoek Antelope Canyon (ik heb uren (online) gelezen over het verschil tussen Lower en Upper Antelope Canyon maar blijkt vooral een persoonlijke keuze te zijn; wij hebben geopteerd voor de Lower mede doordat we die dag nog naar Monument Valley moeten en we dus niet te laat willen vertrekken uit Page ...)
- bezoek Alcatraz in San Francisco
- helikoptervlucht boven Grand Canyon

Gaan jullie ook naar Monterey en Las Vegas of hebben jullie andere accenten?

grtz,
Annelies
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

AnneliesT schreef: bezoek Alcatraz in San Francisco
Dat kan toch pas 3 maanden van te voren gereserveerd worden?

Marianne
Jongejeugd
Amerika-ontdekker

Bericht door Jongejeugd »

Ik heb de Lower Antelope nu ook maar gereserveerd, al zag ik ook wel dat er nog ruim plaats is hoor. volgens mij is het nog lang niet noodzakelijk.

Alcatraz kan in mijn optiek ook pas drie maanden van tevoren.....of heb jij ergens anders gereserveerd, Annelies?

Wij doen redelijk standaard rondje: SF, Yosemite (slapen ook in de Lodge in de Valley), Death Valley, LV, Zion, Bryce, Page, GC, LA en San Diego.

Annemarie
AnneliesT
Amerika-ontdekker

Bericht door AnneliesT »

We hebben reservatie laten uitvoeren door reisbureau en blijkbaar kunnen zij dat vroeger dan die 3 maanden ...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer