Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Borat - Een leuke 'Road Movie'

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Tja..Ik hou ook van het kijken van monster truck en rodeo en ik ben geen cowboy, ben ik dan een "buitenbeentje?"

Fuz
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Fuzzy schreef:Tja..Ik hou ook van het kijken van monster truck en rodeo en ik ben geen cowboy, ben ik dan een "buitenbeentje?"

Fuz
het is wel duidelijk dat je de film niet volledig heb gezien. Als je dat wel had zou je de reacties waar jij op volgt wel begrijpen.
- Mike
w8in
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door w8in »

Fuzzy schreef:Tja..Ik hou ook van het kijken van monster truck en rodeo en ik ben geen cowboy, ben ik dan een "buitenbeentje?"

Fuz
Nee, niet echt.
Ik bedoelde alleen dat de meesten die van rodeo, monstertrucks en Nascar houden zich in het conservatieve/Republikeinse kamp begeven (en ook voornamelijk blank zijn).
Het is mijn persoonlijke ervaring dat de meeste racisten en homofoben zich in het Republikeinse deel van de bevolking bevinden, wat dan weer niet wil zeggen dat alle Republikeinen bigots zijn.
En nee, het betekent inderdaad ook niet dat je als je van rodeo, monstertrucks en Nascar houdt, automatisch conservatief bent.

Update: dit is niet als enig bewijs, maar gewoon een leuke diversiteit die hierop inhaakt, maar luister eens naar deze geweldige prank-call van radio-dj's Kramer & Twitch, die een Nascar-fan bellen met het nieuws dat er een African-American mee gaat doen aan Nascar. Je gelooft zijn reactie niet ;-)

http://www.teamef.net/jonny/prank711.swf
Ronald van der Putte
In Michigan sinds 2000
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Michigan schreef:

Fuz
het is wel duidelijk dat je de film niet volledig heb gezien. Als je dat wel had zou je de reacties waar jij op volgt wel begrijpen.
Nee, sorry ik begreep het verkeerd, maar ja ik ben ook niet zo slim als jij he :wink:

Fuz
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

Heb hem enkele weken geleden gezien en vond hem gewoon schitterend!!

Verstand op nul en eens goed lachen.
Lang geleden dat ik een film zo grappig vond :D

Vaak was de reactie van de onwetenden nog grappiger dan Borat zelf... :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer