Nederlandse gewoontesTink schreef:Een van de meest plezierige dingen aan de US vind ik dat ze gelukkig maar 1 feestdag hebben inplaats van die rare Europese gwoontes van 2 van dit soort dagen. 1 dag is IMO meer dan genoeg!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koopjesperiodes in Amerika
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
-
doreennicole
- Amerika-expert
dit jaar is het gebrek aan tweede kerstdag extra hard voor mij, omdat al onze partners (in het caribisch gebied) de hele week gesloten zijn, en natuurlijk omdat het zo gunstig valt dat je een 4-day weekend hebt.
maar je hebt gelukkig geen vrije dagen nodig om te shoppen, he. je kan natuurlijk tot 9 uur, of soms zelfs 11 uur 's avonds shoppen, of om 5 am beginnen.
ik heb het idee dat er hier altijd sales zijn. de sales waar we het heir over hebben met 50-60 of 70% korting zijn dan de extra goedkope dagen.
love it!!!
maar je hebt gelukkig geen vrije dagen nodig om te shoppen, he. je kan natuurlijk tot 9 uur, of soms zelfs 11 uur 's avonds shoppen, of om 5 am beginnen.
ik heb het idee dat er hier altijd sales zijn. de sales waar we het heir over hebben met 50-60 of 70% korting zijn dan de extra goedkope dagen.
love it!!!
SEEING IS BELIEVING